«Ми не готові поступатися якістю одягу, тканин та пошиву – це найголовніше для нас та клієнтів diadia», – Діана Сидунчак

Бренд diadia за час свого функціонування здобув популярність і довіру серед тисяч українців. Усе це завдяки невпинній роботі бренду, яка розпочалася з 2015 року. За цей час diadia впевнено масштабує виробництво, розширює лінійки, водночас не втрачаючи жодного сантиметру якості та не змінюючи кардинально цінника. Саме тому їх обирають та носять, а бренд продовжує підкорювати нові вершини завдяки своїй сталості та базовості. Про шлях diadia від моменту заснування і до сьогодні – в інтерв’ю зі співзасновницею бренду – Діаною Сидунчак.

ЧИТАТИ ТАКОЖ: Весняна колекція diadia: кежуал капсула з яскравими акцентами

Діано, розкажіть коротко про те, як з’явився ваш бренд і чому його назва diadia?

Бренд diadia ми заснували у 2015 році. Я якраз в той час була студенткою, тож мені було цікаво шити нові речі для себе в університет. Створювала я їх не сама, мені допомагали швачки, які за моїми ідеями розробляли одяг. Потім ми з Владом (чоловік Діани та співзасновник diadia) помітили інтерес наших знайомих до цих речей, тож зрозуміли, що це можна спробувати продавати, тому ми створили сторінку в інстаграм. Назвали її diadia, яка походить від мого імені – Діана.

Отож ви розвиваєте бізнес разом з чоловіком. Чи не заважає це вашому подружньому життю, чи навпаки – це значно спрощує ведення бізнесу? Як ділите обов’язки?

Особисто для себе я бачу тільки плюси: у нас вдвічі більше зусиль та наснаги для розвитку. Найголовніше – розділити обовʼязки між собою: я відповідаю за творчий напрямок, контролюю та керую креативною командою бренду, а Влад – за стратегічний, керує компанією та керівниками відділів. Спеціального розподілу обов’язків не було, просто є напрямки, які більше мені подобаються і я в них сильна, а є напрямки в яких може розкрити себе Влад. Тому під час роботи конфліктів та непорозумінь у нас не виникає, ну майже.

Ваш бренд впевнено зайняв одне з чільних місць у масмаркет-ніші України. Як вдається зберігати адекватні ціни і при цьому не втрачати якості одягу?

Насправді чим далі, тим важче тримати саме цю «адекватну» ціну. Завдяки власному виробництву в нас це виходить краще. Наші ціни майже з кожним сезоном підіймаються, але це несуттєво. Ми не готові поступатися якістю одягу, тканин та пошиву – це найголовніше для нас та наших клієнтів.

Протягом минулого року бренд став значно впізнаванішим на ринку. Що цьому сприяє, які інструменти ви використовуєте для популяризації?

Ми почали активніше працювати над впізнаваністю бренду та додали декілька нових напрямків розвитку. Зараз продовжуємо займатися опрацюванням колаборацій з іншими брендами та використовуємо інфлюенс-маркетинг, проводимо й плануємо івенти.

Вітаємо із запуском чоловічої лінійки diadia. Як довго йшли до цього рішення, наскільки відрізняється виробництво одягу для чоловіків від жіночого? Ви також створюєте дизайн чоловічої колекції?

Дякуємо! Починаючи з 2019 року ми активно відшивали чоловічі дропи, але вони були раз на пів року й в рамках основних колекцій. Створити окрему лінію вирішили від потреб ринку. Виробництво чоловічого одягу нічим не відрізняється від жіночого, тільки різні лекала, тож тут проблем не виникло. Новим випробування став пошук нової авдиторії та популяризації чоловічої лінійки.

ЧИТАТИ ТАКОЖ: Весняні ритми у новій колекції чоловічої лінійки бренду diadia

Що чекає на клієнтів бренду у найближчому майбутньому? Нова локація, ще одна лінійка одягу, можливо, відшиття дитячих колекцій?

З того, чим можемо поділитися – на клієнтів чекає фірмове взуття diadia. І це поки що найважче, що могло бути у виробництві за всі 9 років роботи бренду. Одну модель взуття ми вже розробляємо 6 місяців, але надіюсь, що вже цієї весни ми все покажемо.

Звичайно, дитячий одяг звучить дуже цікаво, але поки що тільки в роздумах. Виробництво сильно відрізняється від дорослого й мене поки лякає дитяча розмірна сітка, тільки до 6 років 12 розмірів.

Instagram:

@diana_sydunchak

@diadia_official

Сайт: diadia.ua

ПОПУЛЯРНЕ
СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ
ПОПУЛЯРНІ МАТЕРІАЛИ
EmptyName 70
bzqOfaWH7lafLruLlgg6o8zi11111111111
Merezhyvni red5
_MG_1976
_MG_9191 (3)j
How to sleep (6)1111111111
chernobyl-by-craig-mazinv
LE CHARMIE
1376fjdkd111111111111
kids st