Київ, Україна – в грудні 2024 року Наталія та Крістіна Федик, мати й донька, оголосили про лонч незалежного бренду одягу Natti Nattu, сфокусованого на створенні виробів з преміальних матеріалів, що допоможе жінкам виділятися.
Natti Nattu маніфестує думку «Your glow, Your occasion», що, за баченням засновниць, означає створення одягу з можливістю кастомізації розміру для жінок різного віку, у якому вони будуть сяяти і «носити» цей стан. Ці речі підходять як для буденних, так і для святкових оказій.
У першому дропі бренд представив пʼять виробів: короткі сукні-комбінації, довгі силуетні сукні з розрізами, шовкові брюки та мереживні сукні-топи.
«Їх [речі] треба просто одягнути та відчути, як тебе огортає шовк», – Наталія Федик, співзасновниця бренду Natti Nattu.
У технологічному світі Natti Nattu залишається вірним позачасовості та цінує відчуття, які клієнти отримують від дотику натуральних матеріалів до тіла. У першій колекції використано французьке мереживо та італійський шовк.
Переглянути асортимент бренду та здійснити покупку можна на офіційній сторінці в Instagram.
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:
Pastel Garden: природні кольори та витончені силуети у весняній колекції CHER’17
W8LESS х VETERANKA: благодійна колекція для жінок і про жінок
Color Clash: BEOMDSGN презентує дроп, натхненний контрастами
Morandi: елегантність у простоті з новою колекцією SS25 Basic Line
Нова колекція від бренду STIMMA: базовий одяг, що не потребує пояснень