GÉMELY: нова сторінка українського nail-бренду

Від ідеї створити глянцевий стійкий топ – до бренду, який знають у різних куточках світу. Так починалася історія GA&MA. А сьогодні вона отримує нове ім’я – GÉMELY: стильний, впевнений і сучасний гравець beauty-ринку.

Від перших кроків – до бренду з характером

GA&MA з’явилася понад чотири роки тому й швидко стала символом професійного підходу в індустрії манікюру. Це бренд, народжений майстрами й для майстрів.

«Наша місія – створювати не просто якісний продукт, а бути ближчими до клієнта: бачити його запит, реагувати на нього, пояснювати й залишатися поруч у процесі використання», – кажуть у компанії.

За цей час GA&MA завоювала довіру тисяч майстрів і з’явилася на полицях сотень салонів по всьому світу.

Сьогодні бренд переходить у нову фазу. Ребрендинг у GÉMELY – це не лише зміна логотипу чи кольорів, це про інший темп, нові амбіції та свіже дихання. Якщо GA&MA асоціювалася з початком, то GÉMELY – з майбутнім, яке вже настало.

Дизайн, що говорить сам за себе

Оновлені баночки отримали ширше горло, тонші стінки та абсолютно новий пензлик. Вони стали легшими у використанні й зручнішими в роботі. Новий дизайн – стриманий сірий у поєднанні з глибоким приглушеним помаранчевим і відтінками срібла.

Візуальний код GÉMELY – про стиль, впевненість і ніжність, яка дозволяє бути вразливою.

Формули майбутнього

GÉMELY презентує нове покоління продуктів: гелі для нарощування, що не печуть; рідкі гелі підвищеної твердості у баночках із пензликами; бази з покращеною адгезією; косметика у нових формулах; палітра у формулі Max Color; вдосконалені рідини.

Це більше, ніж технічні зміни. Це нова якість роботи майстра, де кожен рух стає впевненим і точним.

Спільнота та сервіс

GÉMELY сьогодні – це відображення сучасного майстра: активного, вимогливого до себе та сервісу.

Бренд також готує систему лояльності – продуману до деталей, аби бути не лише зручним у роботі, а й вигідним для партнерів.

Онлайн-новації

Оновлений сайт GÉMELY – це сучасний beauty-хаб: швидкий, інтуїтивний, із фільтрами, фото, позначками та навіть входом через Telegram. Це сервіс, який спрощує життя майстрів і допомагає робити вибір легко.

Перехід із повагою

«Ми не запускаємо новий бренд. Ми змінюємося», – наголошують у GÉMELY. Ребрендинг відбувається поступово: це еволюція, а не розрив із минулим.

«GÉMELY – ти знову відчуєш різницю», – не просто гасло, а запрошення у нову реальність бренду: стильну, сміливу й беззаперечно українську.

Більше про GÉMELY – на офіційному сайті та в Instagram.

*матеріал підготовлено за підтримки бренду

МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:

Mono Lac від GA&MA: новий стандарт безпечного педикюру

Silent signals: що стоїть за втратою волосся?

CBD: норм чи стрьом? Лікар Катерина Толстікова – про канабідіол і факти, які варто знати

«Less is more» у догляді за шкірою: чому менше – це ефективніше: розповідає Юлія Довгонос, б’юті-експертка KRASOTA shop

ПОПУЛЯРНЕ
ПОПУЛЯРНІ МАТЕРІАЛИ
Evoto
IMG_8921
3d3851
1
Runway PRIYAGERMAINE_KSENIASCHNAIDER_SS26RUNWAY-511111111
photo_2025-09--27-54 (1)
Марія Березенська (1)
16-05001ца0p
IMG_4334 (1)
7154c145116b6f94884354d1b10f1df411111111