«Думати, як там у конкурентів – в нас просто немає часу»: інтерв’ю з засновницями SISTERS

Коли власне захоплення косметикою стає не просто хобі, коли з’являється бажання не просто продавати, а бути місцем опори для свого клієнта, коли власні лідерські якості лише допомагають бути сильнішими – все це стає успішним бізнесом, який виводить український б’юті-ринок на новий рівень. І це історія двох сестер – Оксани Бішко та Ілони Сич, які є засновницями магазинів професійних засобів догляду за волоссям, обличчям і тілом SISTERS. Як сестрам вдається ділити обов’язки, особливості власного застосунку SISTERS, клієнтоорієнтованість, представлені бренди і конкуренцію – читайте в інтерв’ю Оксани та Ілони для Space mag.

Розкажіть, чи вважаєте ви, що вже втілили у повному обсязі свою давню мрію заснування простору з найкращою косметикою?

Оксана: Ми пишаємося тим, що наш бізнес виріс до таких масштабів, але ми не з тих, хто стоїть на місці. Тому якщо говорити про те, чи втілили ми нашу мрію в життя – однозначно так, але не зупиняємося на досягнутому. Ми не боїмося заявляти про свої амбітні плани, бо хочемо своїм прикладом надихати інших.

Ілона: Як багато хто знає, бізнес SISTERS починався з валізи та роздач косметики на вулиці, а зараз в нас 4 дуже стильні, красиві, модні магазини, популярний сайт, власний унікальний застосунок, більше 10 брендів вже у нашій дистрибуції і зовсім скоро свої двері відчинить наша клініка у Львові. Тому, погоджусь з Оксаною – частина наших мрій успішно реалізована, а ще дуже багато всього попереду.

DSC_0154 копія
Чи виникали сутички в процесі реалізації та роботи між вами, як це часто буває у багатьох сестер в побуті? Як вирішуєте й ділите роботу на двох?

Оксана: В нас чітко розділені обовʼязки, але важливі рішення ми завжди приймаємо разом. Бувають обговорення та дискусії, але точно не суперечки та сутички. Ми дорослі дівчата, ми сестри, ми бізнес-леді, які вміють слухати та чути одна одну.

Ілона: Я часто повторюю «як добре, що нас двоє»: є кому підстрахувати, допомогти, вирішити щось замість тебе. Ми точно той тандем, який руйнує стереотип, що вести бізнес із родичами – не варто. Я б сказала варто і навіть потрібно, але ще раз наголошу на тому, що каже Оксана – вміння слухати та чути є дуже важливим та необхідним!

Наразі у вас функціонує сайт та новий застосунок. Як прийшли до його розробки та яку функцію виконує додаток?

Оксана: Перехід на сайт відбувається через якийсь браузер, тобто посередника, а застосунок – це доступ до SISTERS в один клік, одразу і напряму. Ми одразу розуміли, що це буде наступним етапом, після того, як наш сайт та клієнтська база настільки масштабувались.

На створення мобільного застосунку SISTERS у нас пішло дуже багато часу, та, дивлячись на результат, розуміємо, що це було правильним рішенням.

Ілона: Застосунок не настільки багатофункціональний, як телеграм чи вайбер, але він має всі потрібні нам функції: збережене листування, можливість надсилати зображення, записувати аудіо, прикріплювати посилання, тобто все як в месенджері. Клієнт може зробити тут все: купити продукт, прочитати блог, ознайомитися з б’юті-словником, проконсультуватися, дізнатися деталі стосовно свого замовлення, уточнити персональні дані, знайти інформацію про знижки. Не треба ніде переходити, бо це закрило щонайменше п’ять наших болів.

Ваші магазини спеціалізуються у різних напрямках догляду. Як вдається зберегти якісне обслуговування та орієнтування у напрямках волосся, шкіри лиця та тіла?

Оксана: Якісні консультації – це одна із переваг SISTERS. Ми постійно навчаємо наших консультантів, мотивуємо їх знати більше, ділитися власними відгуками на більшість засобів. Ми віримо, що кожен та кожна, хто приєднується до нашої команди розділяє наші цінності та робить все для того, щоб їх транслювати. Так, як це робимо ми з Ілоною.

Ілона: Я саме та людина, яка часто перевіряє консультантів. Мені важливо, щоб вони були обізнані, щоб орієнтувались в складі продуктів, знали асортимент. Я попереджаю їх про ці перевірки і знаю, що вони до них готуються – це приємно, значить вони відчувають відповідальність та люблять нашу компанію так само, як ми. Приходьте в SISTERS, в нас вас проконсультують як сестричку та подбають, щоб ви були задоволені своїми покупками.

Якими брендами, що представлені у вас ви пишаєтесь та використовуєте у домашній рутині? Як знаходите фаворити та пропонуєте клієнтам, які вам довіряють?

Оксана: Важко виділити один бренд, яким пишаємося. З кожним в нас особлива історія, адже ми дуже ретельно відбираємо кожну баночку, яка буде стояти на полицях наших магазинів. В своєму інстаграмі та нашому тік-тоці я часто ділюся підбірками улюблених засобів. І дуже приємно, що ці дописи всі активно зберігають. З улюбленого – нова лінійка для волосся бренду MKS-ECO для тонкого волосся. Це про неповторний склад, ідеальні текстури та аромат бергамоту та ялівцю. Впевнена, що коли ви спробуєте – закохаєтесь в цю лінійку, як і я.

Ілона: Я часто розповідаю про корейський бренд Cos De Baha. Це перший бренд, який ми привезли в Україну як дистрибʼютори. Детальніше, як все було, ми ділимося на нашому YouTube. Ось цією історією і тим, що ми ризикнули тоді – точно пишаємося. Ну і якщо казати про мій улюблений продукт, то це напевно буде маска-скраб для обличчя з екстрактом інжиру I’M FROM Fig Scrub Mask. Ідеальна для будь-якої шкіри, чудово очищає, видаляє стійкі забруднення, дарує відчуття чистоти і свіжості.

Ви наголошуєте, що коли розпочинали справу, то beauty-індустрія ще лише починала зароджуватись разом з вами. Сьогодні ж ми можемо бачити, що ринок активно розвивається, а дистрибʼюторів та магазинів стає дедалі більше. Як ваш бренд долає конкуренцію? Що відрізняє вас від інших та змушує клієнтів звертатись саме до вас?

Оксана: У нас є золоте правило – ні з ким себе не порівнювати. Ми можемо хіба співставити SISTERS вчора та завтра. В нас є чіткі цілі та плани, ми знаємо куди ми рухаємося та чого хочемо. В нас велика команда, яка з запалом в очах реалізовує наша спільні ідеї. Обіцяю – скоро ми вас здивуємо!

Ілона: Поки ми відповідаємо на запитання, на нашому складі розвантажують чергову машину, яка привезла один з нових брендів нашої дистрибуції, в клініці у Львові доробляються фінальні штрихи, маркетологи відправляють партнерам преспаки, а на сайті – нові поставки. Думати, як там у конкурентів – в нас просто немає часу. Ми надихаємося нашими планами та робимо усе, аби найшвидше їх реалізувати. І так, погоджуюсь із сестрою – здивуємо і не раз!

Instagram: @sisters_stelmakh

@sisters.skin

@sisters_distribution

МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:

«Для мене головне, щоб жінка була щаслива і задоволена собою». Про місію нести красу крізь роки в інтерв’ю з візажисткою – Іванною Мацюк

«Бути менторкою – це постійна робота без вихідних», – піарниця та авторка першого телеграм-каналу про українські бренди Наталі Чуловська 

«Життя – це постійний розвиток», – Алла Барановська про успіх мережі CLIPSE, благодійність і роботу над собою

«Ти не те, що ти їси, а те, що ти засвоюєш», – лікар-дієтолог Катерина Толстікова про здорові стосунки з їжею і не тільки

ПОПУЛЯРНЕ
ПОПУЛЯРНІ МАТЕРІАЛИ
6 (1)с-min
sisters stelmakh
IMG_1753
 поста із заголовком11111111
CPU_cover3d
завантаженняддд
 2 (2)
IMG_1464111111111111
MOLODO_limited_summer drop_campaign (7)
7110622c8de5d939a95fbd979d6e42b2_1000в