«Love&Loss – це частина лайфстайлу». Інтерв’ю з засновницею бренду Анною Войтенко

Бренд smart-засобів для обличчя, тіла та волосся Love&Loss став справжнім порятунком для шкіри його засновниці – Анни Войтенко. А згодом здобув популярність у понад 50000 дівчат з усього світу, які тепер об’єднані спільним community. Space mag. вирішив дізнатися більше про історію бренду Love&Loss, внутрішні особливості виробництва, філософію та комунікацію з клієнтами в інтерв’ю з Анною Войтенко.

Анно, відомо, що історія вашого бренду розпочалася з власного прикрого досвіду –  проблемами зі шкірою. Чи були у вас до цього знання у цій сфері? Наскільки складно було починати бізнес?

Це дійсно так. Саме поганий стан моєї шкіри став тригером до заснування власного бренду. До цього все своє життя я присвячувала акторській діяльності. Ще зі школи грала в театрі, потім закінчила університет у Києві та потрапила в Америку. Жила там понад рік, а останні 4 місяці працювала в кафе. Неправильне харчування, вічні недосипи та нічний графік роботи привели до такого акне, якого в мене не було до цього жодного разу. Повернувшись до України, почала шукати різні методи лікування. Доля звела мене з дерматологом, яка наразі стала для мене близькою подругою. Разом ми розбирали склади засобів, я почала цікавитись темою косметології, хоча до цього також завжди полюбляла тестувати різні продукти.

Оскільки акторська професія нестабільна, на той час в мене не було дуже багато зйомок, тому я почала паралельно займатись бізнесом. Спочатку думала про ритейл, але потім вирішила створити власний бренд, що, чесно кажучи, тоді здавалось чимось нереальним. У мене була невелика сума, яку я заробляла на перекладі сценаріїв кіно, її вистачило для перших невеличких партій.

Звичайно, було важко, тому що в мене не було знань в бізнесі, тільки власна інтуїція та бажання створити класний продукт. Дякую своєму чоловікові, батькам та друзям, що тоді повірили в мою ідею та досі підтримують всі мої починання.

Що означає ваша назва Love&Loss?

Love&Loss – це давно вже не просто про косметику, це частина лайфстайлу та певна філософія, яку ми закладаємо в кожен наш продукт. Слоган LL: «Бути красивою означає бути собою». Кожна з нас особлива та унікальна. Має свої сенси. Свій шлях. Свої цінності. Проте є те, що нас об’єднує – це цінність бути собою. З цієї філософії і виникла наша назва. Love – це про любов до себе. Loss – про втрату комплексів та невпевненості в собі.

Ви обираєте здебільшого натуральні компоненти до складу своїх засобів. Поясніть пересічному читачу, які головні переваги цих інгредієнтів?

Ми обираємо натуральні компоненти для засобів, тому що саме вони активні та близькі до шкіри. Всі потенційно шкідливі для людини та навколишнього середовища компоненти зведені до мінімуму, так наш бренд піклується про клієнтів і дбайливо ставиться до природи. Окрім того, для кожного з наших засобів ми обираємо лише активні, справді дієві компоненти, які мають всі відповідні сертифікати європейського зразка. Всю тару та сировину ми імпортуємо з Європи.

Зараз LL знаходиться в активній стадії переродження. Ми тестуємо нові інгредієнти, ще більше покращуємо тару, а також удосконалюємо кожен з наших продуктів. Нам важливо йти в ногу зі світовими трендами в косметології, тому ми весь час проводимо детальний аналіз американського та європейського ринку.

Хочу також зазначити, що для нас не менш важливим є екологічний підхід у створенні косметики. Минулого року ми додали алюмінієві туби, які не лише покращують зберігання продукції, але і є прекрасною альтернативою пластиковим тубам. Також в ребрендингу, який планується зараз, ми повністю відмовляємось від наліпок та зайвих коробок, де це можливо.

Продукти  вашого бренду виготовляються в Україні. Враховуючи війну, наскільки зараз складно випускати якісну косметику та вчасно доставляти клієнту?

Із термінами доставки проблем немає, лише у дні масованих обстрілів ми можемо трішки відтермінувати відправки. Але зазвичай посилки їдуть до клієнтів кожного дня.

Щодо складності на виробництві – є певні проблеми із постачанням тари та сировини з Європи, але ми вже підлаштувались під сучасні реалії та намагаємось замовляти все заздалегідь.

Та хочу зазначити, що перші місяці війни були доволі важкими, бо у виробництво в Харкові, на якому виготовлялось 90% продукції, влучила ворожа ракета, наші партнери вимушені були провести релокацію на Захід України. Це зайняло певний час, але ми швидко повернулись до нашої співпраці.

Як довго і якими етапами відбувається розробка нових засобів Love&Loss?

Все залежить від конкретного продукту. Бувають такі щасливі моменти, коли ми швидко визначаємось із засобом, тестуємо зразки, вони нам подобаються і ми швидко обираємо пакування. Але це буває рідко.

Зазвичай на розробку одного засобу може піти від 3 місяців до 2 років. Наприклад, у квітні ми запустили у продаж сироватку для шкіри голови. На її розробку пішло понад 18 місяців. Спочатку ми довго затверджували сировину, яка дійсно була б дієвою для зросту волосся та покращення здоровʼя шкіри голови в цілому. Далі зіштовхнулися із проблемою підбору тари, бо компоненти, що були обрані, треба зберігати лише в певному пакуванні. І коли ми визначились із флаконами, їх не стало в наявності. І ми ще декілька місяців чекали доставку з Італії. Також немалий проміжок часу займає розробка маркетингової стратегії для просування конкретного засобу. Тут вже починається справжній brainstorm всієї команди. Те, що у фіналі бачить покупець, – лише вершина айсбергу всієї роботи, яку ми проробляємо.

Зараз у нас вже розроблено 6 новинок, які ми презентуємо найближчим часом. І одна комплексна процедура, яка була в розробці більше року, поки не був знайдений, на нашу думку, ідеальний зразок. Аналогів такому продукту ще немає серед українських брендів.

Відомо, що у вас є своє community. Як ви комунікуєте з клієнтами? Як це позначається на розвитку бренду та продукту?

На мою думку, створення community – один з найголовніших аспектів бренду, над яким має працювати команда. Наша аудиторія – це більше, ніж 50000 дівчат по всьому світу. І ми дуже цінуємо кожного, хто обирає наш продукт. Для нас важливо не лише продавати баночки, але й ділитись цікавою інформацією, запрошувати експертів із різних галузей, проводити офлайн-івенти, де ми можемо особисто побачитися з аудиторією, обмінятись теплою енергією та ще більше познайомити дівчат із нашим продуктом.

Вже вдруге ми проводимо місяць трансформацій, де кожен тиждень присвячений окремій темі, наприклад, здорове харчування, спорт, підтримка ментального здоровʼя тощо. Після першого місяця «LL Трансформація» ми отримали чудовий фідбек від наших клієнток, тому вирішили повторити проєкт в липні.

Окрім цього, зараз ми разом із великою командою IT-спеціалістів розробляємо нову програму для наших дівчат, яка, ми впевнені, ще більше обʼєднає нас із клієнтом. Це абсолютно нова ініціатива для українського ринку, я ще не зустрічала такого у локальних брендів. Створення цієї програми потребує дуже багато сил та часу, але я впевнена, що це того варте, адже задоволення нашого клієнта від покупок у нас – основний пріоритет команди.

ПОПУЛЯРНЕ
ПОПУЛЯРНІ МАТЕРІАЛИ
432996481_434370_n
bride
Cookbook_cover3d_1оd
5
токсична
J94A6642 111111111111
GXSj0pUbgAA3-fI111111111
IMG_710411111111
TERRAKE7
STIMMA_Allure_141111111