Better: формула бренду Юлії Пеліпас

Екологічний та upcycling підхід у fashion-спільноті вже не новина, а свідомий вибір та філософія багатьох брендів. І одним з найпотужніших представників цієї течії є український бренд Better. Хоча бренд існує лише три роки, за цей час він встиг змінити уявлення тисяч людей про те, яким може бути перероблений одяг. А засновниця бренду – Юлія Пеліпас отримала низку престижних нагород. Детальніше про Better та його формулу успіху – у нашому матеріалі.

ЧИТАТИ ТАКОЖ: Що таке sustainable fashion і хто її творить?

Не просто бренд, а ціла система

Офіційно бренд називає себе першою системою технологій переробки вторинної сировини, яка функціонує як багатогранна платформа зі спільною метою. Better визначає масштабування технологій переробки вторинної сировини як найважливіший фактор переходу до свідомого суспільства.

Бренд працює на основі серії алгоритмів адаптації, щоб усунути складність реконструкції старого одягу. Ці алгоритми розроблялися роками, аби максимально вдосконалювати цифрову основу, завдяки якій бренд може відшивати з чоловічих костюмів жіночі.

Вирішення проблеми на промисловому рівні

Засновницею та ідейною натхненницею бренду є Юлія Пеліпас – непересічна і знакова особистість української моди, колишня fashion-редакторка українського Vogue. Її стиль надихає багатьох модниць Східної Європи, відтак, цей же стиль і зчитується у колекціях її бренду.

В інтерв’ю Business of Fashion Юлія розповіла, що команда намагається відтворити процес дизайну найефективнішим і найточнішим способом, аби у підсумку був ідеальний продукт виробництва, виготовлення якого займе не більше кількох годин.

Основою для колекцій є вживаний одяг з різних куточків України. У тому ж інтерв’ю Юлія відзначала, що Better не мав бути схожим на невелику партію одноразових виробів, створених за принципом печворку і зшивання клаптиків чи ще чогось. Це мала бути технологія розв’язання проблеми на промисловому рівні. Тому кожен костюм виготовляють в екологічно чистих умовах, а матеріали отримують із «секондів», ринків або заводських запасів.

Визнання та успіх

Дебютний дроп бренду з’явився у 2020 році і розкупився за перші ж години. Така ж ситуація була з наступними колекціями бренду. Оскільки апсаклінг-виробництво є складним і багатозадачним процесом з доволі обмеженими матеріалами й фактурами, Better випускає капсульні колекції. Маскулінність і чіткість ліній, об’єм і свобода у рухах – ключові риси одягу Better.

За власну усвідомленість та якість бренд та Пеліпас відзначені низкою нагород. Одними з останніх є престижні премії, зокрема у 2022 році Юлія отримала визнання від The Fashion Awards від British Fashion Council у категорії «Лідери змін. Люди».

А вже цього року Юлія отримала спеціальну нагороду Карла Лагерфельда під час оголошення переможців цьогорічної премії LVMH. Раніше таке визнання сприяло успіху і розвитку кар’єри володарів спеціальних призів, які посіли друге місце, серед яких всесвітньовідомі бренди Rokh і Jacquemus.

У вересні цього року Юлія Пеліпас увійшла до щорічного списку The Vogue Business 100 Innovators у категорії «Підприємці й популяризатори нового покоління».

Надалі Better планує одного дня повернути виробництво до України, оскільки вони були вимушені тимчасово перенести його до Португалії через повномасштабне вторгнення і постійні обстріли Києва росіянами.

Instagram: @bettter.us

Сайт: bettter.us

МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:

«Ви змушуєте одяг сяяти, а не навпаки»: формула бренду O.TAJE

So simple, so chic: формула бренду Cher’17

CĖNC: формула бренду одягу, що наповнений сенсом

PODYH: історія бренду

 

ПОПУЛЯРНЕ
СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ
ПОПУЛЯРНІ МАТЕРІАЛИ
hijaluronnasl11111111
cover-1
IMG_7737глв11111111111
 кулонів Moments (1)
DiaDia_DenimDrop_Campaign11
EmptyName 70
bzqOfaWH7lafLruLlgg6o8zi11111111111
Merezhyvni red5
_MG_1976
_MG_9191 (3)j