CĖNC: формула бренду одягу, що наповнений сенсом

CĖNC – український нішевий бренд мінімалістичного базового одягу. Колекції концептуально наповнені сенсами, а айтеми названі на честь почуттів та явищ, які ми можемо прожити та відчути. Як зазначається на сайті бренду, CĖNC випускає невеликі, але дуже якісні капсули одягу, які мають бездоганний лаконічний крій, посадку та ідеально поєднуються між собою. Особливу увагу бренд приділяє найдрібнішим деталям, у них закладають глибокі сенси, щоб кожен міг прожити з ними власну історію.

Ціль бренду – розвивати гідний та дуже якісний український продукт. Створювати не просто одяг, а простір для проживання власних історій, спогадів та унікальних сенсів. Місія CĖNC звучить як «зігрівати не тільки ззовні, а й зсередини, адже warmness inside us will keep the world». А також полягає у пропагуванні свідомого і відповідального споживання. Тут виготовляють позачасові мінімалістичні речі лаконічного крою з натуральних преміальних тканин.

 

Про історію створення

«Ще з дев‘яти років в мене зародилась мрія стати «модельєром», і саме у дитинстві я вирішила започаткувати власний бренд. У мене була старенька машинка ZINGER, якій на той час було вже сто років. І на ній я шила одяг для ляльок, та усі бабусині коти ходили по селу в нарядах от-кутюр. Попри мої здібності та мрії, батьки пророкували мені кар’єру стоматолога, але доля розпорядилася по-іншому, і у 2020-му з`явився мій перший проєкт the Vovna. Ми спеціалізувалися на виробах зі стриженої натуральної вовни, які досі є в ДНК бренду, але з 2022 року вже під новою назвою – CĖNC.

Мабуть, найважчим для мене на початку шляху було навчитися працювати зі своїм мисленням, а саме: не боятися помилитися, не боятися все втратити та вкладати кошти. За помилками завжди стоїть досвід, і навіть якщо я все втрачу і бренд завершить своє існування, я зможу побудувати новий проєкт, бо в мене вже є той самий досвід завдяки помилкам. На труднощі ми натрапляємо кожного дня з моменту створення бренду, і мені здається, що легко у цій сфері ніколи не буде. Ми постійно відкриваємо для себе нові горизонти, помиляємось і вчимося», – поділилася у інтервʼю ELLE власниця та дизайнерка бренду Анна Агеєнко.

 

Про назву

Також Анна Агеєнко розповіла: «Коли я думала над новою назвою для бренду, а саме які сенси ми закладаємо у наші вироби, в голові одразу вималювалася й назва. Наші колекції концептуально наповнені сенсами, а айтеми названі на честь почуттів та явищ, які ми можемо прожити та відчути. Також дуже хотілось, щоб була українська назва, яка б відбивала нашу концепцію. Сенс – це сутність, значення, зміст, те, що відіграє особливу роль та має виняткове значення. У перекладі з англійської sense – це відчуття. Вважаю, що це дуже вдала назва. І CĖNC – це мій справжній і головний сенс на цьому етапі життя».

 

Про весняну капсулу

Перша весняна капсула CĖNC отримала назву Переродження. Бренд переосмислив свій попередній досвід та змінив позиціювання. До весняної капсули увійшло всього шість предметів. Пальто DAWN  – структурне, об’ємне, з архітектурними плечима і добре тримає форму. Пальто INCEPTION – з рукавом реглан, широким поясом та яскраво вираженими лацканами. Бомбер INHALE – вовняний, із текстурної тканини жакет, як незвичайна інтерпретація класичного бомбера. Светр NANSCENCY – базовии вовняний светр із круглим вирізом. Сорочка REVIVAL зі щільного, але м’якого котону додає гранжевого та зухвалого настрою до образу. Комплект OUTSET – трикотажна трійка, яка складається з кардигана, джемпера з двома видами вирізу на вибір та штанів або шортів.

Речі CĖNC це база на довгі роки. Вони створюються так, щоб усі вироби поєднувалися не тільки за кольорами, а й за текстурами та стилістикою. І більш того, пасували для жінок будь-якого зросту та віку. CĖNC для людей, які цінують автентичність, справжність, якість та простоту. Для тих, хто прагне наповнювати кожен момент свого життя почуттями та створювати якомога більше нових спогадів.

Сайт: www.cenc.com.ua

Instagram: @cenc.project

МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:

Весняний мастхев: три українські бренди, які повинні бути в гардеробі кожної жінки

ТОТÉ стає преміум-лінійкою COOSH: Аліна Френдій про злиття своїх брендів

Український бренд Hukh презентує весняну колекцію: від вишуканих костюмів до стильних карго-речей

Три стильні образи на весну 2023 від українських брендів

ПОПУЛЯРНЕ
СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ
ПОПУЛЯРНІ МАТЕРІАЛИ
adrenaline
mvkk
_P6A1659в
le carassin
Screenshot
PYJAMAZZZ_SD_24_09
herbalcraft
3067c6ddbc69ec52a0614b8b2ab2e6861111111111111111111111
Співзасновникит
-сайт-new-_2_