Ексклюзивно до виходу найочікуванішої кінопрем’єри року український бренд етичної косметики HEDONIC та український масмаркет бренд жіночого одягу CHER’17 об’єдналися, щоб відтворити образ сучасної Барбі.
Культова лялька Barbie протягом 60 років свого життя приміряла сотні різноманітних альтер его. Проте як би не змінювалися її образи, стилі та ролі, вона завжди залишалася іконою стилю. Як і героїня HEDONIC та CHER17: сучасна дівчина, яка змінюється, відчуває різні емоції, одягає різні образи, але залишається собою.
Її незамінні помічники у цьому – гель для брів HEDONIC та образи від CHER`17, в яких вона завжди впевнена.
«Ти можеш бути якою завгодно!» – так звучить головний меседж колаборації.
«Ми хотіли передати в образі Барбі – образ сучасної дівчини, що має різний емоційний стан та різні прояви себе, як жінки. Вона може бути будь-якою: інфантильною, серйозною, смішною або сумною. Головне – вона може бути собою, і не переживати, що світ її не прийме. Навіть якщо вона дуже любить все рожеве – вона має на це право. У нашому фільмі Барбі робить все, що їй хочеться: їсть торт без виделки, співає у ванній, танцює на ліжку», – креативний продюсер зйомки Катерина Квартальна.
Якби Барбі жила у реальному світі, вона точно скористалася б цією пропозицією:
Купуй «рожеве» у магазині CHER’17 та отримуй у подарунок гель для брів від HEDONIC.
Пропозиція лімітована: подарунок отримують перші 200 чеків на суму від 1500 гривень.
Акція діє з 21.07 до 23.07 у магазині CHER’17 на Великій Васильківській, 12.
Instagram:
Продюсер – Катерина Квартальна
Організатор знімання та стиліст – Каріна Івченко
Візажист та стиліст по волоссю – Ганна Буленок
Модель – Ксенія Шевченко
Фотограф – Люба Лукашенко
Локація – Bursa Hotel Kyiv
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:
THIS IS CHER’17: все про мережу магазинів української інфлюенсерки Тетяни Парфільєвої
4 українські бренди косметики, які варто додати до косметички влітку
5 засобів, які обов’язково повинні бути у вашій літній косметичці