THIS IS CHER’17: все про мережу магазинів української інфлюенсерки Тетяни Парфільєвої

Не просто інстадіва, а й успішна бізнес-леді – це точно про українську інфлюенсерку Тетяну Парфільєву. Вона обожнює якісний та стильний одяг, сумочки та взуття, тому таку любов трансформували у створення власної мережі одягу CHER’17. Про бренд та його специфіку – у нашому матеріалі.

CHER’17 – це передусім мережа, яка дарує образу не лише максимальний комфорт, а й розкриває вас як особистість. CHER’17 заснувала українська інфлюенсерка та бізнес-леді Тетяна Парфільєва. Дівчина із зовнішністю моделі, з творчим потенціалом та майже двома мільйонами підписників у соцмережах перетворила свою любов до якісних та стильних речей у бренд одягу, який презентує унікальні речі для жінок.

Тетяні вдалося зібрати команду професіоналів, яка постійно працює над створенням власної мережі CHER’17. За період свого існування команда уже встигла завоювати серця модниць в Україні та багатьох країнах світу.

ЛЮБОВ ДО МОДИ І БАЖАННЯ СТВОРЮВАТИ НОВІ ТРЕНДОВІ РЕЧІ

Бренд не боїться експериментувати: команда блогерки Парфільєвої відкрита до всього нового у світі моди! CHER’17 говорить про поєднання любові до моди та бажання створювати нові трендові колекції. Тут розробили власний стиль та стежать за останніми тенденціями моди. Бренд напрочуд гармонійно поєднує кольори та фактури під час створення речей – від класичних костюмів до коктейльних та вечірніх суконь.

ПРО БРЕНД

Спочатку бренд мав назву CHERRY LAND. За словами блогерки, для старту їй потрібна була майже 1000 доларів, адже Тетяна фотографувала, відповідала в direct та відправляла замовлення самостійно. Все більше людей мали бажання приміряти речі особисто, тому з’явилася ідея й потреба у шоу-румі. Водночас чоловік Тетяни тоді відкрив власний бізнес – магазин ANDRE TAN за франшизою у рідному місті блогерів, у Житомирі. Тетяна зазначає про основний інсайт – просто відкрити магазин і бути блогером недостатньо, аби залучити клієнтів. На той час у дівчини було приблизно 500 тисяч підписників. У своєму блозі Тетяна стверджує, що вони з чоловіком Іваном – ідеальні бізнес-партнери, оскільки вона дуже творча, часто генерує класні ідеї, натомість її чоловік – більш системний, він рахує цифри, обраховує все на кілька кроків вперед та оцінює ризики. Згодом блогери вирішили переїздити в Київ і планувати відкриття CHER’17 у столиці.

Сьогодні у створення нових колекцій команда вкладає власну енергію та творчий потенціал. Асортимент каталогу щоденно оновлюється, нові колекції надходять на полиці магазину щомісяця. Тетяна разом зі своєю командою рекомендує вибирати вбрання з гарним настроєм – це запорука вдалої покупки.

ЧИТАТИ ТАКОЖ: Зелений та рожевий: як та з чим українські інфлюенсерки поєднують трендові кольори

ДЕ ПРИДБАТИ?

Мережа магазинів CHER’17 за чотири роки свого існування завоювала серця жінок, які люблять стильно одягатися. Сьогодні одяг бренду можна знайти у межах України, країнах СНД та світу. У CHER’17 багато гуртових та роздрібних постійних клієнтів. Крім онлайн-магазину, працюють шість бутиків у режимі офлайн. Вони представлені у трьох містах України: Київ, Дніпро, Харків та Житомир. У столиці бутики Тетяни Парфільєвої та Івана Кришталя можна знайти в центрі, на вулиці Шота Руставелі,12, а також у торгових центрах Dream Town, SkyMall та LAVINA. Здійснити замовлення можна також і на сайті www.cher17.com та в соцмережах бренду.

INSTAGRAM: @tanyaparfileva

INSTAGRAM: @cher17.ua

МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:

THIS IS TOTÉ: історія бренду

This is Katsurina: все про еволюцію бренду

Історія українського бренду JUL

Walking sleepwear: історія українського бренду Sleeper

Katya Silchenko: історія бренду

Луцький бренд LE ROSE: історія створення

ОПУБЛІКУЙТЕ КОМЕНТАР