FATHER OF STREET STYLE: як Білл Каннінгем змінив світ модної фотографії

Білл Каннінгем для будь-якого мешканця Нью-Йорка – старий знайомий і добрий друг, якого можна було зустріти кожен день на будь-якому перехресті міста. Впізнати його було легко – чарівний синій піджак, велосипед і камера завжди виділяли його з натовпу.

 

Саме Білл Каннінгем – це чудове відображення чарівності Нью-Йорка. Його посмішку і велосипед впізнавали завжди й всюди. Патріарх фотографії стрит-стайлу, перший серед перших, протягом довгих років працював над колонкою в культовій газеті New York Times і доводив одну думку: головне модне шоу відбувається не на подіумі, а на вулиці. Більше про фотографа – у Space.

 

Читайте також: THIS IS VERA WANG: історія бренду

 

Спочатку була мода. У світі фотографії Білл опинився зовсім не випадково, тому можна сміливо сказати, що до камери його привела безмежна любов до моди. Білл Каннінгем народився в Бостоні в дуже релігійній сім’ї – більшу частину часу він проводив з батьками, братом і сестрою в церкві. Як він скаже згодом, любов до моди виникла у нього саме завдяки побожності батьків: під час церковних служб він ніяк не міг зосередитися на молитві, бо милувався різноманітними капелюхами парафіянок. Ще молодим і нікому не відомим хлопцем, Білл заробляв на життя тим, що власноруч виготовляв капелюхи, тоді він мріяв стати дизайнером.

 

 

У 1948 році Білл кинув Гарвардський університет і переїхав в Нью-Йорк, де відкрив невеликий магазинчик. Так він швидко привернув до себе увагу знаменитостей. До Каннінгема завітали такі зірки, як Джинджер Роджерс, Джоан Кроуфорд і Мерілін Монро. Втім, вони не мали особливого значення для майбутнього фотографа. Потім в одному з численних інтерв’ю він скаже: «Вони не були стильними».

 

Білл звертав свою увагу лише на тих, хто, на його думку, одягався унікально. Мінімалізм? Ні, з ним Каннінгем не мав нічого спільного. Якось папараці оточили Катрін Денев під час Тижня моди в Парижі, але Каннінгем посміхнувся, прикрив рот долонею, немов Катрін Денев – непристойна тема, і сказав: «Але ж вона не носить нічого цікавого!».

 

 

Після армії, Білл залишив власну справу з капелюхами, а повністю занурився в фотографію, хоча, сам майстер завжди наполягав на тому, що фотографія, як і мода, для нього – лише хобі, яке поглинуло все його життя. Спочатку Білл працював журналістом: майбутній гуру вуличної фотографії писав відразу для декількох видань про останні тенденції, саме він в кінцевому підсумку відкрив для американців Жана-Поля Готьє. Паралельно з журналістикою Білл захопився і фотографією. Як і у багатьох знаменитих художників ніякої спеціальної освіти у нього не було. Каннінгем просто катався Нью-Йорком в пошуках цікавих кадрів і фотографував без зупинки.

 

 

Катаючись містом і в дощ, і в сніг – незмінно у своїй синій куртці, синьому піджаку або синьому дощовику, – Каннінгем упродовж не одного десятка років виступав першим і унікальним хронікером мінливої ​​вуличної моди. Мешканці міста, як пожартувала одного разу Анна Вінтур, «Всі до одного одягалися для Білла». А він був вірний лише єдиному головному принципу: «Хто шукає красу, той її знайде».

 

 

Його неймовірна захопленість, гостре око і неабияка спостережливість дозволяли йому помітити ледь помітні віяння вуличної моди раніше і більш точно, аніж будь-якому редактору, експерту індустрії або блогеру. До останніх днів Білл вів власну колонку в улюбленому виданні, куди мали шанси потрапити не лише знаменитості, а й звичайнісінькі міські мешканці. Вимога була лише одна: бути стильним.

 

 

Білл був першопрохідцем у вуличній фотографії, тому сам ніколи не прагнув до публічності, а ще не міг перебувати в ролі об’єкта папараці. Фотограф до останніх днів вів самотнє, замкнуте життя, його крихітна квартирка була заставлена ​​ящиками з архівами фотографій. Місця для жінки тут не знайшлося, його єдиний транспорт – велосипед, єдина любов – мода. Здається, Нью-Йорк так і запам’ятає його, непримітного чоловіка, на вічному велосипеді, у синій куртці («тому що це практично»), з кишенями, повними фотографій та плівок.

 

26 червня 2016 року Майстра не стало, але вклад в історію фотографії Білла залишається безмежним.

ПОПУЛЯРНЕ
СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ
ПОПУЛЯРНІ МАТЕРІАЛИ
Frame 280
200211111111111111
JUNA131111111111111111
rosabellaa
lidiyasmetana
Queenfluence_campaign2 copy
plashky-sajt-new-2-kopiya
img_8476-copy-copy
job_13762-kopyya-copy-copy
gunia2043-copy-copy