Українські бренди KSENIASCHNAIDER, PASKAL і FROLOV представили колекції FW23–24 на London Fashion Week 21 лютого в межах Ukrainian Fashion Week International Season FW23–24.
Цього сезону Британська рада моди та Лондонський тиждень моди приєдналися до ініціативи «Підтримай українську моду», яку започатковав Ukrainian Fashion Week, щоб допомогти українським дизайнерам після початку повномасштабної війни. Світова фешн-спільнота продовжує демонструвати потужну підтримку української індустрії моди.
KSENIASCHNAIDER
Колекція, натхненна втечею дизайнера у світ, де повно радості. Вона вирізняється яскравими кольорами та грайливим дизайном. Попри складні обставини, в яких створювалася колекція, KSENIASCHNAIDER вдалося передати в ній емоції надії та позитиву.
Нова колекція KSENIASCHNAIDER – це потужний символ винахідливості та стійкості, частину якої зроблено з вінтажних краваток. Це щемливий символ, адже чоловікам в Україні більше не потрібні краватки – вони носять військову форму.
FROLOV
Бренд FROLOV звертається до своїх архівів та спогадів у представленій колекції «Пісня за піснею». До неї увійшли архівні та знакові образи: трикотажні светри, вишиті вручну, «Покохала я до болю», сукні-корсети, оздоблені кристалами Swarovski, та вишиті серця.
ЧИТАТИ ТАКОЖ: Колаборація, яка рятує життя – SOVA x FROLOV
PASKAL
Після трирічної перерви український бренд PASKAL повернувся на подіум, де представив колекцію Out of the Cocoon. Шовкові комбінації, прикрашені метеликами зі склоподібної органзи, – домінантний елемент колекції та грайливих силуетів PASKAL. Інші моделі – скульптурні, своєрідні артоб’єкти з техно-крепу та атласу, вирізаного у фірмовій техніці бренду «лазеркат». «Сьогодні, як ніколи, нам потрібна творчість, щоб підтримати дух під час війни. Творити, а не руйнувати – це наше покликання. Для мене цей показ – прояв нашої волі до життя. Це усвідомлення нашої сили творити, незважаючи ні на що», – Юлія Паскаль, засновниця та креативна директорка PASKAL.
Після завершення показу дизайнери Ксенія Шнайдер, Джулі Паскаль та Іван Фролов вийшли, об’єднані українським прапором із логотипом фандрейзингової платформи UNITED24. Показ українських дизайнерів відбувся завдяки підтримці Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка в Україні».
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:
Одяг, який рятує життя: світловідбивні колекції українських брендів
Тенденції в одязі українських брендів, на які варто звернути увагу у сезон знижок
Мінімалістичні сумки від українських брендів
Підсумки року на модному «фронті»: ініціативи українських брендів, які варто знати