Чуттєвість і відкритість у кожній парі: бренд LOOKIE Atelier презентує нову колекцію взуття The Everyday Intimacy

Бренд взуття LOOKIE Atelier презентує нову колекцію The Everyday Intimacy, яка є втіленням чуттєвості та відкритості до світу. Джерелом натхнення для створення колекції стала прозора жіноча білизна та купальники – їхня геометрія, насичені кольори та деталі: вишивка на прозорій сітці, бантики, вузлики, шнурівка корсетного типу, насичений жовтий та блакитний.

Основний матеріал колекції – прозора взуттєва сітка, що дає відчуття роздягненості та є чудовим матеріалом для літніх моделей взуття. 

«Спочатку ми пошили сітчасті балетки для себе, щоб протестувати матеріал. А потім зрозуміли, що він є найкращим рішенням на літо. Він міцний, гарно пропускає повітря, не розтягується і не натирає, краще адаптується до мірок стопи та головне  дихає», – ділиться бренд.

 

В новій колекції LOOKIE Atelier можна знайти взуття до будь-якої події: яскраві балетки, витончені мюлі, ефектні босоніжки, а також тендітні човники декоровані бантиками.

Особливої уваги варта пара Mariyka Lingerie, натхненна контрастним мереживом білизни вона повністю передає витонченість та чуттєвість своєї власниці. Подібна модель у соковитому жовтому кольорі, не лише забезпечить комфорт, але й стане яскравим акцентом. Вона легко та невимушено доповнюватиме щоденні аутфіти. Акцентом колекції стали балетки Mariyka Crystals, з вишитими вручну кристалами. В лінійці присутні також більш мінімалістичні пари.

Нова колекція гармонійно поєднує у собі романтику теплих днів та естетику жіночої білизни. Всі пари взуття створені для того, аби ви відчували легкість та комфорт кожного дня.

 

Довідка:

LOOKIE Atelier – український бренд взуття, який був заснований у 2015 році як ательє, що розробляло унікальні пари на замовлення. За три роки роботи в форматі ательє у команди бренду сформувалось власне бачення елегантного та жіночного взуття, і вже у 2018 році була представлена перша власна колекція бренду.

 

Наявність власного виробництва повного циклу дозволяє бренду бути максимально гнучкими та просувати власне бачення свідомого виробництва та взаємодії з клієнтом. Бренд прагне, щоб  розмір та особливості стопи не були перешкодою до отримання бажаної пари взуття, тому розмірна сітка від 33 до 44 розміру, а всі пари з колекцій шиються під замовлення за мірками стопи. Велика увага приділяється комфорту та зручності моделей, довговічності та високій якості матеріалів.

 

Команда LOOKIE Atelier ретельно обирає і аналізує сучасні тренди, та знаходить цікаві можливості їх поєднання з класичними формами взуття. Результатом є добре зрозуміла класика в новій інтерпретації, будь то вибіркова інтеграція тренду, стильний акцент, або поєднання кольорів та матеріалів.

МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:

Луцький бренд SHYPELYK презентував літню колекцію одягу

Бренд FRÉO представляє літній дроп Maritime

URBAN OASIS: бренд позачасового деніму minnim представляє нову колекцію

Бренд MELTED презентував дебютну колекцію купальників і аксесуарів

ПОПУЛЯРНЕ
СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ
ПОПУЛЯРНІ МАТЕРІАЛИ
cover-1
IMG_7737глв11111111111
 кулонів Moments (1)
DiaDia_DenimDrop_Campaign11
EmptyName 70
bzqOfaWH7lafLruLlgg6o8zi11111111111
Merezhyvni red5
_MG_1976
_MG_9191 (3)j
How to sleep (6)1111111111