Ruslan Baginskiy: як головні убори з ініціалами RB підкорили весь світ?

Мадонна, сестри Гадід, Тейлор Свіфт, Роузі Хантінгтон-Уайтлі, Памела Андерсон, Жанель Моне, Аліша Кіз, Майлі Сайрус, Кая Гербер, Періс Гілтон, Лілі Коллінз, Емілі Ратаковські – і це ще не весь перелік всесвітньо відомих знаменитостей, яких об’єднує любов до головних уборів. Цей список могла поповнити навіть сама Її Величність – королева Єлизавета, проте вона не встигла публічно продемонструвати новий капелюх, створений руками українського майстра. Так, йдеться про Руслана Багінського – дизайнера головних уборів, який не має конкурентів в Україні та задає тренди закордоном. Як головні убори з ініціалами RB підкорили весь світ – розповідаємо у цьому матеріалі.

Бажання зберегти культуру головних уборів

Засновник бренду – Руслан Багінський завжди цікавився світом моди. А особливо його захоплювало мистецтво створення капелюхів. Дизайнер не мав відповідної освіти і самостійно вирішив набиратися досвіду у рідних львівських артизанальних майстернях. Там Руслан дізнався про старовинні техніки виробництва та остаточно вирішив присвятити себе цій справі.

«Коли я переглядав архівні фотографії ХХ-го століття, мені завжди здавалось несправедливим, що головні убори з роками знецінилися, а разом з ними зникла ціла культура. Хочеться повернути капелюхам заслужений статус, знову зробити їх повноцінним елементом гардероба», – так пояснив власну позицію Руслан. Власне, все так і сталося.

 

Перші кроки в Instagram

Багінський заснував власний бренд у 2015 році разом з товаришем Петром Ясинським. Для того, аби привернути увагу до власних виробів, вони вирішили безпосередньо контактувати з відомими інфлюенсерами, моделями та просто зірками шоу-бізнесу, надсилаючи їм екземпляри головних уборів. Тактика спрацювала відмінно і на знімках папараці все частіше з’являлися знаменитості, на яких красувалися ініціали «RB».

В інтерв’ю Vogue Петро Ясинський зізнався, що цей підхід відразу справив неабияке враження на селебриті. «Комунікації – це наша сильна сторона. Ми не працюємо з піар-агентствами, з усіма спілкуємося особисто, пам’ятаємо всіх імена і смаки. Це приваблює і робить наш зв’язок з інфлюенсерами, які буквально стали послами Ruslan Baginskiy, міцнішим».

Згодом бренд почав відзнімати лукбуки та ділитися пресрелізами з найвідомішими українськими виданнями про моду. Про Руслана Багінського почало говорити дедалі більше людей.

 

Памятати про власне коріння

Ще на початку творчого шляху Руслан звертався до класики та традиційних форм. Його натхненням були сімейні архіви, вінтажні модні зйомки та героїні культових фільмів. Відтак, Руслан досі сміливо експериментує з традиційними формами і створює головні убори в дусі часу – комфортні, утилітарні і ультрамодні. Цікаво, що до цієї справи він також залучив батьків, які стали на чолі виробництва. А в інтерв’ю The New York Times він зізнавався, що для нього надзвичайно важливо, аби виробництво залишалося в Україні, адже так можна працевлаштувати місцевих жителів. Особливо важливо продемонструвати світові стиль та культуру України.

 

Дебютна кутюрна колекція

Надихнувшись українським традиційним одягом, зокрема, весільною обрядовістю, Ruslan Baginskiy презентував у Парижі дебютну кутюрну колекцію «Стожари». Основу колекції склали 3D-технології і локальні техніки. Об’ємні квіти з шовку, виконані з екопластику, натхненні традиційними весільними бутоньєрками, а їхні версії з позолоченого срібла нагадують декор ікон. Балаклави стали сучасною інтерпретацією хустки, а обруч з колосся пшениці символізував українські ниви.

Тоді подія у Hôtel de Crillon зібрала чимало відомих людей зі світу fashion. Бренд впевнено став на ноги.

Після цього Руслан представив ще не одну колекцію, яка моментально захоплювала інфопростір та гардероби модниць. Бренд зосередився не лише на головних уборах, а й інших аксесуарах.

 

Капелюх для королеви

У 2022 році бренд відзначився ще однією перемогою на модному фронті. З нагоди Дня Незалежності Ruslan Baginskiy зробив подарунок для королеви Єлизавети ІІ і створив унікальний капелюх. На жаль, він став одним із останніх у колекції Її Величності. Проте представники королівської сім’ї особисто надіслали лист для Руслана і повідомили, що королева встигла побачити його подарунок.

Сам Руслан поділився емоціями у соцмережах: «Для мене та для моєї команди це історичний момент, який назавжди відзначив нашу роботу. Також це і культурна перемога для моєї України, за яку ми з гордістю стоїмо».

RUSLAN BAGINSKIY x PALOMO SPAIN

На початку цього року Руслан Багінський розробив головні убори для іспанського бренду Palomo Spain, які були презентовані на нью-йоркському Тижні моди.

Нова колекція «The closet» натхнена дитячими спогадами, коли діти граються і роблять одяг з підручних речей, наприклад подушок, які вміло обіграні у вигляді головних уборів.

 

«Творити тут і зараз»

З початком повномасштабного вторгнення бренд активно закликає допомагати Україні і робить це самотужки. За цей рік вони випустили патріотичні бейсболки на підтримку ЗСУ. Також зробили колаборацію з найбільшим італійським ритейлером LuisaViaRoma, аби світ дізнався про українську культуру, традиції, архітектурні й побутові коди, природу та цінності, на яких ґрунтується бренд Ruslan Baginskiy.

Взимку бренд відкрив власну попап-крамницю у Буковелі, де доступна зимова колекція та новинка – обʼємні вовняні шарфи. Сам дизайнер так прокоментував це відкриття: «Розвивати українське й розвиватися в Україні – це свідомий вибір з першого дня існування бренду. Відкрити ще одну крамницю під час війни – трохи крейзі, та іншого шляху ми не знаємо. Адже важливо бути й творити. Тут і зараз».

INSTAGRAM: @ruslanbaginskiy_hats

МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:

PODYH: історія бренду

HVÓYA: історія бренду в’язаних балеток та правильних цінностей

GUNIA: історія бренду

THIS IS TOTÉ: історія бренду

ПОПУЛЯРНЕ
ПОПУЛЯРНІ МАТЕРІАЛИ
IMG_8799 kopia (1)1111
головна месонія
fas
4d0491e67db22564142429111
1
IMGP2762111
головна адво
2021-11-22 game aromalliance antiage phyts bio soins antirides fermete peaux matures
головна
makeup-cycler-makeup-oct-3x4