Новий осінній сезон традиційно асоціюється з пришвидшенням, новим диханням та новою метою. Бренд O.TAJE представляє Pre-Fall’23 колекцію, щоб нагадати: як би ви не змінювали свій вектор руху, куди б не прямували – важливо бути сміливою, сильною, залишатися собою.
Бренд відобразив цей меседж у стилізованій зйомці – про рух, швидкість і відчуття свободи, про women power, яка завжди йде зсередини, а одяг може лише її підкреслити. Під час зйомки команда O.TAJE надихалася естетикою 90-х та водночас дала своє бачення сучасної сильної жінки.
Головна частина колекції – це витончені та лаконічні трикотажні сукні, базові топи та джемпери. Поповненням текстильної лінійки O.TAJE стали міні-спідниці (плісе та на запах) та вкорочена сорочка. Бренд зберіг абсолютну базовість речей та водночас додав акцентів: силуетами, кольорами та грою фактур.
Родзинка колекції – витончений кардиган з глибоким V-вирізом та широкими рукавами і закрита максі-сукня.
O.TAJE звернувся до традиційних кольорів осені – сірий, беж, чорний. Та головний колір колекції – насичений червоний. Колір сили, колір жіночності, колір рішучості.
«Кожен осінній сезон – як новий старт для нас. Ми прагнули, щоб ця колекція була яскравою, сильною та надихала. Продовжили експериментувати з текстилем, додали нові позиції та незвичайні фасони. Ця колекція була створена, щоб дарувати впевненість та сміливість, щоб посилювати те, що вже є в кожній», – коментують засновниці бренду Анастасія Оксак та Яна Стеценко.
Pre-Fall’23 O.TAJE вже доступна на сайті otaje.com.
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:
Дарувати легкість: бренд O.TAJE презентує літню мінікапсулу LINES & LIGHTNESS
Inception: дроп про новий початок для бренду O.TAJE
Місто сили: O.TAJE презентує благодійні поло з київськими каштанами