«Стараємось стати для клієнтів тим самим «styleguide», – Тетяна Барна, засновниця бренду Fashionista

Якщо людина закохана у стиль, має особливий смак і вміє задовольняти «гардеробні» потреби інших – значить вона неодмінно знайде спосіб, як реалізувати ці риси в одному вираженні. Зокрема, саме так сталося з Тетяною Барною – успішною фешн-інфлюенсеркою, яка заснувала бренд жіночого одягу Fashionista. Про те, як розпочалася історія і змінилася концепція бренду, успіх і бажання бути кращими, власний блог і не тільки – в ексклюзивному інтерв’ю Тетяни для Space mag.

ЧИТАТИ ТАКОЖ: Відтінки класики: Fashionista презентує нову колекцію Pre-Spring’24

Як розпочалася історія вашого бренду? Як обрали таку назву?

Все почалось ще в мої студентські роки. Мені завжди подобалось гарно одягатись, створювати цікаві образи і, зізнаюсь, я часто отримувала гарний фідбек щодо свого стилю. Тоді мені захотілось спробувати створити певний простір для дівчат, де би вони змогли знайти для себе щось цікаве з речей та допомогти їм створити той самий вау-образ. Так і виникла ідея Fashionista. Fashionista – стильна дівчина/фешндівчина.

Але скажу, що на той момент я не планувала мережу магазинів чи масштабний бізнес. Це було не більше, ніж додаткова зайнятість, яка мені подобалась, та заробіток, який був необхідний.

Але коли ми з чоловіком занурились глибше в цю сферу, то зрозуміли – це те, чим хочемо займатися, це наша справа життя! Тоді й почалось найцікавіше! Почали будувати бізнес, масштабувати його, підбирати команду.

Наскільки змінився ваш бренд за роки існування? А наскільки змінилися ви як бізнесвумен?

За всі роки існування наш бренд достатньо змінився, а особливо відчутні зміни відбулись протягом 2023 року, зокрема, йдеться про ребрендинг. Наші цінності стали ще чіткішими, ми визначили наш вектор розвитку, нашу концепцію та основну місію. Зараз ми закриваємо левову частку гардеробних потреб клієнтів (одяг, взуття, сумки та аксесуари) і формуємо гардероб, який працює. Також ми запустили власне виробництво в Україні, тепер ми відшиваємось не тільки на аутсорсі, але й у себе на виробництві з найкращими фахівцями.

Звісно, процеси, які відбуваються в бренді, впливають і безпосередньо на мене, на те, як змінююсь я як бізнесвумен. Можу сказати, що всі труднощі дуже загартовують і насправді це дуже цінні уроки життя, з яких я щоразу роблю висновки та отримую важливий досвід.

Тому з роками я стала більш досвідченою, почала легше ставитись до багатьох складнощів, але при цьому намагаюсь зберегти той запал всередині, з яким я роблю те, що люблю, бо тільки тоді виходить так, як хочеться.

Коли ви зрозуміли, що готові підкорювати різні міста України? Можливо, вже знаєте, де буде наступна локація Fashionista?

Коли ми тільки починали, ми були дуже натхненні та заряджені. Ентузіазм був такий великий, що інколи затьмарював весь розум. Так, тоді нам це допомогло, ми дико ризикували і зовсім юні та недосвідчені ми вирішили відкритись у столиці. Чи правильний цей був крок? Так, бо це відчинило нам інші «двері». Як ми тоді наважились? Досі не розумію (сміється).

Наступна локація ще не зовсім відома. Бо вона не одна. Плануємо підкорювати ще одне місто на заході України та новий ТЦ в Києві.

У чому секрет успішності Fashionista, що відрізняє його від інших брендів?

Нам дуже приємно, але насправді потрібно ще багато працювати, щоб відчувати себе справді успішними та ділитися секретами.

Та за роки роботи ми багато пройшли, виросли, і можу сказати, що ключову роль грає постійне вдосконалення. Ми завжди прагнемо бути кращими та йти в ногу з часом. Ми – за якість, доступність та ідеальний сервіс. Ми дуже близькі та лояльні до наших клієнтів. Ми багато працюємо і робимо все з любовʼю. Слідкуємо за трендами і стараємось стати для клієнтів тим самим «styleguide»: у нас можна одягнутись з ніг до голови, відчувати себе стильною незалежно від віку, сфери діяльності та інших соціальних характеристик.

Ви маєте успішний блог. Хто вас надихає на його ведення, чи вистачає ресурсів? Що допомагає їх поповнювати?

Дякую, мій блог – це моє хобі. Мені подобається створювати та показувати красу. Я – людина-естет, тому надихаюсь всім красивим, що мене оточує та, звичайно, людьми. Помітила, що найбільше натхнення приходить після подорожей – нові місця дають особливе натхнення та енергію. Але зізнаюсь, що часу на блог вкрай не вистачає, поєднувати бізнес і блог – це справді важко.

Наскільки розвиток особистого бренду важливий для власників бізнесу?

Думаю, в теперішній час – це справді важливо, але не обов’язково. Є десятки успішних брендів і ніхто не знає, хто їхні власники і яку каву вони полюбляють (сміється).

Але помітила, що людям хочеться бути ближчими, бути друзями з брендом, знати як відбувається той чи інший процес, для них це додаткова цінність до вашого продукту, бо вони бачать щось більше, ніж просто кінцевий результат.

Тому, думаю, чим сильніший особистий бренд – тим вищий рівень лояльності до бренду чи бізнесу.

Які цілі у бренду і у вас на цей рік?

З основних цілей – розширення виробництва, мережі магазинів та запуск нових продуктів. Також у нас планується неймовірна колаборація, про яку розповімо влітку.

Тетяна Барна через 5 років – це…

…жінка/дружина/мама/підприємець/можливо, фешн-інфлюенсер, яка навчилась в гармонії поєднувати роботу, відпочинок та особисте життя.

І при цьому дуже хочеться з роками не тільки накопичити досвід та реалізуватись, а й зберегти легкість, щирість та віру в людей.

Instagram: @fashionista__ua
@tan14ka

Сайт: fashionista.ua

МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:

«Переосмислити класику так, щоб кожен отримав шанс на самовираження через костюм». Інтерв’ю із засновниками Andreas Moskin

«Відродження забутих національних цінностей у формі сучасних яскравих прикрас»: формула бренду Dukachi Jewelry

Формула бренду JUL. Вироби, які підкреслюють позачасовість

«Мода – це лише підказка, а стиль – це особистий вибір!», – інтерв’ю зі стилісткою Маргаритою Мурадовою

ПОПУЛЯРНЕ
ПОПУЛЯРНІ МАТЕРІАЛИ
-сайт-new (2)
USUAL_16111
molodo main
sidletskiy main
1647357888_15-gamerwall-pro-p-maidan-art-krasivie-oboi-21
-сайт-new (2)
19
 дроп Rooted in Nature (1)
HyperFocal: 0