«У бренді я є основним носієм нашої ДНК, тому створюю власне той одяг і той вайб, який сама люблю, як ніхто», – співзасновниця CICI COCO Діана Червінська

Сьогодні, щоб знайти для себе ту саму річ у свій гардероб, створити сезонну капсулу чи просто підібрати трендовий образ не потрібно шукати бренд, який би міг задовольнити якусь з цих потреб. Адже все це вже є у CICI COCO – українського бренду, чиї засновники знають, що саме потрібно мати в шафі кожній фешіоністі. Про подружній бізнес і українську якість з французьким вайбом родом зі Львова розповіла співзасновниця CICI COCO – Діана Червінська.

ЧИТАТИ ТАКОЖ: Мінімалізм, естетика 90-х, елегантність: як молодий бренд zhadesign творить нову minimal chic моду

Діано, CICI COCO протягом останнього року помітно виріс. Розкажіть, коли ви вирішили, що хочете мати власний бренд?

Цього року бренду виповнилося 5 років, за які ми з моїм партнером ні дня не розслабляємось та активно працюємо день в день, щоб виходили ті результати, які у нас зараз є. Я часто порівнюю народження нашого бренду з народженням дитини. У нас це вийшло не те щоб сильно заплановано. Я б сказала, що у якийсь момент ми зійшлись в одній точці, де я готова була робити щось своє, а в мого хлопця та партнера по бізнесу була жага і натхнення працювати в новій для нас сфері й в цьому тандемі натхнення, енергії щось творити. Відтоді народився СІСІ СОСО.

Бренд має французький вайб у мінімалістичному стилі. Як ви обирали концепцію та що надихає вас на створення позачасового одягу?

У бренді я є основним носієм нашої ДНК, тому створюю власне той одяг і той вайб, який сама люблю, як ніхто. На початку була ідея створювати якісний, базовий одяг у мас-маркет сегменті, бо це власне було те, що я сама шукала та як дівчина раділа, коли знаходила якусь круту річ не за всі гроші світу. Тому перші речі були саме в цьому мінімалістичному, базовому напрямку, а до цього ще додався наш французький вайб, який підкреслює жіночність, романтичність та стиль нашої героїні.

Якими правилами ви керуєтеся у веденні бізнесу, аби витримувати та формувати конкуренцію?

Я вважаю, що конкуренція це круто та лише мотивує покращуватись та рости. Я б відмітила, що ми завжди обʼєктивно оцінюємо, де є ми, наші цілі та пріоритети, тож фокусуємось більше на собі, а не на інших. Усі наші дії та результати – це завжди аналіз реакції аудиторії, на яку ми опираємось значно більше та створюємо те, що буде про нас у першу чергу.

У багатьох брендів є моделі речей, які стають ледь не візитівкою магазину та з яких отримують солд-аут у перші дні. Розкажіть, чи є у CICI COCO такі речі та чи передбачаєте ви, що конкретна модель може стати настільки популярною?

Так, у нас такі позиції також є! Свого часу в нас був перший бестселер – це корсет на щодень (як ми між собою його називаємо), також оригінальний топ, який з перших днів полюбився нашим клієнтам та є в нашому асортименті й до сьогодні. За останній рік можемо відмітити ще один топ-хмаринку, який став для нас знаковим і вже асоціюється з брендом. Можу продовжувати, бо насправді таких позицій у нас немало. Чи знаємо ми, що стане на стільки популярним? Колись так, а колись ні! Але частіше я все ж відчуваю, що сподобається найбільше, тому можу це передбачити.

Якими брендами ви надихаєтесь в роботі?

Насправді різними! Не можу виділити когось одного. Якщо говорити про маркетинг, соціальні мережі та вміння робити сторітелінг, то це Jacquemus. Те, як він розвивається та комунікує з аудиторією – надихає. Серед українських брендів для мене таким прикладом є Ruslan Baginskiy та їхні шоуруми, вироби, естетика такі вже красиві, що важко встояти! Якщо виділити бренди, що створюють одяг в схожому сегменті, що й ми, то це The Frankie Shop, COS, SourceUnknown Official.

Відомо, що ви розвиваєте бізнес разом з чоловіком. Чи не заважає це вашому подружньому життю, чи навпаки – це значно спрощує ведення бізнесу? Як ділите обов’язки?

Для нас ведення спільного бізнесу зіграло лише в найкращу сторону. Я завжди кажу, що це навіть наш маленький секрет успіху, де зійшовся симбіоз творчості, аналізу та креативу з вдало організованою операційкою. Нас обʼєднує наша робота, яка відчувається, як наша дитина, яку ми виховуємо разом. Щоб не ідеалізувати, звісно, бувають якісь дрібні розбіжності, але в цілому ми – класні партнери.

Розкажіть, які плани у CICI COCO на майбутнє? Чи плануєте ви масштабування магазинів й надалі?

Саме сьогодні, в день, коли даю відповіді, ми будемо оголошувати про наш новий шоурум в Одесі, а також у планах розширення у Львові та Києві, бо вже тіснуваті ті локації, де ми є зараз.

Шоурум в Одесі

Чи погоджуєтеся ви з думкою, що розмаїття успішних і якісних брендів одягу в Україні витісняє іноземні бренди різного сегмента?

Якщо не витісняє, то точно створює якісну конкуренцію! Я за те, щоб жити в мирі та робити крутий продукт, а вже за клієнтом вибір, кого обирати з-поміж.

ПОПУЛЯРНЕ
ПОПУЛЯРНІ МАТЕРІАЛИ
GXSj0pUbgAA3-fI111111111
IMG_710411111111
TERRAKE7
STIMMA_Allure_141111111
photo_2024-09-12_16-19-33 (2)
aca8ed5d278381950551111111111
Usual_New_4в
Essential-Supplies-Indid
14айвумен111
BEOM_Fall'sChill9п