Івент-колаборація Space mag. та Pro Woman: як це було

У п’ятницю, 12 листопада, відбувся івент на тему «Інструменти розвитку бренду 2022 edition» від Pro Women разом зі Space mag., куди завітали успішні особистості міста, аби дізнатися про ефективні інструменти розвитку бізнесу на прикладі команди видання.

PRO WOMEN – це українська спільнота жінок у бізнесі, кар’єрі та саморозвитку:

– це нетворкінг-зустріч, на якій жінки говорять та дискутують про власну реалізацію, виклики, бізнес та приховані ресурси;

– це вечірка, де збираються жінки з великим досвідом в управлінні бізнесом, фінансами та власною продуктивністю;

– це години мотиваційних розмов, виступів крутезних спікерок та спікерів, інсайтів та пошуку нових партнерств й ідей для бізнесу та хобі.

«Ти – жінка у 21 столітті. Тобі близькі інновації та інтервальне голодування. У тебе є бізнес та мікрозелень на підвіконні. Ти можеш сама відремонтувати ноутбук та розплакатися через нелегку долю серіальної героїні. Ти сьогодні мама і ніжна дружина, а завтра на нараді – неперевершена спеціалістка та lady in red. Ти унікальна і неповторна. Ти постійно в пошуку ресурсу та балансу для того, аби не зійти з дистанції. Ми знаємо, як тобі знайомо – переміряти десятки різних ролей за день та бути на висоті. Ми знаємо, що тобі потрібно інсайтнути з цього приводу в колі тих, хто так само біжить марафон «бути жінкою» протягом життя» – пишуть організатори в спільноті Pro Women.

ЧИТАТИ ТАКОЖ: Вечірка PRO WOMEN: як це було

Вечірка PRO WOMEN: як це було

СПІКЕРКИ ТА ПИТАННЯ ДЛЯ ОБГОВОРЕНЬ

Комунікація та сервіс у дружбі з клієнтами, фішки співпраці з інфлюенсерами та інтерв’ю у ЗМІ – основні питання, які обговорювали впродовж події. За келихом ігристого можна було поспілкуватися на важливі теми, поділитися досвідом щодо ведення бізнесу та інструментів розвитку, а також знайти однодумців та нових партнерів для не менш цікавих колаборацій. Цікаво, що цього разу на івент завітали не лише жінки, а й чоловіки.

Спікерками івенту «Інструменти розвитку бренду 2022 edition» стали дівчата з команди Space mag., а саме:

  • Наталія Положевець, менеджерка у дружбі з клієнтами. 7 років любить Space mag., має 363 успішних клієнтських комунікацій за рік. Адекватно реагує на правки, ІНКОЛИ…Єлизавета Нахамець, контент-редакторка. Вірить у Space та якісні тексти без кальки. Найкоротше інтерв’ю – 20 хв, найдовше – 3, 5 год. Разом зі Space mag. взяла інтерв’ю у Саші Бо ще до… Єфросиніної.

Контент-редакторки подарували присутнім важливу інформацію щодо правильних та якісних текстів, а також розповіли про те, чому не можна просити питання для інтерв’ю наперед та як правильно до нього підготуватися. А ще вони виокремили основний меседж: варто вірити у свою справу, у самих себе та в Space, натомість менеджерка у дружбі з клієнтами закликала усіх використовувати у комунікації з клієнтом завжди використовувати «правила мами».

«Спілкуйтесь з клієнтом так, щоб мама вами пишалася. Комунікуйте з клієнтом так, ніби до вас прийшла мама, а не чужа людина. Уявіть, наприклад, ніби саме вона почувається обдуреною. І вчиняйте з клієнтом, так само як вам хотілося б, щоб компанія вирішувала питання з вашою мамою», – підсумувала Наталія.

ФОТО: Даша Михалюк

INSTAGRAM: @spacemag.com.ua

INSTAGRAM: @pro.women.ua

ПОПУЛЯРНЕ
ПОПУЛЯРНІ МАТЕРІАЛИ
-сайт-new (2)
USUAL_16111
molodo main
sidletskiy main
1647357888_15-gamerwall-pro-p-maidan-art-krasivie-oboi-21
-сайт-new (2)
19
 дроп Rooted in Nature (1)
HyperFocal: 0