Котоманія: дизайнери-котомани та їхні улюбленці

Котики та кицьки – ці милі та загадкові тварини вже давно заслужили у людей повагу і любов. Вони супроводжують людину на землі чи не від початку історії людської цивілізації. Ці пухнастики є не лише гарним антистресом, грайливим другом та кумедним домашнім улюбленцем, а й для багатьох – справжнім натхненням! Не дарма ж відомі дизайнери так люблять своїх чотирилапих улюбленців настільки, що навіть передають їм спадок у розмірі 200 мільйонів доларів! Розповідаємо про цікаві тандеми знаменитих дизайнерів та їхніх котів.

Грейс Коддінгтон і її Пампкін і Бланкет

Грейс Коддінгтон, колишню креативну директорку американського Vogue, називають божевільною кошатницею. У неї живуть два коти – Пампкін і Бланкет, яких вона любить до нестями. Свою прихильність до них вона втілила в спільній колекції з Louis Vuitton, яка називається Catogram.

Catogram – це гра слів, яка натякає на один із символів Louis Vuitton – монограму. У колекції знаменитий принт з’єднується з кумедними малюнками котів, які намалювала сама Грейс Коддінгтон. Тепер Пампкін і Бланкет обожнює не лише вона сама, а й весь світ.

Карл Лагерфельд і його Шупетт

Шупетт, без перебільшення, найвідоміша кішка у світі моди. Її господарем був Карл Лагерфельд, креативний директор Chanel і Fendi, який її дуже любив і називав принцесою. Шупетт дійсно жила як королева. В її підпорядкуванні – цілих три покоївки, які доглядають за нею і стежать, щоб кішка дотримувалася режиму.

В одному з інтерв’ю Лагерфельд розповідав, що особливі взаємними у кицьки Шупетт зав’язалися з покоївкою на ім’я Франсуаза, яка робить їй зачіски та різні косметичні процедури. Також у Шупетт є свій особистий літак, а ще вона не любить воду, не переносить різких запахів і раз на 10 днів їздить на огляд до ветеринара.

За повідомленнями BBC, після смерті Лагерфельда Шупетт успадкувала 200 мільйонів доларів, але потім цю інформацію ніде не підтвердили. Заробляє Шупетт і сама. Наприклад, у 2014 році вона отримала три мільйони доларів за зйомки в рекламних кампаніях косметичних і автомобільних брендів.

Джейсон Ву і його Milu

Коти надихають на творчість і Джейсона Ву, улюбленого дизайнера Мішель Обами. У 2012 році він створив спільну колекцію з великим ретейлером Target, яку присвятив саме котам. Спеціально для колекції він придумав кішку на ім’я Milu – жваву і грайливу, яка хоче, щоб з нею гралися. А ще вона готова на все, щоб привернути увагу до себе.

Джорджо Армані і його Angel і Mairi

Кілька років тому в рекламній кампанії Armani Beauty з’явився чорний породистий кіт, однак шанувальників італійця Джорджо Армані поява цієї тварини абсолютно не здивувало. Дизайнер є давнім шанувальником сімейства котячих. Своїх котів він ніяк окремо не рекламує і не робить з них суперзірок, але фотографуватися з ними дуже любить.

ОПУБЛІКУЙТЕ КОМЕНТАР