Про відкриття нового Fresh Beauty, роботу у Варшаві, Youtube, лідерство і не тільки – з перших уст Світлани Гурик

Засновниця простору Fresh Beauty Світлана Гурик вже не один рік лідирує й задає тренди на українському б’юті-ринку. Почавши з онлайн-продажів, за цей час вона вже відкрила три магазини Fresh Beauty, з яких два в Україні (Луцьк і Ковель), а ще один – у Польщі (Варшава). А вже незабаром Світлана разом з командою з’являться ще в одному місті України, аби тішити якісними засобами й послугами всіх, хто так само любить сферу б’юті. І саме про майбутнє відкриття, роботу на дві країни, лідерство, поїздку до США, Youtube-канал і не тільки ми розпитали у Світлани Гурик у цьому інтерв’ю.

Світлано, всі з нетерпінням чекають відкриття нової локації Fresh Beauty. Можливо, ви привідкриєте завісу таємничості та розповісте, де ж чекати вас далі?

Не люблю говорити про свої плани чи наміри, поки не розпочну втілювати їх у життя. Однак, оскільки ми вже почали роботу над ремонтом, я готова розповісти, що незабаром ми відкриваємося у… Львові! Цей простір буде у дещо іншому форматі, відрізнятиметься від попередніх.

Я спонтанно прийшла до цього рішення, аби відкривати ще один Fresh Beauty. Влітку ми робили оновлення простору в Ковелі, це було доволі емоційно виснажливо і я не була налаштована робити ще будь-які ремонти протягом року. Однак перебуваючи у Львові, я запитала сама у себе: «Чому нас досі тут немає?». Тому рішення було моментальним, за два тижні я знайшла неймовірну локацію і ми швидко почали втілювати всі свої ідеї. Ми маємо хорошу аудиторію зі Львова і я сподіваюсь, що нас там чекають. До речі, у цю нову локацію ми шукаємо двох консультантів і косметолога.

 

Вже понад рік Fresh Beauty функціонує у Варшаві. Чи можете порівняти досвід роботи в Україні та Польщі?

Насправді ведення бізнесу у Польщі є як складним, так і простим водночас. Тут свої правила, своя система оподаткування, інша ментальність. Важливе вміння швидкої адаптації. Відверто кажучи, я зрозуміла всі свої помилки лише через рік роботи у Варшаві. Тому необхідно добре розумітися у юридичних аспектах.

Класно, що у Варшаві є велике українське ком’юніті з клієнтів, у нас не було жодних проблем з першими покупцями, тому що всі ці люди знали нас ще в Україні. Водночас помітно, що у нас почала з’являтися і польська аудиторія, що теж дуже приємно.

Відкриття магазину у Польщі було вимушеним рішенням, однак все склалось якнайкраще і я вдячна цій країні за можливість реалізовуватися, що у нас вдало виходить.

В цілому, я вважаю, що польська аудиторія є менш емоційною, ніж українська. Можливо, польські жінки обережніше витрачають кошти. Оскільки серед українок культура догляду має більше місця у житті і наші жінки легше прощаються з коштами, які спрямовані на доглядові засоби. Ми ж любимо всіх клієнтів, які приходять у Fresh Beauty і дуже їм вдячні за довіру!

Ви ексклюзивно представляєте багато брендів як в Україні, так і в Польщі. Які останні новинки стали доступними вашим клієнтам?

Поширеною є історія, коли бренди, які вже роками представлені в Україні, досі не мають офіційної дистрибуції у Польщі. І я радію, що команда Fresh Beauty має можливість представляти якісні засоби як в Україні, так і в Польщі. Останньою новинкою у Варшаві стали засоби бренду Margys Monte Carlo. Я дуже вдячна представникам бренду за довіру і можливість бути ритейлерами їхньої продукції. Це бренд люксового сегмента, його дуже люблять українські клієнти, тому я впевнена, що у Варшаві він також знайде своїх поціновувачів. Ми рік чекали на цю можливість і я дуже рада, що все вдалося. А до портфеля Fresh Beauty в Україні ми додали два нових бренди: Davroe і Bali Body. Зізнаюся, що Bali Body мене вразив і я вже дивуюся, чому ми досі його не представляли.

Минулого року здійснилася одна з ваших мрій – ви побували у США на виставці MakeUp in NewYork. Поділіться, що дала вам ця поїздка?

Я завжди хотіла потрапити до Нью-Йорку, це місто дуже відгукується мені за енергетикою, я почуваю себе там у своїй тарілці. Отримання візи – це лотерея, мені вдалося це не з першого разу. Я люблю подорожувати, а ще більше люблю поєднувати це з роботою. Тому поїздка до Америки була моєю метою і я все ж змогла відвідати виставку там, аби порівняти це з європейським досвідом.

Скажу відверто, що ця виставка особливо нічим не відрізнялася від, до прикладу, української. Звісно, вагомими були запрошені гості з усього світу. Хоча загалом враження дуже класні.

Однак, на мою думку, найкращою є виставка у Болоньї (Італія). Вона об’єднує багато напрямків, вражає масштабами павільйонів. Я обов’язково відвідаю її й цього року, тому що вона справила на мене найсильніше враження.

Як вам вдається тримати лідерські позиції на ринку б’юті-ритейлу протягом років? Що, на вашу думку, виділяє Fresh Beauty серед інших?

Клієнт обирає Fresh Beauty, тому що знає про те, що це – душевний сервіс. Це місце, де ніколи не поступляться принципу «краще втратити продаж, ніж репутацію». Наші консультанти завжди зроблять все, аби людина була задоволеною, не залишать її наодинці з проблемою. Сервіс, на мою думку, проявляється тоді, коли щось йде не за планом. Це демонструє те, як компанія вміє реагувати й діяти у кризових ситуаціях, а клієнти не бояться нам довіряти, тому що ми беремо на себе відповідальність.

Я дуже люблю і поважаю всіх своїх колег. Проте наше лідерство здобувається завдяки тому, що клієнти відчувають щирість і відданість справі. Вони розуміють, що наша справа – це не про гроші передусім, а про шалену любов до б’юті-сфери. Я ніколи не думаю про те, що відбувається навколо. Я вважаю, що постійно стежити за конкурентами – погано для бізнесу. Не потрібно озиратись на всі боки, тому що як же тоді дійти вперед? Фокус на своєму бізнесі, ось що головне.

Чого очікувати від вас далі у Youtube?

Мені дуже подобається займатися каналом в Youtube, але на нього у мене зараз найменше часу. Однак у 2024 хочу зробити більший фокус на своєму каналі. Я легко почуваюсь в кадрі. Мені цей формат подобається тим, що мої клієнти у будь-який час можуть зайти і подивитися цей контент, на відміну від тих же історій в Інстаграмі, які зникають протягом доби. Це ще один канал комунікації з моєю аудиторією. Радію, що ми зробили це першими серед інших магазинів.

Нам є над чим працювати. Я відстежую запити від клієнтів, що їх найбільше цікавить, і від цього відштовхуюся у створенні відео. Я ще не до кінця визначилась з форматом, але мені подобається пробувати різні варіанти. Пригадую, коли під одним з відео був гнівний коментар, наче мені це все роблять якісь продюсери й ціла команда сценаристів. Можу сприйняти це як комплімент, тому що насправді текст пишу я, ідеї мої, мені лише допомагає відеограф. Такі коментарі лише підтверджують, що ми професійно підійшли до зйомок.

В Україні недостатньо контенту на Youtube саме нашого формату. Тому для себе я ще не знайшла такі канали, які б мене надихали. Це теж стало поштовхом для створення власного блогу, тому що для себе є не знайшла там українських трендсеттерів на нашу тематику б’юті. Люблю дивитися американський Youtube, рубрику на Vogue, у якій селебриті розповідають про свої доглядові ритуали й діляться косметичними мастхевами.

Робота на дві країни, робочі поїздки, Youtube… Як ви все встигаєте?

Чесно, я не встигаю нічого. Я перфекціоніст і максималіст, мені завжди хочеться зробити якомога більше задач протягом години. Намагаюсь балансувати між усіма справами та розставляти правильно пріоритети. Наразі я можу делегувати багато справ своїй команді, яка є дуже професійною і потужною. Однак останнє слово все одно за мною, мені потрібно проконтролювати ті чи інші процеси, внести правки тощо, а крім цього, я працюю і живу на дві країни, що вимагає додаткового ресурсу.

Коли я відчуваю, що моя енергія закінчується, то стараюся відновитися і набратися нових сил. Це моє життя і я його люблю саме таким.

м. Луцьк, вул. Івана Франка, 57 (ЖК «Яровиця», перший поверх, приміщення 11);
м. Ковель, вул. Степана Бандери, 7;
Warszawa, Ul. Mokotowska, 51/53 (Śródmieście).
+38 066 968 32 46.
@freshbeauty.space @freshbeauty.lutsk @freshbeauty.warsaw @svitlanaguryk
Сайт: freshbeauty.com.ua

МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:

Закони бездоганного вигляду від засновниці FRESH BEAUTY Світлани Гурик

«Сильні та красиві»: Space mag. відзняв обкладинку в укритті для випуску листопад-грудень

З переробленого пластику: у просторі FRESH BEAUTY у Луцьку – нова гама Chroma Absolu від KERASTASE

ПОПУЛЯРНЕ
ПОПУЛЯРНІ МАТЕРІАЛИ
STIMMA_Flow_51111111
1 (2)
Instagram post - 92 (2)
-сайт-new (2)
USUAL_16111
photo_2024-11-22_09-58-01111111
sidletskiy main
1647357888_15-gamerwall-pro-p-maidan-art-krasivie-oboi-21
lipseглв111
19