Українські жінки – цілеспрямовані, талановиті, спраглі до розвитку та підкорення модних вершин. Вони стають зірками стритстайлу, презентують власні колекції на Тижнях моди, до них прислухаються, ними надихаються.
Сьогодні знайомимо вам з власницею бренду головних уборів SEMA – Марією Семенюк, яка підкорила Брюссель унікальними головними уборами.
У цьому інтервʼю Марія Семенюк відкриє завісу своєї творчості та розвитку бренду, який завоював серця любителів моди по всьому світу. Ми також розглянемо найголовніші тренди у світі головних уборів на 2024 рік, а також дізнаємося про улюблені моделі капелюшків.
ЧИТАТИ ТАКОЖ: Фото дня: Френк Пітер Вільде у капелюшку луцької дизайнерки SEMA
Яке місце займають головні убори та аксесуари у вашому житті?
Капелюхи для мене – це як члени родини. Я про них думаю кожного дня. Кожен створений капелюх – це вираз вдумливості. Я пробую працювати з формами, кольорами, текстурами та деталями, щоб створити не лише аксесуар, а головний убір, який може викликати емоції, який допоможе створити унікальні образи, що надихають та дарують власнику гарні емоції.
Нещодавно відбувся ваш дебют на Тижні моди. Розкажіть детальніше про показ у Брюсселі.
Брюссельський тиждень моди – одна з найпрестижніших модних подій у Бельгії, куди збираються найвідоміші інфлюенсери міста. Брюссельський тиждень моди 2023 року став вражаючою демонстрацією креативності та інновацій в індустрії моди. Темою цього року було «Майбутнє стилю» відображає наше прагнення до формування більш відповідального та перспективного розвитку моди.
Я відвідала покази відомих і молодих дизайнерів. А також, що є найважливіше, мала можливість стати резидентом брюссельського Тижня моди. Для мого бренду це великий крок вперед. До самого показу я та моя команда готувалися близько двох місяців. Сама ідея проведення та настрій показу я знала відразу, це було внутрішнє відчуття настрою бренду та колекції, яку я готувала для BFW. У підготовці мені допомагало моє PR-агенство N1buro, з котрим ми працюємо по розвитку мого бренду. Це великий і неймовірний досвід для мене як дизайнера, представити мою колекцію капелюхів на європейському рівні перед дуже різною авдиторією. Звісно це було неймовірно надихаюче, але водночас і виснажливо. Неймовірна кількість емоцій переповнювала мене водночас: натхнення, страх, ейфорія та захоплення. Я вірю, що далі мене чекає багато нових натхненних подій
Зовсім скоро буде річниця від презентації бренду SEMA у Луцьку. Якими підсумками та інсайтами за цей рік ви можете поділитись?
Я вважаю, що зробила і немало, але можна було і більше. Ми наполегливо працюємо над сайтом – це зараз пріоритет. Також планую розвиватись, спробувати курси чи вступити до дизайнерської школи.
Цей рік був дуже насиченим. Дуже важко було знайти людей, важко зрозуміти, що саме мені було потрібно: установки, машинки, щоб облаштувати свою майстерню.
Це така ніша, що потрібно мати все своє. У вас має бути своя людина, своє обладнання, свої матеріали, дуже багато проб, зразків.
Ми постійно працюємо над тим, щоб досягти класної форми, класної структури, класного вигляду. Ми постійно щось додаємо, віднімаємо, міксуємо і тоді вже отримуємо ту ідеальну форму, якою я її бачу.
Я знайшла собі свою команду. Також я почала співпрацювати з агентством з Києва, від яких отримую замовлення. Також цьогоріч я почала співпрацювати з шоурумами та представляти свої вироби там.
Проте найбільшим нашим досягненням є наші клієнти, їхні неповторні образи та впевненість у кожному кроці.
Який ваш найулюбленіший головний убір та аксесуар і чому?
Мій улюблений головний убір – сейлор хет з вуаллю. Ця річ універсальна, вона додає шарму. І зараз я люблю головні убори міксувати не з класичними образами, а з кросівками, пальто, жакетом. Так я хочу донести людям думку, що капелюхи є не лише святковим аксесуаром, а й прекрасно доповнює буденні образи.
Другий – капелюшок з чорним боа та страусовим пір’ям. І, звісно, мої берети з екошкіри. Вони ідеальні, адже ми так довго експериментували та працювали над їхнім дизайном.
Які тренди на головні убори ви передбачаєте у 2024 році?
Класична федора буде дуже актуальною у наступному сезоні. Ця річ завжди круто доповнює образ, виділяє вас та личить абсолютно всім. Також передбачаю бум на берети.
Якщо говорити про зимовий сезон, то це, звісно, це шапки-вушанки. Ось вже декілька років помічаю такий тренд, який ще не дійшов до нас. У новій колекції SEMA буде представлений головний убір – це новітня, удосконалена, сучасна «козацька шапка». Я думаю, що багатьом дівчатам сподобається ця річ. Обовʼязково пробуйте та експериментуйте. В нашому асортименті будуть леопардові моделі та білі.
Чому саме такі моделі я обрала на зимову колекцію? Тому що я сама люблю такі головні убори. Для поїздки в гори, для прогулянки в лісі – шапка-вушанка. Її легко стилізувати до будь-якого образу. З цим головним убором вам буде тепло, легко і комфортно.
Кепі з козирком – по-перше, це тепло. По-друге, стильно і вона не така масивна як вушанка. Зручно, мобільно, ви можете заховати кепі в сумочку, зайти в заклад і не думати куди покласти свій головний убір.
Класична шапка. Оскільки я люблю додати свята в образ, додати чогось нестандартного, тому в нашій моделі є стильна вуаль поверх, яка регулюється.
Її можеш як вище підняти, щоб вам не заважало керувати авто або писати повідомлення в телефоні. Якщо ви хочете додати загадковості та флірту, то можете спустити вуаль на очі.
І, звичайно, це панама. Панама, мені здається, це також про тепло. Її люблять і літом, і зимою. Без зимової панами нікуди.
INSTAGRAM:
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:
«SEMA – нова ти»: у Луцьку відбулась презентація бренду головних уборів та аксесуарів. ФОТОЗВІТ
NEW: Space mag. відзняв обкладинку березневого випуску