Як розвивати бренди у 2024 році?

Щодня сфера маркетингу та комунікацій у соціальних мережах розвивається з небувалою швидкістю. Українські бренди активно застосовують доступні канали, щоб заявити про себе, привернути увагу, продемонструвати свою позицію, автентичність, підвищити впізнаваність та, зрештою, збільшити продажі.

Алла Бевза

Більше про маркетинг і тренди у комунікаціях у 2024 році, ефективні інструменти для розвитку різних ніш, популярність TikTok та стратегію розвитку брендів у прийдешньому році розповіла Алла Бевза, co-founder маркетингової агенції TheKasta.

Довідково:

Маркетингова агенція TheKasta – комплексний маркетинг для малого та середнього бізнесу, де ми беремо на себе стратегію, ведення соціальних мереж, запуск таргетованої реклами в соціальних мережах та Google. Звичайно, є проєкти, де ми виконуємо лише одну із вищеперелічених задач і співпрацюємо з командою клієнта.

На сьогодні в роботі у нас понад 50 проєктів з різних сфер, а в команді вже 18 людей.

Тому насправді є дуже багато інсайтів за 2023 рік з приводу того, як змінювався ринок, стратегії та підходи до як старту бізнесу, так і його масштабування.

 

Чим для вас запамʼятався 2023 рік? Нові тенденції, зміни, спостереження поведінки користувачів та бізнесів тощо

Для нас 2023 рік був періодом стрімкого масштабування агенції і це свідчить насамперед про те, що на ринку продовжуються з’являтися нові проєкти, відкриваються нові заклади харчування, створюються нові бренди одягу, лікарні, дитячі садочки і це не може не тішити.

Але, якщо більше заглибитися, 2023 рік – це був точно рік контенту. Адже якість контенту, які наші користувачі вже звикли споживати у соціальних мережах, росте дуже швидко. Наприклад, при запуску таргетованої реклами основний акцент змінився саме на креатив, навіть, якщо точніше, на повноцінний відеоролик про товар чи послугу. І саме якість посилу через креатив вирішувала подальший результат.

Ми майже відійшли від статичних креативів. 

Абсолютним челенджем для багатьох онлайн-шкіл та тих, хто раніше працював з лід-формами в рекламі було позбутись ботів у рекламі. Пошук нових інструментів, якими стали квізи та налаштування самої реклами, таким чином, щоб відсоток ботів був мінімальний.

Які тренди у комунікаціях 2023 року будуть з нами у прийдешньому році і чому?

Це однозначно залучення TikTok як ще одного потужного каналу для комунікації зі споживачами. Наприклад, якщо говорити вже про відомі та популярні бренди, то багато з них зверталися до нас саме із запитом на розвиток ТікТок акаунтів.
Звісно, ми вважаємо, що це дуже крутий інструмент масштабування і розвитку бренду. Тому це тільки початок і, напевно, у більшості брендів у стратегії на 2023 рік можна буде знайти пункт про ТікТок.

І ще ми повернулись знову до офлайну! Запуски офлайн конференцій дали чудові результати у 2023, тому всі, хто в часи коронавірусу перейшли в онлайн, наразі починають повертатись до офлайну. Аудиторія, як ми бачимо, відверто сумувала за цим, тому готова споживати подібні продукти та сервіси.

Які інструменти ви порадите для різних ніш?

Інструменти загалом майже однакові та їх можна застосувати всюди. Однак ми завжди оцінюємо, який набір інструментів дасть кращий результат.

Наприклад, старт магазину одягу ми завжди рекомендуємо починати з Instagram та реклами теж в Instagram. Facebook рекламу додавати вже якщо у вас є сайт, адже можете зіштовхнутись з проблемою великої кількості ботів.

Для доставок їжі, кав’ярень та ресторанів круто працюють лідери думок на місцевому рівні. Але без реклами у соціальних мережах і якісного контенту тут теж ніяк.

Але, наприклад, B2B сфера, стоматології та приватні лікарні швидше отримають клієнтів через Google рекламу.

Якщо ж говорити про монопродукти, ми не пропонуємо йти в Instagram напрямок, а працювати із лендингом та запуском реклами саме на нього. Насправді є дуже багато моментів, які варто враховувати, опираючись на нішу, тому варто завжди починати зі стратегії.

Наскільки важко знайти кваліфікованих SMM-спеціалістів, адже зараз ледь не кожен другий вважає себе таким?

Якщо коротко – важко! Дуже багато курсів, навчань, наставництв, які романтизують професію SMM-спеціаліста. Це і одразу очікування високих заробітних плат, небажання працювати зі звітністю та монотонною рутинною роботою, яка також є у SMM-ника і, звісно ж, бажання працювати лише із крутими брендами. Проте часто спеціалісти забувають, що маркетинг має привести бренд до того, що він стане відомим. Саме SMM-менеджер може зробити все, щоб дати ефективні стратегії для бізнесу і стати відомим разом із брендом, а не шукати готове рішення.

Також, якщо говорити про ведення декількох проєктів, – це має бути системність, побудовані процеси та якісна комунікація з клієнтом.

У нас, наприклад, замовляючи послугу SMM, клієнт отримує комплексну роботу стратега, SMM-менеджера та проджект-менеджера.

Саме цьому ми навчаємо усіх SMM-менеджерів, з якими починаємо роботу.

Як розвивається закордонний бізнес та які тренди українські підприємці можуть запозичити собі у свою стратегію розвитку на 2024 рік?

Відверто кажучи, ми отримали за цей рік багато звернень від українців із-за кордону, які говорили, що у нас маркетинг розвивається набагато стрімкіше і вони хочуть працювати з агенціями з України.

Але, звісно, якщо говорити саме про топові бренди, то європейські та корейські бренди є суцільним натхненням для маркетологів та стратегів.

Для себе ми виділити такі тренди, які будемо додавати в стратегії клієнтів та 2024: 

  1. Фокус на ментальному здоров’ї. Ми досить довго не зважали на це, але ситуація, що є зараз, дала максимально сильний поштовх для того, щоб люди звертали увагу на свій внутрішній стан. Компанія від бренду Coosh є яскравим доказом цього.
    Але в цілому цей тренд має світовий масштаб – медитації, сервіси пошуку психологів, щоденники для саморефлексії тощо.
  2. Ностальгія – більше третини «зумерів» ностальгує за 90-ми (!). Ми все більше відчуваємо «кінцевість» життя, тому надаємо перевагу сховатися в затишних спогадах, в періодах, коли все було просто / безтурботно / зрозуміло.

Приклади: Василь Байдак, Барбі, old-money естетика, тренд АІ «Шкільні фото з 90-х»

  1. Різноманітність, рівність, інклюзивність

Приклади: колекція Cher17 для розкішних, Easy Open Lid (крем, який може відкрити будь-яка жінка з інклюзією чи вадами зору), косметичні послуги для чоловіків (колаборація G.bar і Монобанк), Кураж Базар.

Чим маркетинг може допомогти брендам на їхньому шляху?

Конкуренція зараз у будь-якій сфері дуже велика. Тому без якісного маркетингу вийти на ринок та залишатись на хороших позиціях майже неможливо. Але тут важливо саме розуміння маркетингу, а не лише SMM чи таргетованої реклами. Маркетинг може набагато більше – від конкурентного аналізу та упакування продукту, до роботи з лояльністю до ідеї бізнесу, яка вже потім транслюється у соціальних мережах.

Сайт: thekasta.agency

Інстаграм: @thekasta.agency

МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:

TikTok Trends: звідки беруться тренди популярної мережі?

Маска з менструальної крові, тейпування обличчя, вмивання солоною водою: б’юті-тренди з TikTok, які не потрібно повторювати

8 порад від експертки, як вести соцмережі у 2023 році

THIS IS PINTEREST: як соціальна мережа для натхнення перетворилась на світовий маркетплейс?

ПОПУЛЯРНЕ
СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ
ПОПУЛЯРНІ МАТЕРІАЛИ
Fashionista_17 (1)
8aa1111111111
Rectangle+17insв
hijaluronnasl11111111
cover-1
IMG_7737глв11111111111
 кулонів Moments (1)
DiaDia_DenimDrop_Campaign11
EmptyName 70
bzqOfaWH7lafLruLlgg6o8zi11111111111