«Будьте героєм свого фільму і знайдіть себе в титрах свого життя. Не проживіть чуже!» – закликає луцький бренд SHYPELYK крізь призму нової колекції.
Вони зняли художній епізод, щоб сказати важливе для них: пошити гарний і якісний одяг – це вже багато, інколи цього буває достатньо. За кожною красивою картинкою стоять люди – реальні, живі, які трудяться щодня і їм буває тяжко. І SHYPELYK хоче, щоб їхні імена знали клієнти і підписники.
Бо бренд вірить, що свідоме споживання – це не лише про те, аби купляти менше. На думку бренду купляти – це бути причетним, розділяти любов і відчувати турботу усіх цих людей, які стоять за гарним фото.
Тому в кінці кожного відео йдуть титри з іменами усіх, хто працює над красивою картинкою, бо це і є герої фільму SHYPELYK.
До капсули ввійшли пальто-халат, пальто-трансформер, який складається з жилетки та вкороченого піджака. І як акцент пропонують пояс-хустинку. Також звертаємо увагу на утеплений сатиновий плащ і в цій же тканині об`ємну куртку «вишеньку».
Плаття «платани», які на дотик нагадують стовбур цього дерева і утеплюючі акцентні аксесуари: сарафани, мініспідниці з ворсистої шерсті. І вже знаковий елемент бренду – передник – цього разу він з вінілу і витинанкою.
Придбати речі з нової колекції можна на сайті бренду.
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:
«Гімн любові до землі та людей»: бренд SHYPELYK презентував другий жнивний дроп
Луцький бренд SHYPELYK презентував літню колекцію одягу
Відомий стиліст Френк Пітер Вільде опублікував фото в одязі луцького бренду SHYPELYK
Незалежна: благодійна колаборація Projector Foundation та бренду SHYPELYK