«Мета Flânerie – відтворити ці моменти радості за допомогою деталізованої рутини краси»: все про ексклюзивну дистрибуцію в інтерв’ю з Капітановою Оксаною

Вже давно не існує проблеми з вибором косметичних засобів, адже все, що потрібно – це прийти в улюблений магазин і підібрати необхідні продукти чи прислухатись до порад фахівців. Проте здивувати клієнтів чимось інноваційним та ще більш дієвим дедалі важче. Завдяки таким просторам як Kapitanova lux cosmetics кожна має можливість обрати для себе щось дійсно потрібне, як в офлайн-, так й в онлайн-магазинах. А завдяки дистрибуції вартих уваги брендів поціновувачі ексклюзивної та натуральної косметики мають можливість переконатись особисто в її унікальності. Про ексклюзивний бренд Flânerie, власну дистрибуцію та магазини розповіла Оксана Капітанова – провізор-косметолог, засновниця магазинів Kapitanova lux cosmetics та дистриб’ютор Kapitanova Distribution ексклюзивного бренду Flânerie.

ЧИТАТИ ТАКОЖ: «Love&Loss – це частина лайфстайлу». Інтерв’ю з засновницею бренду Анною Войтенко

Ви засновниця дистрибуції професійної косметики в Україні. Розкажіть чи знали ви, коли починали навчатись в університеті, що будете займатись надалі розвитком власного магазину по підбору професійного догляду? Як починався ваш шлях, який привів вас у дистрибуцію?

Навчаючись у ліцеї мистецтв на театральному відділенні я завжди знала, що хочу творчу роботу. У Національному фармацевтичному університеті України моїм вибором стала спеціальність провізор-косметолог, технолог парфумерно-косметичних засобів. Продовжуючи навчання я вже мала дуже велику практику в косметології та неймовірний досвід. Після отримання вищої освіти почала не тільки працювати косметологом, а й стала викладачем декількох напрямків у практикуючій косметології.

У 2014 році Instagram-магазини ще ніхто не знав і я була однією з перших, хто допомагав підбирати домашній догляд. У цьому році нашому магазину буде 10 років і за цей період ми дуже виросли. Пам’ятаю як я особисто пакувала кожне замовлення та за все відповідала.

Сьогодні ми маємо три онлайн-магазини: Kapitanova.com.ua, Kapitanova-distribution.com.ua та Instagram: Kapitanova_lux_cosmetics. У нас два офлайн-магазини в Харкові та в Києві. Наша команда включає більш як двадцять людей, де кожний займається своїми обов’язками. Я особисто навчаю наших менеджерів базовим знанням у класичній косметології та показую як правильно підбирати домашній догляд, маючи в асортименті таку кількість брендів. Усі менеджери обов‘язково проходять навчання в офіційних представників бренду та підвищення кваліфікації.

Моя задача – навчити наших клієнтів правильно використовувати засоби догляду та розумно все поєднувати. У цьому році ми вирішили, що прийшов час розвивати ще один напрямок – дистриб’юція, що стало новим етапом для нас.

Нещодавно ви поділились новиною, що стали ексклюзивним дистрибʼютором нового бренду в Україні. Розкажіть детальніше про цю новинку та чому ви обрали саме цей бренд для ексклюзивної дистрибуції?

У цьому році ми дуже ретельно підійшли до візиту найбільшої виставки в Європі з косметологією «Cosmoprof Worldwide Bologna 2024». Почали готуватися до неї за декілька місяців. У нас була презентація нашої компанії, ми були великою командою: менеджери, контент-менеджер та особистий перекладач. Команда шукала різні бренди та звертала увагу не тільки на склад, а також на візуал і аромати. Для нас було важливо те, щоб бренд не працював в росії. Ми обрали 6 брендів, але Flânerie закохав нас у себе з першого дотику!

Як відбувався етап пошуку нового бренду та на скільки це довгий процес від моменту пошуку до отримання дистрибуції? З якими труднощами доводилось вам стикатись?

При знайомстві з будь-яким брендом на виставці найголовніше – зацікавити виробника працювати в Україні, тому наша презентація, яку ми розробили у вигляді журналу дуже допомогла в цьому. З початку перемовин до моменту запуску пішло рівно 5 місяців. За цей час ми протестували всі продукти, підписали ексклюзивну дистриб’юцію в Україні, доставили товар з Європи, пройшли всі етапи розмитнення та отримали сертифікат якості. Головне – мати досвідчену команду професіоналів, починаючи від комерційного директора та закінчуючи відділом логістики, оскільки ритейл кардинально відрізняється від гуртових продажів.

Ви, як провізор-косметолог можете визначити найважливіші етапи для підбору продукції представленої у вас. Чому бренд Flânerie заслуговує на увагу споживачів?

Сьогодні Україна займає перше місце по розвитку індустрії краси у світі. У нас представлено багато професійних брендів і це 80% світового ринку. Знайти новий достойний бренд, який стане вашим улюбленим стає дедалі важче. Легко брати бренди, які всі знають та «представляти» їх, нічого для цього не зробивши. Значно важче брати та розвивати з нуля.

Flânerie – молодий італійський бренд, який з’явився у серпні 2022 року в Англії. Його створили одразу після пандемії, коли люди почали звертати більше уваги на своє здоров’я та піклуватися про стан шкіри. Лінія веганських засобів догляду за шкірою Flânerie натхненна громадським рухом 40-х років XX століття, коли люди безтурботно бродили містом та насолоджувалися його маленькими радощами. Саме маленькі та прості радості, такі як кольори, запахи та відчуття – були найважливішими рисами цього руху, а потім і самого бренду. Мета Flânerie – відтворити ці моменти радості за допомогою деталізованої рутини краси.

Бренд зазначає, що у складі засобів містяться 99% натуральних інгредієнтів. Чи можете пояснити на скільки натуральність складу відіграє важливу роль у догляді за шкірою?

Натуральні інгредієнти мають антиоксидантні, протизапальні та антибактеріальні властивості, які допомагають боротися з різними проблемами шкіри. Натуральна косметика не містить нафтохімічних компонентів. Якщо натуральна косметика загоює і стимулює природні процеси всередині шкіри, то звичайна косметика мас-маркету лише маскує і приховує недоліки. Flânerie має у складі мої улюблені компоненти в догляді, такі як ніацинамід, гіалуронова кислота, АНА та ВНА кислоти. Я особисто вивчила склад кожного продукту, які саме рослинні компоненти входять в кожний продукт та що це дає нашій шкірі. Маючи у складі всі ці компоненти ми закриваємо потреби кожного типу шкіри. Можу сказати, що Flânerie я спокійно можу дати використовувати своїй донці підлітку.

Розкажіть у чому головна перевага косметики від Flânerie? Кому варто звернути увагу на продукцію бренду?

У швидкоплинному світі Flânerie навчає отримувати задоволення від повільності, усвідомлюючи життя тут і зараз та насолоджуватися простими речами. Всупереч тому, що догляд за шкірою може бути перенасиченим багатьма продуктами та активними інгредієнтами, ми хочемо, щоб вам було легко та приємно вирішувати, які засоби для догляду за шкірою підходять саме вам. Flânerie вважає, що справжня краса походить від «внутрішньої та зовнішньої гармонії». Продукти даного бренду підійдуть для всіх типів шкіри та для всієї родини.

Чи встигли ви вже виділити для себе «любимчиків» від бренду Flânerie? До яких продуктів однозначно радите придивитись кожній?

Балансувальний гель для вмивання з ніацинамідом Gelée Cleanser ідеально підійде для всіх, він очищує шкіру при цьому не пересушуючи її та працює з порами й недоліками.

Продукт від якого у захваті вся наша команда – ніжний відлущувальний кріогель Cryo-Gel на основі морських водорестей та АНА кислоти. Він підійде навіть чутливій шкірі, засіб заспокоює та видаляє мертві клітини, тим самим запобігає висипанням і стимулює оновлення. Цей пілінг допомагає зробити шкіру гладкою та зволоженою.

Авжеж крем в який закохаються усі – зволожувальний крем-сорбет Replenishing Duo Moisturiser в складі якого гіалуронова кислота, вітамін С, розмарин нададуть інтенсивне відновлення та розгладження шкірі, даруючи  здорове та осяяне обличчя. Має неймовірну текстуру та ніжний аромат персика.

Ще хочу зазначити, що Flânerie має 5 різних масок для обличчя, які закривають багато потреб. Деякі навіть можна використовувати замість нічного крему. Тому я переконана, що невдовзі цей бренд завоює багато сердець наших клієнтів!

Онлайн-магазини:

Kapitanova.com.ua

Kapitanova-distribution.com.ua

Instagram: 

kapitanova_lux_cosmetics 

kapitanova_ksu

flanerieskincare.ua

Адреси офлайн-магазинів:

м. Київ, вул. Цитадельна, 5/9

м. Харків, вул. Сумська, 71

ПОПУЛЯРНЕ
ПОПУЛЯРНІ МАТЕРІАЛИ
GXSj0pUbgAA3-fI111111111
IMG_710411111111
TERRAKE7
STIMMA_Allure_141111111
photo_2024-09-12_16-19-33 (2)
aca8ed5d278381950551111111111
Usual_New_4в
Essential-Supplies-Indid
14айвумен111
BEOM_Fall'sChill9п