«Налаштована на масштабування і відкрита до нового», – засновниця Saint Glasses Юлія Мартинюк

Окуляри – це той аксесуар, який не варто недооцінювати. Почасти саме вони стають ключовою деталлю завершення образу, тому варто вміти обирати їх не лише орієнтуючись на тренди, а відштовхуючись від власних особливостей обличчя й зовнішності. Не кожному вдається з першого разу зрозуміти чи підійшла йому та чи інша пара окулярів, тому у таких випадках варто довіритись професіоналам своєї справи. У бутиках Saint Glasses знають, як підкреслити індивідуальний стиль кожного завдяки парі класних брендових окулярів. І прочитавши інтерв’ю із засновницею Saint Glasses Юлією Мартинюк ви у цьому переконаєтеся, адже вона з власного досвіду знає те, як буває складно (однак можливо) знайти ідеальну модель й оправу.

Юліє, наразі у вас функціонують три бутики брендових окулярів. Що цьому передувало, з чого почався ваш шлях?

Все починалося зі сторінки Instagram, яку я придбала та згодом зробила ребрендинг і почала продаж окулярів, що тривало до 2022 року. Далі почалось повномасштабне вторгнення і я думала, що більше бізнесу не буде. Проте вже у травні 2022 я зрозуміла, що треба продовжувати робити бізнес далі, у своїй країні, тому вирішила ризикнути і відкрити перший бутик у Львові. Приміщення знайшлось досить швидко, власне з другого разу, коли я обирала з-поміж варіантів. Бутик у Львові невеличкий, всього 20 м², тому що мені було страшно брати більшу площу, я не знала, чи потрібні були комусь на той час брендові окуляри, тому все почалося з маленького магазину.

Мені, як і багатьом іншим людям, потрібно міряти окуляри. Онлайн – це, звісно, добре, але хочеться прийти та приміряти відразу декілька пар окулярів, які цікавлять, й обрати ті, які підійдуть найбільше. Тому мені хотілося створити офлайн-простір, де будуть представлені найпопулярніші моделі окулярів, про які у нас часто запитують в Instagram.

Бутик Saint Glasses у Львові

Яке ваше ставлення до конкуренції?

Я позитивно ставлюся до конкуренції. Вона також сприяє покращенню, підштовхує і мотивує придумувати нове й не стояти на місці. Поява двох магазинів в одному місці – це не про втрату, а про підсилення один одного. Всі всесвітньовідомі бутики стоять поряд один з одним і це багато про що свідчить. Тому я за здорову конкуренцію, без гонитв за клієнтом завдяки знижкам. Адже продати зі знижкою – це найлегший шлях. А продати за такою ж ціною, щоб клієнт купував саме у вас – це мистецтво.

Ви амбасадор найвпізнаваніших люксових брендів, чиї окуляри можна знайти саме у ваших бутиках. Але чи є у вашому асортименті бренди, що ексклюзивно представлені лише в Saint Glasses?

Бренд, який ексклюзивно представлений саме у нас – це Carolina Lemke. Також є деякі бренди, які я знаходила на виставках і ми їх продавали в Україні, проте найбільшу популярність має саме Carolina Lemke.

Яку роль грає розвиток особистого бренду для вашого бізнесу?

Поняття особистого бренду з’явилося нещодавно, а коли я починала вести сторінки магазинів в Інстаграмі, то робила без допомоги інших і демонструвала речі на собі. Тому ось так інтуїтивно я вже починала розвивати особистий бренд, коли ще поняття як такого не було. А зараз це невіддільна частина розвитку бізнесу. Коли мене запитують про те, з чого почати роботу в Інстаграмі, я завжди раджу не соромитися і частіше демонструвати себе. Це робитиме ваш магазин і товар унікальним, адже ви самі є такими. Це і про довіру до вас і продукту. Людська природа так влаштована, що нам подобається спостерігати за іншими, це ж і стосується продажів в Інстаграмі й особистого бренду. І якщо ви думаєте, що це не для вас і соромитеся, то повірте, що соромляться і ніяковіють всі. Я порівнюю це зі страхом публічних виступів, тільки в соцмережах ви взагалі виступаєте перед невизначеною аудиторію, що ще складніше. Однак що більше спроб – тим легше і гармонійніше вам вдасться все робити з «першого дубля». Так само і офлайн, коли моя допомога у магазині є доречною, я залюбки проконсультую і допоможу клієнтові обрати модель окулярів. Кожен клієнт дуже цінний для мене. Окуляри – це дороговартісна річ і коли клієнт обирає саме нас, я дуже вдячна кожному за довіру.

Юлія в окулярах від Carolina Lemke

Нещодавно ви побували в Барселоні на івенті від компанії Kering, яка виготовляє окуляри для люксових брендів. Там ви обирали окуляри з нових колекцій осінь-зима 2024, які будуть представлені у ваших бутиках. Розкажіть, за якими принципами ви обирали та чи порадуєте своїх клієнтів новинками сезону?

Довідково: Компанія Kering Eyewear – частина компанії Kering Group, глобального виробника предметів розкоші. Сьогодні Kering Eyewear розробляє дизайн, виробляє і займається дистрибуцією окулярів для люксових брендів, таких як: Gucci, Cartier, Bottega Veneta, Saint Laurent, Balenciaga, Alexander McQueen, Stella McCartney, Brioni, Altuzarra, Alaïa та ін.

Насправді світові гіганти модної індустрії не беруть участі у виставках. Вони проводять приватні івенти для своїх найбільших клієнтів і демонструють моделі окулярів, які будуть актуальними у наступному сезоні. Це взагалі інший рівень бізнесу, коли з тобою співпрацюють такі бренди. Мені дуже приємно отримувати від них запрошення на заходи, так я розумію, що є ключовим клієнтом для них і таку можливість має не кожен. Немає нічого постійного, для мене життя – це безупинний розвиток і те, що зараз класно виходить з окулярами – це супер. Однак я й у пошуку того, як реалізовуватися далі. Я налаштована на масштабування, але і відкрита до нових співпраць.

Завжди обираю окуляри за принципом найбільш популярних в Україні. Зазвичай на таких івентах завжди видно окуляри, які стануть хітами. Принаймні я стараюся їх вгадати та замовити одразу найбільшу кількість. Ось, до прикладу, в листопаді минулого року в Мілані ми також обирали окуляри з колекції весна-літо 2024 і мені вдалося вгадати, що найбільшою популярністю будуть користуватися ромби від бренду Gucci. Це дуже цікавий і відповідальний процес, тому що треба передбачити які окуляри стануть популярними і замовити їхню найбільшу кількість і поки, на щастя, мені це вдається.

Колекція осінь-зима завжди не така велика, як весна-літо, що стосується саме сонцезахисних окулярів, зі зрозумілих причин. Проте вона теж дуже цікава, будуть класні новинки та, я сподіваюся, що буде ще один бренд, якого раніше у нас не було представлено.

Бутик Saint Glasses у Києві

Які наразі найулюбленіші/найпопулярніші моделі окулярів ви можете виділити за якими «полюють» усі модниці?

Нещодавно я писала на цю тему статтю також у Space mag. Зараз найбільш популярні є ромби від Gucci у всіх кольорах, а особливо коричневі та зелені, тому що завжди темні лінзи мають найбільшу популярність. Також популярні «зрізані» Balenciaga з прозорою лінзою, хоч там є перший ступінь затемнення. І, безумовно, овальні окуляри від MiuMiu чорного кольору – вони на середнє та дрібне обличчя. Дуже популярна модель, тому їх вже деякий час немає в наявності, але ми чекаємо, коли фабрика нам відправить нове постачання.

Взагалі зараз надзвичайно популярні безоправні окуляри, тому саме на них ми робимо акцент. Наразі у нас є така новинка від бренду Tiffany. Вони ще не надто популярні, проте я вважаю, що вони стануть однозначно хітом!

За вашими плечима неабиякий досвід у виборі й продажі окулярів. Дайте пораду тим людям, які думають, що їм не личать окуляри й поневіряються у своїх пошуках.

Перед тим, як я почала продавати окуляри, тобто до 2021 року, я думала, що мені взагалі ніякі окуляри не личать. У мене досить дрібне обличчя, тому я мала якісь одні Ray Ban і все. І зараз, коли я дуже багато різних моделей показую на собі, то постійно чую від оточення, що мені личать зовсім різні за формою окуляри, тому впевнена, що все можна підібрати. Навіть, якщо людина переконана, що їй нічого не личить – це точно не так! І я є тому яскравий приклад.

Повернімось до того факту, що у вас чимало різних окулярів. Тож скільки саме моделей налічує ваша особиста колекція та які окуляри ви носитимете вічно, незалежно від пори та моди?

У мене є десь 5 чи 6 моделей окулярів. Зараз я найчастіше ношу Gucci, ті, що зараз популярні – безоправні ромби. Також ношу овальні Fendi (вони трішки старіші, але такі ж популярні), лімітовані овальні Celine в золотому кольорі (купляла їх торік, але вони теж продовжують бути дуже актуальними) та чорні Miu Miu, звичайно. Вони легенькі, під все підходять – одна з моїх улюблених пар.

Я дуже люблю окуляри, тому що вони роблять образ довершеним і є багатофункціональним аксесуаром. Придбавши дорожчі окуляри ви помітите, як зміниться ваше ставлення до цього аксесуару. Крім цього, якщо ви більше не захочете їх носити, окуляри можна легко продати комусь ще, що є ще однією перевагою і прикладом раціонального споживання.

Юлія в окулярах від Celine

Відомо, що ви та ваша команда постійно розвиваєтесь задля найвищої якості обслуговування ваших клієнтів. Тож чи можете ви пояснити, чому варто довіритися саме Saint Glasses?

Не секрет, що ми або розвиваємося, або деградуємо. Відтак, я не стою на місці та мій бізнес також. Для того, щоб в сучасних реаліях бути першими потрібно постійно покращуватися. Постійне покращення – це стиль життя. Хочеться бути кращою версією вчорашньої себе, я ототожнюю себе зі своїми магазинами, тому працюю і над їхнім постійним вдосконаленням.

По-перше, ми орієнтовані на сервіс. Я завжди кажу своїм консультантам, що ми не намагаємося продати дорожчі окуляри – ми намагаємося підібрати для клієнта ті окуляри, які йому дійсно будуть найбільше личити. Тому що, якщо людина незадоволена покупкою, то страшно не те, що вона прийде та поверне товар, а страшно те, що вона більше не звернеться в наш бутик. Ми працюємо на довготривалий результат і це є нашим пріоритетом. Це те, що, я вважаю, відрізняє нас від інших. Ми постійно розвиваємось, покращуємось та робимо все, щоб візит у Saint Glasses був комфортним і люди хотіли повертатись до нас за новинками.

Я зрозуміла, що у нас справді класний сервіс, коли ми почали регулярно отримувати багато позначок з відгуками від клієнтів в Інстаграмі. Це те, чого я хотіла і цьому я безмежно рада, коли свідченням якісного сервісу є слова клієнтів. Це наша сильна сторона і ми можемо ще більше розвиватися у цьому напрямку.

Бутик Saint Glasses у Луцьку

ПОПУЛЯРНЕ
ПОПУЛЯРНІ МАТЕРІАЛИ
432996481_434370_n
bride
Cookbook_cover3d_1оd
5
токсична
J94A6642 111111111111
GXSj0pUbgAA3-fI111111111
IMG_710411111111
TERRAKE7
STIMMA_Allure_141111111