«Одужуйте позитивно»: інтерв’ю з засновницею бренду ветеринарних комірів-подушок Bubliki – Марією Панченко

«Ми несемо відповідальність за тих, кого приручили», – Антуан де Сент-Екзюпері словами з казки «Маленький принц» влучно підходять до Всесвітнього дня проти відмови від домашніх тварин, який припадає на кінець червня. Адже дійсно, ми повинні ставитись відповідально до менших членів родини та усвідомлювати їх повноцінність. Засновниця бренду ветеринарних комірів-подушок BublikiМарія Панченко є яскравим прикладом того, як любов та відповідальність до чотирилапих змушують створювати дійсно корисні речі, які покращують якість відновлення й реабілітації ваших хвостиків!

ЧИТАТИ ТАКОЖ: PET SHOP: що варто мати кожному власнику чотирилапого друга?

Поділіться історією створення вашого бренду. Що спонукало вас до такої неординарної ідеї? Чи не було думок, що вас не зрозуміють?

Ідея створення бренду Bubliki народилася з особистих потреб і прагнення допомагати тваринам.

Спочатку ми просто шукали рішення для нашого кота, який отримав травму і заробив алергічну реакцію. Звичайні ветеринарні коміри здавались незручними і стресовими, підручні засоби – неефективними. Тому ми вирішили зробити власний м’який захисний комірець.

Цей перший досвід показав, що наш продукт дійсно ефективний і комфортний, і ми зрозуміли, що можемо допомогти іншим власникам тварин, які стикаються з подібними проблемами.

Також ми завжди хотіли створити щось своє, ще й, як бонус отримати можливість допомагати іншим тваринам фізично чи фінансово. Створивши сімейну справу, ми поєднали наші особисті пристрасті та бажання зробити світ кращим для наших чотирилапих друзів. Тепер частину доходу Bubliki ми спрямовуємо на допомогу тваринам, яким не пощастило у житті.

Звичайно, були (і є) страхи, що нас можуть не зрозуміти. Тому багато уваги надається зворотному зв’язку від клієнтів і партнерів. Як сприймуть лікарі, чи сподобається покупцям. Навіть просто як відреагує близьке оточення. Спойлер – ось на це треба менш за все зважати.

Позитивні відгуки від наших клієнтів і підтримка спеціалістів (ветеринарні лікарі) доводять, що ми на правильному шляху.

Наш продукт перевірений на власних улюбленцях і зроблений з любов’ю, як для своїх.

Pet-parenting набуває дедалі більшого розуміння і популярності в нашому суспільстві. Ваша соціальна місія перегукується з таким відповідальним ставленням до своїх тваринок? Яка ваша філософія?

Звісно, наша соціальна місія тісно пов’язана з відповідальним ставленням до домашніх тварин, яке характерне для pet-parenting. Ми розуміємо, що домашні улюбленці є невіддільною частиною сім’ї, і тому прагнемо забезпечити максимальний комфорт для них у періоди, коли вони потребують особливої уваги й догляду.

Наше завдання зробити процес відновлення тварин після травм чи операцій максимально комфортним. М’який захисний комір-подушка, який ми пропонуємо, є чудовою альтернативою традиційному ветеринарному конусу. Він не тільки забезпечує зручність виконання побутових справ і відпочинку для тварини, але й створює позитивний досвід для власника завдяки своєму дизайну і спокою улюбленця.

Філософія Bubliki ґрунтується на чотирьох ключових принципах:

  1. Комфорт тварини. Прагнемо зробити період відновлення для тварини якомога зручнішим.
  2. Якість догляду. Створюємо продукти, які можуть стати новим стандартом у догляді за домашніми тваринами, і є символом комфорту та турботи.
  3. Безпека. Продукт виготовляється з високоякісних матеріалів. Комір і його нові варіації тестуються разом з лікарями.
  4. Соціальна відповідальність. Частина прибутків від продажу наших комірів на постійній основі спрямовується на допомогу тваринам, що потребують особливого догляду (перевірених притулків), а також ми надаємо спеціальні ціни зоозахисним організаціям і підтримуємо благодійні ініціативи.

Ми приділяємо особливу увагу консультуванню кожного клієнта, підходячи до їх улюбленців так, як би ми ставилися до власних. Або, краще сказати, як би ми хотіли, щоб поставились до наших. Наше сервіс-бачення «Для вашого як для власного» знаходить відображення у всіх операційних процесах: від індивідуального підбору розміру комірця до швидкої доставки.

Віримо, що наша місія і філософія відображають основні цінності pet-parenting. Ми допомагаємо власникам тварин забезпечити своїх улюбленців найкращим доглядом і створити позитивний досвід відновлення для кожного пухнастика. Гасло «Одужуйте позитивно» є втіленням нашої відданості цій меті.

Кому варто ознайомитися з вашим асортиментом? Яка ваша цільова аудиторія?

Наша цільова аудиторія – відповідальні власники домашніх тварин, які хочуть забезпечити своїм улюбленцям комфорт і безпеку під час періоду відновлення. Ми створюємо і просуваємо м’які захисні комірці-подушки Bubliki, які є альтернативою традиційним ветеринарним комірам, даючи можливість одужання з мінімальним обмеженням повсякденних справ.

Післяопераційний період, час лікування ран, нанесення ліків, алергічний свербіж і стресове вилизування – ось навіть неповний перелік ситуацій, коли лікар може порадити захисний комір.

Наш продукт дозволяє тваринам почуватися комфортно і захищено, допомагаючи уникнути пошкоджень та інфекційних ускладнень, зберігаючи їх ментальне здоров’я.

Водночас він забезпечує власникам зручний та ефективний інструмент для догляду за своїми улюбленцями, дозволяючи їм відчувати спокій та впевненість у здоров’ї, та добробуті своїх тварин.

Наші клієнти – це люди, для яких кіт чи пес є повноправним членом родини, чиї інтереси ставляться на перше місце, і які готові забезпечити своїх улюбленців комфортом та безпекою під час відновлення. Вони активно діляться життям своїх улюбленців у соціальних мережах, демонструючи справжню любов і турботу.

Наш продукт і підхід знайдуть відгук у серцях таких людей, допомагаючи забезпечити їхнім улюбленцям найкращий догляд під час відновлення.

З якими складнощами доводиться зіштовхуватись як виробнику?

Можу назвати три актуальні проблеми:

  1. Захист авторських прав і патентування виробу.

Наші комірці охороняються свідоцтвом на промисловий зразок, тому їх комерційне копіювання і продаж заборонені законодавством, що гарантує їх унікальність, а також дозволяє нам забезпечити якість і захистити продукт від неправомірного копіювання. Ми захищаємо наші права і вживаємо всіх необхідних заходів для захисту інтелектуальної власності.

  1. На сьогодні конкуренція з імпортом з іноземних маркетплейсів стала значною проблемою для українських виробників.

Імпортні альтернативи здебільшого пропонуються за нижчою ціною, але часто сумнівної якості та безпеки. Плюс бажають кращого терміни доставки і якість обслуговування. На підтвердження наших слів ми протестували особисто декілька варіантів комірців і жоден з них об’єктивно не зміг стати гідною альтернативою для наших комірів. Ми відповідаємо за якість наших продуктів з початку до кінця. І забезпечуємо для кожного клієнта не тільки високоякісний товар, але й індивідуальний супровід.

  1. Висока собівартість вітчизняного виробництва: виробництво в Україні неминуче пов’язане з високими витратами на матеріали, працю та інфраструктуру.

Ми турбуємось про високу якість наших комірців, забезпечуючи використання лише найкращих матеріалів і технологій, а також забезпечуємо підхід до кожного клієнта, з урахуванням їхніх потреб і вимог. Мало бути просто вітчизняним, треба бути файним, адже несемо відповідальність, у першу чергу перед пухнастим клієнтом. Ця стратегія дозволяє нам протистояти викликам.

Чи бували у вас веселі й дещо курйозні ситуації з замовниками?) Можливо, були неочікувані побажання?

Зазвичай побажання стосуються кольору. Хтось підбирає під інтер’єр, характер, колір носика, інших тварин у сім’ї, просто свій смак. Та частіше ми отримуємо запити на комірці, де колір не грає вирішальної ролі, а головне – це забезпечення комфорту та підтримки для тварин.

Ми відчуваємо справжнє задоволення, коли читаємо відгуки від клієнтів, які підтверджують, що комірець допоміг їхнім улюбленцям повернутися до їхнього звичного життя, попри різні виклики, серйозні травми, навіть такі як втрата зору чи кінцівок.

Найбільш запам’ятовується, коли улюбленець одразу розпочинає вести звичний спосіб життя – бігає за мишкою, застрибує на шафу, чи спокійно ходить по краєчку ванної. Також часто стається, що наші комірці використовуються як подушки для пухнастих друзів, які відмовляються віддавати їх навіть на мить, або вони стають улюбленими іграшками, що втішають їх під час візитів до лікаря. Іноді відбуваються кумедні моменти, коли котики намагаються мити себе, а в результаті миють комір. Всі ці історії ми збираємо в окремих тегах, якими ділимося з нашою спільнотою.

Які плани у вас надалі? Чи будете розширювати асортимент?

Ми розширили розмірну сітку ветеринарних комірців-подушок до 8 розмірів, щоб задовольняти потреби усіх тварин, від крихітних котенят до великих собак. Незабаром плануємо додати ще один розмір. Додатково випустили варіант із тканини, захищеної від вологи, що особливо корисний для тварин, що потребують стаціонарного лікування, або лікування супроводжується забрудненням ліками чи віділеннями тварини. Ми активно працюємо над підвищенням впізнаваності бренду Bubliki, впроваджуючи м’які комірці як заміну конусів.

Також додали в асортимент коцики ручної роботи. Це гарний варіант подарунка своєму улюбленцю, зокрема на одужання, чи навіть презенту молодим пет-батькам.

Зараз працюємо над двома новими продуктами для догляду за тваринами, знову ж таки зосереджуючись на комфорті та відновленні. Тож слідкуйте за нашими оновленнями!

ПОПУЛЯРНЕ
ПОПУЛЯРНІ МАТЕРІАЛИ
6 (1)с-min
sisters stelmakh
IMG_1753
 поста із заголовком11111111
CPU_cover3d
завантаженняддд
 2 (2)
IMG_1464111111111111
MOLODO_limited_summer drop_campaign (7)
7110622c8de5d939a95fbd979d6e42b2_1000в