Базові речі – це основа, з якої починається стиль. Вони непідвладні трендам, але завжди залишаються актуальними, дозволяючи створювати як мінімалістичні, так і багатошарові образи. Такий одяг – не просто функціональний, а й трансформативний: він дарує впевненість у будь-якій ситуації та економить час, звільняючи від щоденних роздумів над тим, що вдягти.
Бренди дедалі частіше переосмислюють поняття бази, роблячи акцент на якісних тканинах, продуманих силуетах та деталях, які не тільки полегшують життя, а й додають індивідуальності. Сьогодні базовий гардероб – це не тільки практичність, а й стиль, що говорить мовою лаконічності, гармонії та комфорту. Ми підготували для вас добірку українських брендів, які переосмислюють поняття базового одягу, роблячи його витонченим, сучасним і особливим.
Siluet
Siluet – український бренд жіночого одягу, який спеціалізується на боді, в асортименті більше 35 фасонів.
Нещодавно український бренд жіночого одягу Siluet випустив літню колекцію – BLOOMLINE | ЛІНІЯ РОЗКВІТУ.
Колекція символічна і несе філософію бренду: про жіночий стан, який не потребує пояснень, а також про розквіт, не прив’язаний до часу чи віку – той, що відбувається всередині, коли жінка зустрічається з собою.
В колекції BLOOMLINE представлені пʼять боді, де кожен фасон створений, аби підтримати жінку в її різних станах – коли хочеться романтичності, легкості, ніжності чи впевненості. Вони м’яко повторюють лінії тіла, не сковують рухів і підкреслюють природну красу.

Нова колекція вже доступна онлайн на siluetspirit.com.ua
Instagram siluet_official_
BUDDU
BUDDU – український бренд streetwear, заснований у 2018 році. Його історія – це приклад сміливого переосмислення стандартів. Ще на старті бренд створив оверсайз-худі, які стали не лише новаторськими для ринку, а й візитівкою BUDDU.
Сьогодні BUDDU виходить на новий рівень, експериментуючи з силуетами та моделями. Головна мета бренду – створювати одяг, який не лише вдало доповнює гардероб, а й вирішує повсякденні завдання свого власника.
Класика streetwear у сучасному прочитанні – для тих, хто цінує комфорт, стиль і функціональність.
З асортиментом бренду можна ознайомитись онлайн buddu.com.ua
Instagram budduofficial
FRÉO
FRÉO – український бренд щоденного гардероба, що поєднує бездоганну якість, функціональність та етичне виробництво. Муза FRÉO – вільна та впевнена жінка, яка переосмислює встановлені стандарти та надихає інших своїм шляхом і присутністю.
Кожна річ бренду – це ода свободі, автентичності та гармонії. FRÉO пропонує речі, які легко комбінуються між собою, звільняючи від зайвих турбот про гардероб.
В останній колекції: міді-спідниця прямого крою – баланс строгості й сучасної розслабленості, лонгслів Interlayer – ніжно-рожевий, із преміальної сітчастої тканини, куртка-худі Outline – з цупкої бавовни, яка тримає форму. Ідеальні варіанти для базового гардеробу, які допоможуть створити елегантний і комфортний образ на кожен день.
Ознайомитись з брендом можна на сайті freo.com.ua
Instagram freo.official
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:
Нова ера – нові виклики: бренд CHER’17 презентує преміум лінійку CHER Special
Чоловічий бренд Be Gentle презентує колекцію Resort 2025 – для відпочинку та роботи в теплий сезон
Effaclar A.Z. від La Roche-Posay: дерматологічне рішення для дорослої проблемної шкіри