Ювелірний дім SOVA привернув увагу 5 мільйонів людей до здоров’я жіночих грудей: підсумки рожевого проєкту

Цього року ювелірний дім SOVA став партнером Благодійного фонду «Квітна» та створив лімітований рожевий браслет, всі кошти з продажу якого були спрямовані на підтримку роботи Пересувної медичної платформи. Ця особлива ініціатива привернула увагу більш ніж 5 мільйонів жінок до Всесвітнього місяця боротьби проти раку грудей, який називають «рожевим» жовтнем.

ЧИТАТИ ТАКОЖ: «Турбуйся про себе»: благодійний проєкт SOVA та БФ Квітна до місяця жіночого здоров’я

«Метою нашої благодійної ініціативи було зібрати кошти на підтримку роботи Мобільної медичної платформи у жовтні. За цей місяць жінки з деокупованої Чернігівської області та Білоцерківського району мали змогу безкоштовно пройти обстеження. Вдячні нашим клієнтам, адже ми отримали колосальну підтримку та сотні надихаючих відгуків про проєкт. Сотні браслетів були розкуплені в різних містах України вже за кілька тижнів. Завдяки цьому нам вдалося продовжити підтримку роботи Платформи і в інших населених пунктах. Загалом нам вдалося зібрати більш ніж 300 000 грн», – говорить Христина Башлій, директорка з маркетингу SOVA.

В підтримку благодійної ініціативи, ювелірний дім SOVA також презентував відеопроєкт «Це груди», аби ще більше жінок могли дізнатися про важливість турботи про себе. У цьому спецпроєкті героїні, що побороли діагноз, а також лікар-мамолог відповідають на питання, які цікавлять тисячі жінок.

Проєкт підтримали лідери думок – Тетяна Парфільєва, Таня Пренткович, Наталі Литвин, Емма Антонюк, Джамала, Наталя Могилевська, Надія Матвєєва,  Ірина Сопонару, Наталія Денисенко та багато інших.

Завдяки проєкту бренду SOVA та БФ «Квітна» вдалося звернути увагу більш ніж 5 мільйонів жінок на питання турботи про себе та донести меседж важливості регулярних обстежень.

Пересувна медична платформа зможе продовжувати свою роботу та надавати безкоштовні обстеження для жінок, які дуже цього потребують, постраждали від воєнних дій в Україні, не можуть собі дозволити профілактичні обстеження, та довгий час відкладали візит до лікаря, навіть якщо дуже цього потребували. Нагадаємо, у Платформі жінки можуть пройти первинні мамологічний та гінекологічний огляди, а також УЗ-діагностику органів малого тазу та молочних залоз. Це базовий чек-ап жіночого здоров’я, який необхідно виконувати мінімум раз на рік кожній жінці.

МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:

SHE: твоя сексуальність в новій ювелірній колекції від SOVA

Сила культури: відеопроєкт до Дня Незалежності від ювелірного дому SOVA

Твоя історія ніжності: нова ювелірна колекція FOR MOM від SOVA

23 роки ювелірної історії: SOVA презентує фільм про бренд

ПОПУЛЯРНЕ
СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ
ПОПУЛЯРНІ МАТЕРІАЛИ
_P6A1659в
le carassin
Screenshot
PYJAMAZZZ_SD_24_09
herbalcraft
3067c6ddbc69ec52a0614b8b2ab2e6861111111111111111111111
Співзасновникит
-сайт-new-_2_
IMG_7174
31489e7865e09ca11111111111111111