«До дорослішання дійсно потрібно готуватися», – модель та акторка, героїня соціальної ініціативи #забутипровік Тіна Антуф’єва.

У 2019 році група 1+1 media запустила масштабну соціальну кампанію #забутипровік, мета якої – зруйнувати стереотипи про те, що люди елегантного віку не здатні розпочинати власну справу, освоювати нові навички та генерувати потужні ідеї. У межах циклу мотивуючих історій, розроблених спільно з компанією Viasat, генеральним медіапартнером проєкту, медіагрупа розповідає про українців, які вірять у себе та силу ідей, безмежно закохані у власну справу, працюють, не покладаючи рук, і змінюють уявлення про себе та світ. Ексклюзивно для журналу «Space» героїня ініціативи, модель та акторка Тіна Антуф’єва розповіла про експерименти над зовнішністю в юному віці, правила догляду за шкірою обличчя та захоплення людьми, які не сидять на місці та постійно розвиваються.

ЧИТАТИ ТАКОЖ: «Краса не залежить від віку», – найдоросліша модель Книги рекордів України, героїня проєкту #забутипровік Галина Герасимова

«Краса не залежить від віку», – найдоросліша модель Книги рекордів України, героїня проєкту #забутипровік Галина Герасимова

Краса = молодість?

«У мене молодість асоціюється з весною. Адже експерименти над зовнішністю в юному віці нагадують мені цю пору року – все розквітає та набуває яскравих барв. Представники покоління Z та навіть Y без зайвого осуду від суспільства, що підвладне усталеним стереотипам, можуть носити різні речі та фарбувати волосся у різні кольори, таким чином самовиражаючись».

Яку б пораду ви дали собі 20-річній?

«20-річній Тіні порадила б полюбити та прислухатися до себе. Мені не вистачало цього ще в дитинстві. Нас було п’ятеро, тому батьки, враховуючи свою зайнятість, не могли приділяти нам достатньо уваги та надавати ту кількість любові, якої я потребувала. До того ще в юному віці варто навчитися взаємодіяти із собою та в жодному випадку не зраджувати своїм мріям. Уміти обирати близьких за духом друзів, з якими можна пройти крізь усі життєві випробування. Бути щасливим незалежно від зовнішніх обставин».

Як потрібно готуватися до дорослішання і що варто врахувати в молодості?

«Переконана: до дорослішання дійсно потрібно готуватися. По-перше, варто навчитися любити та цінувати себе, як зазначала попередньо. У жодному випадку не дозволяйте іншим перетинати ваші особисті кордони. По-друге, крізь все життя пронесіть гарній настрій та з почуттям гумору підходьте до вирішення найскладніших ситуацій. Завдяки цьому вам вдасться з легкістю пройти всі негаразди, зберігши природний шарм. По-третє, важливо стежити не тільки за своїм ментальним станом, але й фізичним. Якщо немає можливості відвідувати спортзал – робити вправи в домашніх умовах. Словом, бути активним по життю та правильно харчуватися. Так, я вже понад 25 років не вживаю м’ясо і, чесно кажучи, почуваюсь чудово. Мені важливо мати обмеження (ред. – сміється), вони тримають мене в тонусі. Нині навіть згадала часи свого вегетаріанства та, крім м’яса, виключила зі свого раціону молочні продукти, рибу, птицю тощо. Проте це мій особистий досвід, який іншим може не підійти».

Розкажіть про ваші улюблені бренди одягу

«Переконана: бренд – це не про гучні імена, а про якість та комфорт. Якщо бути відвертою, то не можу дозволити собі купувати брендові речі. Проте завдяки подругам у моєму гардеробі є Dior, Moschino, чоботи від Yves Saint Laurent, а також низка інших брендів, на назви яких просто не звертаю увагу. Зазвичай знаходжу золоту середину між спортом та класикою. Речі завжди компоную на свій власний розсуд, але, як не дивно, частенько чую у свою адресу чимало компліментів 🙂 До речі, у мене великий гардероб, адже обожнюю все – брюки та джинси, спідниці, сукні, блузки тощо. Також ношу капелюшки та маю чимало прикрас, які роблю сама».

Без якого б’юті-засобу не уявляєте догляд за шкірою та тілом?

«Особливу увагу приділяю догляду за шкірою обличчя. Інколи я сама готую сама собі зволожувальний крем, використовуючи натуральні інгредієнти. Також обожнюю приймати ванну і лежати в ній по 2 години, створюючи особливу атмосферу за допомогою свічок та ароматизованих паличок».

Хто для вас сьогодні є взірцем?

«Насправді я не маю кумирів. Проте захоплююсь людьми, які роблять значний вклад у розвиток культури, мистецтва та інші галузі. Крім того, не хизуються своїми досягненнями, не виставляють їх на загальний показ та постійно вдосконалюються. Робота над собою – те, що важливо у нас час. Хоча це важко, але всі докладені зусилля будуть варті того. Кращим можна стати лише завдяки довгому та кропіткому шляху до самовдосконалення».

Довідка про проєкт:

#забутипровік – масштабна соціальна кампанія 1+1 media, генеральним медіапартнером якої є Viasat, мета – зруйнувати стереотипи про те, що люди елегантного віку не здатні розпочинати власну справу, освоювати нові навички та генерувати потужні ідеї.

Передумовою запуску кампанії стало опитування, яке на замовлення медіахолдингу провела дослідницька агенція Info Sapiens. Його результати свідчать про наявність усталеного стереотипу, що розцвіт творчого мислення відбувається до 40 років. Майже дві третини опитаних вважають, що існує такий вік, коли вже пізно змінювати фах, опановувати нову спеціальність чи починати новий проєкт або бізнес, в середньому він складає 50-56 років.

Проєкт має кілька ключових напрямків: програму стажування для кандидатів старшого віку; цикл мотивуючих історій та фоторепортажів, який знайомить українців зі справжніми Людьми Ідей+, що мають потужну історію успіху та можуть надихати ровесників; серії експертних інтерв’ю та сюжетів на ТБ і т.д.

Цикл мотивуючих історій та фоторепортажів, реалізований у колаборації з відомим київським фотографом Вікторією Квіткою та генеральним медійним партнером проєкту платформою супутникового телебачення Viasat, знайомить українців зі справжніми Людьми Ідей+, які мають потужну історію та на власному прикладі доводять, що вік – це не завада на шляху до реалізації цілей, а рік народження не важливий в процесі досягання успіхів. Серед героїв проєкту є як співробітники 1+1 media, так і люди з інших сфер: музиканти, науковці, літератори, актори і т.д.

 

ПОПУЛЯРНЕ
СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ
ПОПУЛЯРНІ МАТЕРІАЛИ
LE CHARMIE
1376fjdkd111111111111
kids st
433752755_402492882529120_7619119416570274353_nу
IMG_0539
gorn ceramics
2
F7ykwглв11111111
gattorre-jef-claesп
-сайт-new (2)11111111