Бренд жіночого одягу й білизни EXTRASIIA представляє свою першу колекцію fall 1.0, що отримала назву Born to be Extra.
EXTRASIIA розсуває рамки, надихає голосно заявляти про себе, дозволяє бути собою. Це марка про жінок, які не приховують себе і свою індивідуальність, вони сяють там, де інші розчиняються у натовпі.
Героїня рекламної кампанії Born to be Extra – саме така. Вона не боїться показати себе справжню – без применшення, без компромісів. Вона свідомо обирає бути надто гучною чи надто сексуальною, проявляє власну свободу і бажання, робить це зі стилем і впевненістю. Вона така, як вона є.
«Бренд EXTRASIIA народився з пошуків і сумнівів, із бажання ламати старі правила та створювати власні. Це одяг для тих, хто хоче заявити про себе та не боїться бути у центрі уваги. Метою колекції було показати, що базовий одяг може бути екстра – ідеально сідати на будь-яку фігуру, підкреслювати її та водночас залишатися актуальним на щодень», – коментує засновниця бренду Дар’я Молчан.

До дебютної колекції EXTRASIIA увійшли графічні футболки та лонгсліви з написами Born to be Extra, Extratrash та Ukrainians do it Extra; сети з шортами міні, топ з відкритими плечима, оздоблені мереживом штани кльош і майки на тонких бретелях, мінісукня з довгими рукавами, виконана з тонкого трикотажу максі з відкритою спиною, а також кілька комплектів спідньої білизни.
Образи першої колекції доповнюють аксесуари – гетри та рукавиці з мереживними вставками та написом EXTRASIIA.
Born to be Extra покликана дарувати свободу і впевненість, підкреслювати індивідуальність, тож брюки EXTRASIIA представлені у двох варіантах довжини – залежно від зросту.
Новий дроп уже доступний на сайті extrasiia.com.
Іnstagram extrasiia
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:
Нова колекція від бренду STIMMA: базовий одяг, що не потребує пояснень
Вибір стилістів FÉMATCH: 5 модних прийомів, які варто спробувати цього сезону