Традиційно осінь – це час парфумерних прем’єр. Нові аромати представили багато марок. Space mag розповідає про ті новинки, що точно не можна пропустити.
Sauvage Parfum, Dior
Історія Sauvage почалася в 2015 році з запуску туалетної води. Навесні 2018-го аромат створили у версії Eau de Parfum, а цієї осені вийшла найвища концентрація – parfum. Майстер-парфумер Dior, Франсуа Демаші посилив композицію за допомогою дози сандалу, а свіжість мандарина і бергамота протиставив красі бобів тонка. Sauvage Parfum – це висококонцентрована версія класичного Sauvage, в якій теплі східні ноти поєднуються з екстремальною свіжістю. Фінальним акордом у Sauvage Parfum виступає абсолю ванілі з Папуа-Нової Гвінеї.
Signatures of the Sun, Acqua di Parma
Італійський бренд Acqua di Parma процвітає: робить запуски один за одним. Цього разу виходить лінія Signatures of the Sun. У ній аромати присвячені конкретним парфумерним інгредієнтам: сандалу, ванілі, уду, шкірі, дубу та амбрі. Кожен з них вартий уваги. Особливом є дубовий – Quericia.
K by Dolce & Gabbana, Dolce & Gabbana
Ягоди ялівцю, мускатна шавлія і ветивер відповідають за прохолодну сторону аромату; червоний апельсин, пачулі та червоний перець – за його бурхливий розвиток і яскравий характер. Ковпачок, який оформлений у вигляді корони, недвозначно натякає на амбіції творців.
Bad Boy, Carolina Herrera
Цей аромат є чудовою парою Good Girl і римується з ним не лише незвичайною формою, а й змістом, в якому ті ж боби тонка і какао, що і в жіночій композиції. Завдяки деревному янтарю і лаванді аромат звучить дуже мужньо.
Urban Hero, Jimmy Choo
Загальний фон аромату – деревний, але в ньому дуже красиво перегукуються теми лимона і чорного перцю. За шляхетність і чуттєвість відповідають ветивер, сіра амбра і акорд шкіри. Творців надихали роботи французького вуличного художника Жюля Дете, відомого під псевдонімом L’Atlas. Він і став обличчям аромату і рекламної кампанії.
Guilty Cologne, Gucci
Gucci розширює експансію. Цього разу Алессандро Мікеле, креативний директор Будинку Gucci, доручив майстру-парфюмеру Альбетро Морільясу переосмислити класичний італійський одеколон. Gucci Guilty Cologne, як і належить, пахне деревними і цитрусовими нотами.
Калабрійський бергамот звучить в союзі з розмарином і ялівцем, а “серце” з іспанського кипариса переплетене з нотами геліотропіна і фіалки. У шлейфі звучать шляхетні деревні ноти – пачулі, кедр і білий мускус.
Uomo Urban Feel, Ferragamo
Амброксан, озон, бергамот і мускатна шавлія. Аромат вдався холодним, свіжим, ідеальним для міських буднів. Над композицією працювали Альберто Морільяс і Марі Саламань. Аромат продовжує парфумерну історію Uomo, розпочату в 2016-му.