Розповідаємо про королів та королев франчайзингу України, яких наслідують далеко за її межами. Як розпочати власний франчайзинговий бізнес з міжнародними мережами таких закладів як «Хінкальня», «Львівська майстерня шоколаду» та «G.Bar» – читайте у матеріалі.
ФРАНШИЗА G.BAR
G.Bar – міжнародна франчайзингова мережа б’юті-барів, яку заснували 2015 року в Києві Лєра Бородіна та Сабіна Мусіна. Мережа G.Bar має 6 власних салонів та 28 франчайзингових. Бренд існує у 9-ти країнах, зокрема у Росії, Україні, Польщі, США, Білорусії, Грузії, Казахстані, Естонії та Кіпрі.
Франшиза мережі пропонує ефективну модель бізнесу. Компанія надає повну підтримку для відкриття, маркетингу, навчає роботи з персоналом та клієнтами. Франчайзингові салони розвиваються за перевіреною концепцією і отримують прибуток уже з перших днів роботи. Окупність франшизи – від 18 до 22 місяців. Чистий прибуток у середньому сягає 5-15 тисяч доларів.
Детальніше про франшизу G.Bar можна дізнатися тут.
А про те, коли відкриється новий G.Bar у Рівному – читайте у нашому матеріалі.
ФРАНШИЗА «ХІНКАЛЬНІ»
Міжнародна мережа душевних ресторанів грузинської кухні «Хінкальня», яку створив львівський бізнесмен Вадим Костенко. Смачна та апетитна їжа – головний інструмент унікального гостинного ресторану. За 5 років роботи – 70 ресторанів, у понад 40 містах 5 країн світу.
Меню ресторану просте та зрозуміле: хінкалі, хачапурі трьох видів, страви з мангала, харчо, багато овочів та зелені, домашнє вино.
Вартість франшизи – від 40 000 $, а роялті – всього 2% від обороту, період окупності – від 14 місяців.
Дізнатися більше можна тут.
ФРАНШИЗА «ЛЬВІВСЬКОЇ МАЙСТЕРНІ ШОКОЛАДУ»
«Львівська майстерня шоколаду» створює шоколадні вироби ручної роботи з особливою атмосферою міста Лева. Її заснував Володимир Дубовий у 2009 році. Відтоді майстерня стала невід’ємною частиною бренду сучасного Львова. Понад 10 років шоколад цього закладу – традиційних сувенір, який повинен придбати кожен турист, аби привезти частинку міста додому.
Команда активно розвиває франчайзингові проєкти в усіх регіонах України та за кордоном. Сьогодні пріоритетними для подальшого розвитку цього бізнесу залишаються обласні центри та міста України з населенням понад 200 тис. мешканців, а також міста у країнах Європи, Азії та інших континентів.
У грудні 2015 року розпочався розвиток мережі в Азії. Перший заклад відкрили в Азербайджані у місті Баку, який успішно розвивається досі. Сьогодні «Львівська майстерня шоколаду» представлена у 28 містах України.
Детальніше про франшизу – тут.