Українська індустрія моди рухається в ногу з часом, вітчизняні дизайнери активно пропагують нашу культуру і кодують національні сенси у власних колекціях. Це стосується не лише одягу, а й аксесуарів, які дедалі більше вражають власною неординарністю. Ділимося добіркою ексклюзивних прикрас, які допоможуть створити стильний і влучний образ без «шароварщини».
BEVZA
За 10 днів до повномасштабного вторгнення дизайнерка презентувала моносережку у вигляді китиці калини на Тижні моди в Нью-Йорку. Прикраса виконана в авторському мінімалістичному стилі, її основою є латунь, а сама калина – з коралів. Частину коштів з продажу цієї сережки бренд перераховує на підтримку ЗСУ. Світлана Бевза не вперше звертається до символічних українських рослинних мотивів. У торішній колекції весна-літо бренд переосмислив Трипільську культуру і створив низку аксесуарів, серед яких були сережки та кольє у вигляді колосків пшениці.
NADIIA
Бренд стилістки Надії Шаповал у колаборації з Bevza випустили лінійку керамічних прикрас, присвячених культурі Трипілля. Найбільшу увагу присвячено намистам: вони поєднують в собі грубість форми і глибоку символіку. Важливу роль грає образ жінки, її фігура неодноразово з’являється серед керамічних намистин. Також присутні тваринні мотиви. Усі прототипи колекції виконані вручну Надією Шаповал, яка для цього об’їздила низку українських сіл, де раніше були трипільські поселення.
OBERIG
Філософією бренду є відродження українських традицій, завдяки поєднанню глибинних сенсів з індивідуальним підходом, аби їхні коштовності можна було передавати з покоління в покоління. З початком війни творці бренду організували особливу благодійну ініціативу – вони вирішили дарувати обручки українським військовим, які вирішили одружитися.
LUTIKI
«Насіння з України» – таку назву має кулон київського бренду, виконаний вручну з латуні у вигляді гарбузової зернини. Творці бренду зосередили особливу увагу на цьому аксесуарі, вирішивши якомога довше продовжувати виробництво саме завдяки підвісці. «НАСІННЯ. СІМ’Я. ЗЕРНО. ЯДРО. НАЩАДКИ. СИНИ» – лейтмотив, яким бренд описує власну творчість.
ВИДИМОНЕВИДИМО
У майстерні українського традиційного золотарства вся робота зосереджена на тому, аби традиційність сприймалася як тренд. Бренд створює унікальну національну продукцію, що поєднує в собі історичне коріння, художню вишуканість та запити сучасного світу краси, стилю і моди.
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:
SUMMER TIME: найтрендовіші варіанти літніх суконь від українських дизайнерів
#MUSTHAVE на літо: обираємо шорти від українських брендів
SUMMER LOOK: складаємо стильний образ на літо з луцькими брендами