Естетика мінімалізму, функціональність та вибір матеріалів і деталей згідно з умовами, які диктує погода. Бренд, який знаходиться на «перетині архітектури і моди». Бренд, який за рік потрапив на шпальти найпопулярніших модних видань України. Читайте історію молодого українського бренду PODYH, який не змогли оминути й ми.
ВСЕ ПОЧАЛОСЯ З АРХІТЕКТУРИ
Засновниця PODYH – Дарія Плаксюк, за освітою є архітекторкою. Тому у кожному елементі колекцій бренду відчутний вплив архітектури, адже у процесі проєктування важливо зважати на такі моменти як функції, кліматичні умови, ландшафт, оточення майбутньої будівлі тощо. Результатом цих творчих пошуків є композиційні та конструктивні рішення. Саме тому кожна модель PODYH є композиційно завершеною та не перенасиченою деталями, кольором чи декором. Хоча, попри свою освіту, Дарія Плаксюк зізналася в інтерв’ю Marie Claire у тому, що на третьому курсі університету вона відчула, що архітектура – не її покликання. Дарія відчула у собі творчий потенціал, який не могла цілком виразити в архітектурі. Відтак, у 2021 році було засновано PODYH.
KYIV MODERNISM
Дебютною колекцією бренду стала лінійка Kyiv Modernism, яка, за словами Дарії, зародилася під час прогулянок Києвом. Своїм головним завданням дизайнерка визначила наслідування принципам, які прийняли для себе архітектори ХХ століття та забезпечення функціональності й практичності речей.
До колекції увійшли: брючний костюм-двійка з екошкіри, костюм зі штанами на резинці та сорочки зі складками на спині. Також були представлені сукні, натхненні геометрією архітектурних об’єктів та спідниця на запах.
Особливо відзначимо сумки, які є родзинкою дизайнерського бачення Дарії Плаксюк. У колекції презентували три сумки, які стали віддзеркаленням відомих модерністських споруд у Києві, зокрема бібліотеки ім. В. І. Вернадського, готелю «Салют» та «Тарілки» на Либідській. Вся колекція виконана у найрізноманітніших відтінках сірого й чорного кольорів, адже саме такими є будівлі модернізму.
KHUTIR
Новим «подихом» в історії бренду стала колекція KHUTIR, яка також присвячена архітектурі, однак тепер – українській народній. Лінійку охарактеризували як «діалог з минулим», крок до розуміння самобутності, своєрідності українського народу та його архітектурних традицій. До неї увійшло три образи-омажі: хата-мазанка, втілена у білій тенселовій сукні, лляній спідниці та солом’яній сумці; дерев’яна церква, втілена в луці з подовженого жилета, штанів палаццо і сумки Dranka bag. Завершальним образом став вітряк, фасад якого було передано у в’язаній сукні, прикрашеній аксесуаром із обпаленого дерева та сумкою через плече.
Ідеальним доповненням до колекції стали прикраси Tyn necklace та Hlechyk set (плетений тин і глечик).
Дарія Плаксюк сказала про KHUTIR наступне: «Ця архітектура ніби пам’ятник дереву, глині та соломі, свідчення неймовірної технічної думки, що пройшли крізь часи. Коли торкаєшся до цього спадку, відчуваєш весь той величезний культурний пласт та багатогранний талант українського народу. Починаєш усвідомлювати себе учасником безперервної праці багатьох поколінь та відчувати сили і впевненість продовжувати творити».
Instagram: @podyh_ua
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:
HVÓYA: історія бренду в’язаних балеток та правильних цінностей
«Інтегруємо код нації у повсякденний одяг»: історія молодого бренду BUGERI