«Інтегруємо код нації у повсякденний одяг»: історія молодого бренду BUGERI

З кожним роком в Україні стає дедалі більше унікальних стильних проєктів, які мають чітку філософію і високу мету своєї діяльності. Одні спрямовані на допомогу внутрішньо переміщеним особам, інші – з турботою про довкілля, а ще хтось створює речі зі збереженням традицій. А як поєднати в одному проєкті одразу декілька важливих тем? Про це знають творці молодого upcycling-бренду BUGERI, який створює речі для чоловіків і жінок та підтримує важливі ініціативи.

ЯК ПОЧАЛАСЯ ІСТОРІЯ BUGERI

Незадовго до початку повномасштабного вторгнення засновниця бренду Вікторія Бугера задумалася про те, аби реалізуватися як особистість завдяки улюбленій справі. Так з’явилася ідея створення бренду, який повинен відрізнятися від інших глибиною й особливою ідеєю. Шити одяг заради самого одягу – це не про BUGERI.

ФІЛОСОФІЯ BUGERI

BUGERI – це про унікальність без шкоди довкіллю, про гардероб, який наповнений сенсом, про речі унісекс і про Україну.

У своїй роботі команда використовує готові речі дедстоку, з ресейлових платформ та секонд-хенду. Найголовнішою метою є переробка якомога більшої кількості речей, щоб врятувати їх від звалищ, а планету – від тонн сміття та донести споживачам важливість цієї ідеї.

Джерелом натхнення є Україна, сильні та незламні українці та природа, рідний дім, українські народні пісні. Пісня «Два кольори» надихнула BUGERI вишивати червоними нитками, адже вони про любов. Бренд інтегрує код нації в повсякденний одяг і його кожна маленька деталь наповнена сенсом.

В основі проєкту лежить зменшення виробітку надлишкового текстилю. Задля збереження природних ресурсів та екологічної ситуації в Україні та світі в цілому.

Якщо ви ніколи не були в Україні, то перше, що вас захопить – це знайомство із природою! Ви проживете такі емоції, які більше ніколи не відчуєте.
Україна поєднує і степи, і гори, і ліси, і ріки, має частинку моря і їхнє милозвучне поєднання в душі кожного українця!

У BUGERI прагнуть якомога якісніше показати зв’язок української природи та одягу бренду як інструмента зі збереження душі кожного українця.

Команда бренду хоче, щоб прасуючи їхню сорочку, ви на кілька хвилин відчули запах волошок у поєднанні із золотими колосками пшениці, морозну свіжість Говерли та життєдайну енергію річки із бабусиного села.
BUGERI прославляють Україну в своєму проєкті.

ВИРОБНИЦТВО ПІД ЧАС ВІЙНИ

Наразі фаундерка бренду BUGERI – Вікторія працює дистанційно і знаходиться в Тайланді з чоловіком та маленькою дитиною. Після 24 лютого перший місяць були думки, що виробництву настав кінець. Однак Вікторія прийняла рішення працювати, аби допомогти і підтримати як працівників, так і державу. Виробництво знаходилося у місті Ірпінь, яке було окуповане і дуже постраждало, туди заходили російські солдати на ночівлю. Команда вивезла залишок речей і почала працювати з великою наснагою і вірою, що це дарує людям позитивні емоції і допомагає країні.

Відтоді 20% від продажів BUGERI передають ЗСУ. Перші 6 тисяч за перший місяць роботи було надіслано у фонд Сергія Притули на байрактари.

Засновниця бренду зізнається, що нині їй важко контролювати процес через дистанцію. Однак вона впевнена у своїй команді. Речі бренду розлетілись у різні куточки світу: Нью-Йорк, Будапешт, Варшаву, Відень тощо.

«Усюди, де є наші люди, я готова долати труднощі заради їхніх емоцій, заради своєї країни і її майбутнього. Війна дала бренду новий подих і бачення, якого не вистачало», – поділилася Вікторія.

ЯК УКРАЇНСЬКІ КЛІЄНТИ СТАВЛЯТЬСЯ ДО ІДЕЇ UPCYCLING?

За словами засновниці, український споживач поступово починає розуміти, що таке апсайклінг, але є і така група людей, які досі просять відшити їм костюм на замовлення. Однак у BUGERI переконані, що їхні речі не для всіх, а для особливих людей, які ідуть в ногу з часом і хочуть прожити життя з користю і бережним ставленням до планети.

У бренді переконані, що зараз складно здивувати банальними речами, клієнти хочуть купувати речі з сенсом, щоб це була не просто сорочка, а річ з історією. Розуміння цього і є мотивацією для BUGERI. Відповідальне споживання – це частина життя, тому команда переконана, що їхні покупці – це глибокі та особливі люди.

INSTAGRAM: @bugeri.ua

МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:

GUNIA: історія бренду

З Україною на тілі: історія виникнення та тренди татуювань у 2022 році

THIS IS TOTÉ: історія бренду

Історія українського бренду JUL

Walking sleepwear: історія українського бренду Sleeper

ОПУБЛІКУЙТЕ КОМЕНТАР