Український бренд жіночого одягу родом із Харкова Queenfluence презентує перший дроп після ребрендингу – раніше його знали як 19store. Відтепер засновники Queenfluence, натхненні жіночою силою та запалом, створюють одяг, що дарує відчуття безмежної впевненості та мотивує диктувати власні правила.
Бестселерами бренду є боді та топи, на чому і акцентували дизайнери в цей раз. Вкорочені, зі збірками, з відкритою спиною чи мереживні – вони створені, аби кожна мала змогу транслювати свій настрій крізь одяг. Справжнім стейтментом стали сітчасті боді чорного кольору з грайливими вирізами на плечах. Провокативні та палкі, вони ніби говорять «Queenfluence – правила встановлюєш ти».
Також до колекції увійшли сукні, спідниці та штани, що дозволяє приміряти різні настрої щодня. Палітра колекції складається як з класичних кольорів: чорний, білий, шоколадний, так і з яскравих відтінків: червоний, синій, ніжно-рожевий.
Головною ідеєю Queenfluence є те, що жінки самостійно впливають на тренди, слідуючи власному баченню, а його місія – створювати одяг, що не обмежує, а навпаки надихає бути активною, сміливою та пристрасною – творити власний influence.
Переглянути та придбати колекцію можна на офіційному сайті бренду та на їх сторінці в Instagram.
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:
«Червоний – це не лише колір»: нова колекція бренду SERENITY
«Весна 2024» – нова колекція кераміки GUNIA Project
Із дому на вулицю: бренд MASHSH оновив концепцію, змінив айдентику та презентував дроп