«Бізнес – це і є ризик. Без ризику не буде успіху» – усе про розвиток шоуруму протягом років, запит клієнток та складові успішного бізнесу в інтервʼю із засновницею шоуруму NYS – Юліанною Смужаницею.
ЧИТАТИ ТАКОЖ: Все про блог, стиль та акценти в образах. Інтерв’ю з fashion-інфлюенсеркою – Юлею
У вас досить відомий шоурум у місті Мукачево. Скажіть, будь ласка, як розпочинали свою роботу та коли вирішили, що хочете зосередитись саме на офлайн-магазині?
Ідея створення шоуруму жіночого одягу спала мені на думку після того, як я повернулася з навчання у Києві. Саме на той час в Києві були дуже популярні шоуруми закритого типу, які знаходилися в бізнес-центрах та інших не пішохідних зонах. Вони мене приваблювали постійною зміною асортименту, доступними цінами й звісно, попитом, оскільки біля кас завжди були великі черги. Побачивши нову концепцію магазину, якої раніше не було у Мукачеві, ми вирішили відкрити щось схоже. Починали ми в кінці 2019 року з бюджетом у 500$. Оскільки весь вклад витратили на товар, то для оренди приміщення коштів не залишилось, тому перший склад був вдома. Я почала розвивати наші соціальні мережі, а клієнтам з Мукачева розносила речі на примірку додому. Згодом, ми взяли в оренду невелике приміщення під склад, зробили з нього шоурум. Не дивлячись на те, що це приміщення було розташоване не в пішохідній зоні, завдяки нашим соціальним мережам ми були досить відомими в місті. Через певний час, враховуючи ситуацію в країні, ми вирішили змінити концепцію та відкрили повноцінний магазин в самому центрі міста, але назву «шоурум» залишили.
З якими постачальниками ви співпрацюєте та як обираєте товар для магазину?
В нашому арсеналі є понад 100 найкращих турецьких та українських виробників. Ми дуже ретельно підходимо до асортименту, де ключовою складовою є співвідношення ціна-якість. Весь товар я замовляю самостійно, опираючись на власну надивленість та на запити клієнтів. Особливість нашого шоуруму в тому, що ми намагаємося привозити топові позиції в Україну першими, а асортимент змінюється кожні 3-5 днів.
Спостерігаючи за роботою та клієнтами, чи можете ви зробити висновок, на що спираються українки у виборі одягу та який одяг найбільш популярний у вашому шоурумі?
Сьогодні покупцям важливо, щоб одяг відповідав їхнім вподобанням та забезпечував комфорт, тому попит мають у першу чергу трендові моделі.
Особливо важливо, щоб речі легко та класно поєднувалися між собою і не потрібно було витрачати багато часу на складання образів.
Наступне, це простота в плані догляду. Навантажені графіки та активний ритм життя залишають мало часу на догляд за одягом. Саме тому дівчата шукають одяг зі зрозумілим хорошим складом, який легко переться та не потребує особливої уваги. Це дозволяє зберегти час і зосередитись на важливіших речах.
І останнє, це – якість. Питання, як довго прослужить та чи інша річ – також не втрачає актуальності. Тому перш ніж купити одяг, покупці звертають увагу на якість тканин та зносостійкість, адже ніхто не хоче стикатися з проблемами, такими як неякісні шви або втрата форми через невідповідну фурнітуру.
Як вам вдається залучати таку велику аудиторію та які аспекти важливі для вас у налагодженні роботи?
Це насправді велика робота цілої команди. Адже ми щодня працюємо над нашим офлайн-магазином. Ми щодня створюємо якісний контент для всіх наших соціальних мереж. Щотижня та щомісяця прописуємо стратегію та план на кожен із наших каналів продажів. Вся наша команда завжди розвивається та прагне найкращого сервісу для клієнта. Головне у налагодженні роботи – це чітка оптимізація усіх процесів та планування.
На вашу думку, що відрізняє вас від інших шоурумів та за що вас обирають?
Особливість нашого шоуруму в тому, що ми намагаємося привозити всі топові, трендові моделі в Україну першими. Асортимент змінюється кожні 3-5 днів. Ціни та якість приємно здивують навіть найвибагливішого клієнта. Відправка всіх замовлень на наступний день, а також є безкоштовна опція «термінова доставка» – це доставка день в день. Родзинкою шоуруму є наша команда спеціалістів, яка щодня працює для того, щоб клієнт був задоволений та захотів повернутися ще.
Попри війну багато брендів продовжують розвиватись в країні й надалі, чи плануєте ви масштабування та як ставитесь до будь-яких ризиків у бізнесі?
Бізнес – це і є ризик. Без ризику не буде успіху.
Так, ми плануємо масштабуватись. Наразі ми це робимо у нашому онлайн-департаменті, а саме працюємо над сайтом. Надалі маємо у планах ще один магазин. Ми любимо та віримо в Україну, тому всі наші сили й потенціал хочемо проявити саме в цій країні.
Instagram nys.shop.ua
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:
Сучасне гутництво: інтервʼю із засновницею бренду Yakush – Марією Якуш
«Ми – «керамічний лейбл», що знаходить талановитих митців»: подорож у світ сенсів GORN Ceramics