«Коли почала бачити наші сумки на вулицях, зрозуміла, що це – успіх». Розмова з засновницею брендів сумок AMICA і JUNA Аріне Багдасарян

«Чим більше сумок – тим краще», – з цим твердженням погодиться більшість модниць в усьому світі, які точно знають, який вагомий вплив має цей аксесуар на наш зовнішній вигляд. Покупка нової сумки – це вдала інвестиція у свій гардероб на роки, а тому хочеться не прогадати з вибором і підібрати стильну й якісну модель, яка не втрачатиме вигляду й актуальності.

Засновниця двох популярних українських брендів сумок AMICA та JUNA Аріне Багдасарян переконана, що сумка – це самовираження кожної жінки, а тому вирішила створити два бренди, які мають різні цінності й місію, проте завжди знаходять «своїх» щасливих власниць. В інтерв’ю для Space mag. Аріне розповіла детальніше про те, як розпочала власний бізнес, складнощі й переваги роботи в Україні, пошук ідей, власні сумки та інші цікаві аспекти.

Аріне, зараз ви засновниця двох успішних брендів сумок, проте ми розуміємо, що це був тривалий шлях. З якими випробуваннями ви зіткнулися, починаючи власну справу в індустрії моди, а яким був перший успіх?

Почнімо з того, що створюючи AMICA 5 років тому, я не задумувала це як великий бізнес, та й взагалі як щось масштабне. Мені був 21 рік, я працювала в офісі контент-менеджером в IT-компанії, але думка створити щось своє мене не покидала. Я думаю, саме це й допомогло мені досягти успіху, гроші були не на першому місці для мене, було шалене бажання не працювати на когось і отримувати задоволення від роботи. Це було на початку. Про перший успіх складно говорити, але для мене особисто, коли я починала бачити наші сумки на вулиці. Це – найцінніше.

А ось проблеми вже починаються на етапі масштабування. Наразі ми проживаємо, мабуть, найскладніший період в обох бізнесах, зараз багато ресурсів йдуть на будівництво великого магазину та на розширення бізнесу на міжнародну арену.

На вашу думку, у чому складність або, навпаки, переваги створювати і просувати український фешн-бренд?

На перший погляд, звісно, одразу спадає на думку складність наразі вести бізнес в Україні. Думаю, ні для кого не секрет, що ситуація в країні несприятлива наразі для бізнесу, але навіть в таких ситуаціях можна знайти переваги. Ріст та масштабування AMICA, створення нового бренду JUNA саме припали на період повномасштабного вторгнення.

Нібито парадокс, але за останні два роки ми дуже сильно виросли, зросли продажі, команди зросла в 5 разів! Люди дійсно підтримують українські бізнеси, хочуть допомогти малим та середнім магазинам, і не тільки українці. Попит на українське дійсно зріс, це звичайно повпливало і на просування українських фешн-брендів у позитивному ключі.

Звісно, зараз є багато челенджів. Наприклад, наразі будівництво нового магазину відбувається на генераторах і це трішки складно, але вірю, що ми впораємося.

Аріне Багдасарян
Аріне Багдасарян
Чому ви вирішили створити JUNA окремо від AMICA? Чи не було варіантів об’єднати виробництво? Які основні відмінності між цими бізнесами?

Тут є цікава історія. Чесно кажучи, спочатку це повинно було бути на базі AMICA. Більше того, перша партія сумок уся була відшита з лого AMICA 🙂 А потім шляхом стратегічних сесій було прийнято рішення зробити окремий бренд.

AMICA – це масмаркет-ритейл, де об‘єднані вироби різних виробників. JUNA – це повністю самостійний бренд, де ми робимо власні дизайни з нуля і шиємо їх на виробництві. Через рік існування JUNA  я точно розумію, що це було на 100% правильне рішення. Це два різних бренди, з різною цільовою аудиторією, сумками та місією.

JUNA

AMICA

Які ключові атрибути, на вашу думку, сьогодні шукають у сумках сучасні жінки?

Сумка – це самовираження. Так завжди було, є і буде. Тому дівчатка завжди з трепетом обирають сумки. Також наразі, мені здається, що зараз багато хто почав цінувати життя тут і зараз, не відкладати його на потім, тому наші дівчата в Україні завжди намагаються бути в тренді й обирають цікаві форми, яскраві кольори. І, звісно, зручні моделі! Наразі в топі моделі типу багет та великі сумки, щоб помістилось усе життя.

Нещодавно у JUNA презентували нову колекцію. Що найскладніше в процесі створення нової моделі? Придумати дизайн, знайти для неї відповідний матеріал і фурнітуру чи відшукати «свого» покупця?

Усе разом! По-перше, всі йде з ідеї – це може бути і найскладніше, і найпростіше. Іноді буває «Вжух і одразу!»: хочу саме таку сумку і вже точно в голові уявляю, яка вона може бути, а іноді довго шукаєш саме «ту саму» сумочку, яку б хотілось втілити в життя. Для нас дуже важливо, щоб наші сумки були не схожими на інші, мали свою індивідуальність та свою родзинку. Наше гасло «to be bold to be bright», тобто через наші сумки ми хочемо прикрасити буденність та не боятись виділятись. І це іноді складно донести, чесно кажучи.

З матеріалами також є свої нюанси, тому що наразі в Україну не такий великий вибір, хочеться завжди шукати найкраще, тому навіть було відрядження в Італію, де ми обрали для себе топові заводи зі шкірою та фурнітурою, які використовуються в наших сумках.

IMG_2858

На початку ще було складно з виробництвами. Знайти те саме виробництво, яке буде відшивати і якісно, і швидко, щоб були потрібні кадри (це ще одна складність створювання бренду в Україні),  і найголовніше – зуміти втілити задумане в життя, – ще та проблема. Навіть був випадок, що одне виробництво нам відправило 50 сумок і всі були браковані. Ось це був шок.

З приводу «свого» покупця – якщо створювати класний, якісний, сучасний продукт, то «свій» покупець тебе обов‘язково знайде! Але ми дуже сильно працюємо над просуванням і AMICA, і JUNA. У нас в усьому комплексний підхід, тому ми використовуємо всі можливі методи просування, щоб точно знайти свого покупця. Також мотивує здорова конкуренція, я пишаюсь нашими українськими брендами сумок та аксесуарів.

А взагалі в мене чудова команда професіоналів, з якими не буває труднощів, ми все завжди вирішуємо разом. Дуже вдячна їм за це.

«Сумок багато не буває». Скільки сумок є у вас? Яка була ваша перша сумка, яку ви свідомо купили?

Не повірите, у мене всього 3 сумки, дуже часто взагалі ношу тільки одну! У мене в якомусь сенсі профдеформація. Нещодавно блукала найвідомішими бутиками, дивилась сумки… Чесно? Нічого не торкає!

Наразі я майже не купляю сумки інших брендів, ношу тільки свої. Я люблю акцентні кольори, зараз червоний – мій фаворит. Suede red і Joy red мої улюблені, також обожнюю мою молочну Amy bag від Amica. Ось ці 3 сумки зможете побачити в мене найчастіше. І ще я поціновувачка невеликих сумок, скільки себе пам‘ятаю в мене ніколи не було великих моделей. А першу сумку я мабуть і не згадаю… Таку, що я свідомо купила, напевно, це була «сумка-пельмень», які були дуже популярні 5 років тому і з якої і почалась історія AMICA.

Відключення світла, обстріли, суцільний стрес і нестабільність… Що допомагає вам триматися і не опускати руки? Де черпаєте ресурс?

Моя команда мене мотивує. Коли мені погано, стрес, опускаються руки – я згадую, що в мене 15 людей, які ходять на роботу кожен день, працюють на благо двох брендів, тоді я одразу беру себе в руки і йду вперед.

Також я дуже люблю подорожувати, це класне перезавантаження, яке дає нового дихання в моє життя і в життя бізнесів. Дуже допомагає проводити час з близьким людьми, з сім‘єю, родиною. Це мене наповнює.

Які поради ви дасте тим, хто знаходиться на початку шляху створення власного бренду?

Не опускати руки. Пробувати різні гіпотези, не вийшло одразу – нічого, пробуйте ще і обов’язково потрапите в ціль.

Я маю чітку позицію – якщо ви бажаєте досягти успіху, вам не просто треба займатись своєю справою, ви повинні нею горіти, обожнювати, деякий час жити своїм ділом. Я по-іншому не уявляю, як можна досягти певних висот.

Обов’язково вести фінанси та аналізувати. На початку це здається неважливим, але без цього не може існувати жодний бізнес. Це потрібно, щоб ви взагалі розуміли, куди ви прямуєте і чи правильно розподіляєте ресурси.

Дуже сильно раджу звертати увагу на такий аспект як маркетинг. Доки ви не покажете свій продукт світу – про нього ніхто не дізнається. Дуже часто звертаю увагу на таку помилку молодих бізнесів: вклали багато грошей та ресурсу в створення бренду, у відшив, у зйомку, а про бюджет на просування, PR та рекламу забули. Це дуже велика помилка.

В цілому хочу сказати, що все можливо, ставте цілі, перетворюйте мрії в цілі та все обов’язково вийде!

Instagram: @arine.bg

@amicabag

@juna.bags

ПОПУЛЯРНЕ
ПОПУЛЯРНІ МАТЕРІАЛИ
-сайт-new (2)
USUAL_16111
molodo main
sidletskiy main
1647357888_15-gamerwall-pro-p-maidan-art-krasivie-oboi-21
-сайт-new (2)
19
 дроп Rooted in Nature (1)
HyperFocal: 0