Українська інфлюенсерка та засновниця бренду CLIPSE – Алла Барановська – представила нову літню версію CLIPSE BEAUTY BOX, що вже шостий рік поспіль залишається унікальним продуктом на українському б’юті-ринку.
Цього літа бокс оформлений у відтінку Butter Yellow – найтрендовішому кольорі сезону.
«Місія CLIPSE BEAUTY BOX – нагадати кожній жінці, що для себе потрібно обирати найкраще, навіть у дрібницях», – коментує Алла Барановська.
Усередині боксу – добірка особистих фаворитів Алли в догляді за обличчям, волоссям і тілом, які забезпечують комплексний догляд на кілька місяців.
До літнього випуску увійшли засоби від Kérastase, Majesta, Elemis, Bali Body, PSA (Lotana distribution), Melumé Skinscience, Sayeah Beauty та інших топових світових та українських брендів. Традиційно у боксах можна знайти й приємні сюрпризи – цього сезону подарунки підготували бренди Heybecca та The 7th Heaven.
Усі засоби – у повному розмірі, і при купівлі боксу можна заощадити до -45% від роздрібної вартості.
За шість років існування проєкт допоміг багатьом благодійним ініціативам та організаціям, як от «Місто Добра» та «Марш Жінок». Цього разу частину коштів від продажів буде передано на підтримку Марії Сахно – дівчинки зі СМА, якій потрібне лікування.
Замовити бокс можна на офіційній Instagram-сторінці: clipse.beautybox
Instagram allabonya
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:
CLIPSE x Kérastase: презентація лінійки Elixir Ultime в Equides Club
KIKO MILANO презентує нову літню колекцію косметики
Off-Duty Model Look: повторюємо макіяж «поза подіумом», який обожнюють моделі