Бейсбольну кепку сьогодні носять і зірки, і блогери, і президенти – її можна сміливо назвати чи не найбільш універсальним аксесуаром, а також і яскравим символом американської культури. Розповідаємо, як кепка з практичного головного убору перетворилася на найбільш популярний аксесуар.
ТРОШКИ ІСТОРІЇ
Бейсболки у такому вигляді, який вони мають зараз, з’явилися у середині ХІХ століття – і до кінця століття їх носили винятково бейсболісти. Спочатку ці кепки шили з шерсті, створюючи спеціальні шкіряні «латки» на передній частині. У 1890-х роках до них додали спеціальні отвори для повітря, а в 1901 році на бейсболках вперше з’явилися логотипи. Американська команда Detroit Tigers зі своєю емблемою у вигляді оранжевого тигра. Зовнішній вигляд цього головного убору продовжував змінюватися: у 1920-х картузи ставали довшими, в 1930-х почали з’являтися бейсболки з м’якого матеріалу, в 1940-му передня панель кепок стала більш прямою. Для комфорту спортсменів лише у 2007-му році за ініціативою Головної ліги бейсболу шерсть в кепках замінили на поліестер.
УНІСЕКС-ТРЕНД
У 1950-х роках бейсболка впевнено попрямувала у світ. З популяризацією бейсболу на телебаченні люди почали носити кепки з назвою улюблених команд, а згодом комерційні компанії зрозуміли, що головні убори можна використовувати з рекламною метою – так з’явилися брендові промокепки. Тоді ж класичні головні убори стали повноцінним унісекс-трендом: їх одягали і чоловіки, і жінки. Коли вони увійшли в гардероби людей усього світу, то молоді хлопці та дівчата дали їм друге життя, почавши носити їх картузами назад або набік. А для селебріті кепка та сонцезахисні окуляри стали одним із захисних інструментів від папараці.
ПІДГЛЯДАЄМО У БЛОГЕРІВ
Бейсболка в мінімалістичному стилі або з величезним логотипом бренду, з кумедним надписом або політичним лозунгом – всі вони по-своєму круті. Українські інфлюенсери цього сезону уже обрали свої моделі бейсболок, які круто доповнюють весняні образи. Як вони це роблять та які варіанти головних уборів обирають – нумо дізнаватися разом.
@nelli.rizhko
АВДИТОРІЯ: 25, 1K
@kodzayeva
АВДИТОРІЯ: 1 МЛН
@alina_frendiy
АВДИТОРІЯ: 1,1 МЛН
@tanyaprentkovych
АВДИТОРІЯ: 1,2 МЛН
@ivanka_khoma
АВДИТОРІЯ: 87, 8K
@natalilytvyn
АВДИТОРІЯ: 1 МЛН
@kvittkova
АВДИТОРІЯ: 1, 7 МЛН