BLACK FRIDAY: відомі лучанки про список покупок та знижки до Чорної п’ятниці

Є люди, які обирають необхідні товари заздалегідь та складають список майбутніх покупок, а хтось не вірить у чесні знижки та не планує шопінг у дні шалених знижок, які пропонують бренди. Як ставляться до Чорної п’ятниці відомі лучанки і що у їхньому списку покупок? Спеціально до Чорної п’ятниці редакція Space mag. вирішила опитати успішних жінок Луцька.

ЮЛІЯ ЄВПАК, бізнес-леді, засновниця проєкту PRO WOMAN

«Вже якось зупинилася в полюванні на знижки. Це я так думала, поки зараз не відкрила сайт з косметикою, а там… назбиралося на додаткову витратну статтю в моєму бюджеті. Ніколи не створюю список покупок. Якщо щось потрібно чи не вистачає, просто купую. Це не стосується авто чи нерухомості, але в цих сферах такі знижки, що особливо й не відчуєш. Одним оком дивлюсь на техніку Apple, але там не те що знижку, аби раніше, аніж за три місяці, отримати бажане. І Чорна п’ятниця – поняття, якого не існує, а шкода».

НАТАЛКА ВОЙТОВИЧ, ведуча, засновниця проєкту «Солодкий вікенд»

«Чекаю знижок завжди. Я фанат знижок. Кожного року Чорна п’ятниця у мене – різна. Бувало, що помічала, що цей день – просто маркетинговий хід. А були роки, коли вдавалося щось придбати за суперціною, наприклад, окуляри, круті дуже. Тоді знайшла за 2500-3000 грн, а вартували вони раніше 10 000 грн! Список покупок я в принципі не пишу, але є певні речі, які я вже рік чекаю, адже поки що вони для мене надто дорогі. То надія є, якщо не на 26 листопада, то на новорічний SALE таки їх знайду на знижці. Придивляюся до тих брендів, нову колекцію яких дозволити собі важко, адже ціни кусаються. Gucci, Prada, Dsquared2 – це мої улюблені, на них і полюю».

ЧИТАТИ ТАКОЖ: ЦУКЕРКИ АБО СМЕРТЬ: як ставляться до Геловіну відомі лучанки

ЦУКЕРКИ АБО СМЕРТЬ: як ставляться до Геловіну відомі лучанки

ОЛЕКСАНДРА ЗАБІЯКА, бізнес-леді, засновниця бренду SAMKA

«Я як кожен «шопоголік», чекаю на знижки. Це як подарунок: завжди приємно, навіть якщо вона не велика. Шалені знижки є. Це я знаю точно. Хоча це маркетинговий хід магазинів, завоювання лояльності покупців. Але ж ніхто не зобов’язаний це робити, а може застосувати інші засоби розвитку. Тому я дуже люблю ті бренди, які роблять нам саме такі приємності.

Завжди маю список тих речей, які хочу, але поки не можу придбати, або ж ще не визначилась точно, чи потрібно мені це. І він такий завжди – немаленький. Уже давно нічого не купую імпульсивно, лишаю собі час на роздуми і роблю це спокійно. І якщо щось з того списку буде на знижці, то відразу беру! І від цього впевнено отримаю ще більше задоволення. Я фанатка головних уборів від Ruslan Baginskiy – обов’язково загляну до них в очікуванні знижки. Також дещо пригледіла з ювелірних виробів від Guzema. Надіюсь, там теж буде приємний сюрприз!»

 

АНАСТАСІЯ БАЛАБАШ, луцька інфлюенсерка та амбасадорка Space mag.

«Я – не емоційний покупець, перед покупкою завжди зважую, але якщо мені дійсно щось сподобалось, зазвичай я не чекаю знижок, а відразу купую.

В мене досить маленький список : хочу придбати техніку додому та новорічний look, щоб зустріти Новий рік достойно. В мене є спокуса придбати пуховик north face, також хотіла давно кепку New era 47brand, але не дочекалась знижок. Також хочу пилосос Dyson, побажайте мені удачі».

ЧИТАТИ ТАКОЖ: Відомі лучанки та їхні чотирилапі друзі

Відомі лучанки та їхні чотирилапі друзі

ТЕТЯНА ШЕПІТЬКО, бізнес-леді, засновниця простору подарунків lyba

«Список покупок до Чорної п’ятниці не складаю. Звертаю увагу на повідомлення баєрів щодо пропозицій європейських та американських брендів. Окремо час не виділяю. Заздалегідь можу попросити майстрів, яких відвідую, відкласти косметику для догляду за шкірою, волоссям.

Ситуативні купівлі трапляються, дійсно були вигідні рішення з технікою, аксесуарами, подарунками».

ІРИНА ДЯЧЕНКО, луцька інфлюенсерка, засновниця бренду хустин ID 

«Так прекрасно, що традиція знижок Чорної п’ятниці з Європи та Америки поступово з’являється і в наших містах, однак для більшості людей і навіть більшості магазинів (і так само для мене) – це більше про маркетинг, аніж про реальні знижки.

Дуже багато досліджень підтверджують те, що ціни просто заклеюють іншими, натомість від нової суми ставлять відсоток знижки. Тому я, напевно, як і більшість людей, не вірю в знижки, проте вірю в правильний маркетинговий хід. Списків покупок до Чорної п’ятниці я не складаю, але вона для мене наступає тоді, коли маю бажання і можливість поїхати за кордон. Зараз я в Стамбулі, а його Ґранд Базар і район Лалелі – це суцільна Чорна п’ятниця. Або ж аутлет в Італії – такого дешевого шопінгу, як тут, немає ніде в Україні, зокрема й у період «чорних» знижок. Щодо вибору брендів – завжди купую речі, які мені подобаються. І неважливо, коштують вони 2 долари, 20 доларів чи 2 тисячі доларів. За сьогодні ми з подругою сьогодні влаштували шопінг, навіть валізу придбали, куди покладемо всі покупки. Наприклад, шикарний комплект білизни тут коштує 150 лір (13 доларів), натомість в Україні він може коштувати 50-60 доларів. А ще я придбала розкішний комплект із 2-х скатертин на 12 персон, за який заплатила 700 лір (майже 65 доларів). Тут справді цілі райони та вулиці для того, щоб люди купували речі гуртом, аби потім перепродавати в Україні, зокрема й у цей період. Моя Чорна п’ятниця – це Італія кілька разів на рік (за відсутності карантинних обмежень) або Стамбул хоч кожен місяць. Тому шопінг має приносити задоволення, бажаю усім хоча б раз побувати за кордоном, щоб відчути, що ж таке справжня Чорна п’ятниця. Гарних усім покупок. Нехай кожен у цей період знайде свою особливу знижку!»

МАРІЯ СЕМЕНОВА, бізнес-леді, засновниця проєкту EVENT CONCENTRATE

«Чорний тиждень» – ледь не єдиний мій час для шопінгу. Мені зручніше виділити один період для більшості покупок, аніж витрачати на це час протягом року. Я вірю в адекватні знижки, адже у цей ажіотажний чорноп’ятничний та передсвятковий період бренди особливо яскраво стараються донести свою цінність аби залучити клієнта. Найбільше задоволення та цінність мені приносять покупки для дому – функціональні технічні новинки Smart Home, дизайнерський посуд, картини. Протягом року я зберігаю все в закладки, «просіюю» через сито потрібності та лише тоді купую. Цьогоріч «тримаю на гачку» лот з антикварним австрійським роялем XIX століття. Музика – моя пристрасть і віддушина».

ОПУБЛІКУЙТЕ КОМЕНТАР