Напередодні Дня всіх Закоханих український бренд взуття та аксесуарів Estro представив особливий тематичний дроп.
Він про любов, яка живе в кожному з нас і про внутрішню легкість, яку дарує це почуття. Провести цей день бренд радить першочергово у комфорті із собою, а тому пропонує довершити образ не менш комфортним різноманіттям взуття для будь-якого можливого сценарію: на побаченні із собою або рідною людиною.
Виразні фактури та актуальні відтінки відображають настрій цього особливого дня: від босоніжок з інкрустованим камінням до класичних утеплених лоферів, асортимент бренду здатен перетворити кожен буденний привід на свято.
Переглянути асортимент взуття і знайти «свою» пару можна на офіційному сайті або в магазинах 12 містах країни: Києві, Вінниці, Дніпрі, Житомирі, Івано-Франківську, Ковелі, Луцьку, Львові, Одесі, Рівному, Харкові та Чернівцях.
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:
Тренди взуття на весну та літо 2024: що очікувати?
12 особливих пар взуття на зиму від українських брендів