Walking sleepwear

Walking sleepwear: історія українського бренду Sleeper

«Піжами для виходу в люди» – часто бренд ідентифікують саме так. Про нього пишуть New York Times і Vogue USA. Ним натхненні провідні дизайнери світу. Це все про бренд Sleeper. Його створили 2014 року дві редакторки глянцю – Катерина Зубарева й Ася Вареца. Дві fashion-редакторки починали з виробництва ідеально скроєних затишних піжам, в яких можна було не тільки спокійно займатися домашніми справами, а й виходити на вулицю. Згодом концепція walking sleepwear розширилася до халатів, суконь і навіть весільної лінії. А у 2019 році засновниці українського бренду потрапили у список 30 Under 30 по Європі від журналу Forbes.

ПРО ПОЧАТОК ІСТОРІЇ

Sleeper – бренд якісного багатофункціонального одягу, що ідеально пасує і для дому, так і для вулиці. Кажуть, що одній із засновниць бренду в різдвяну ніч приснилося, начебто вона стоїть посеред фабрики піжам. А вже наступної зими Sleeper оприлюднив зимову колекцію. А через 4 тижні тодішня головна редакторка журналу Vogue Italia Франка Соццані (Franca Sozzani) назвала Sleeper брендом місяця.

Ася приїхала з Росії в Київ, щоб створити бренд разом із подружкою Катею. Але тут її зустріли протести проти влади, які спалахнули на вулицях міста. У дівчат було лише 2000 доларів для запуску Sleeper, так вони відшили 24 чорно-білі піжами. В розпалі Революції гідності засновниці все-таки запустили бренд піжам, які можна носити і на роботу, і на прогулянку. І попри абсурдність задуму, ідея спрацювала фантастично. Як зазначають дівчата, ці умови зумовили те, що вони стали безстрашними. Тому дівчата знайшли кравця, який пошив кілька піжамних комплектів. Вареца сама створила сайт, а друзі-фотографи допомогли зі зйомками моделей.

ТРАНСФОРМАЦІЙНІ ОСОБЛИВОСТІ БРЕНДУ

Катерина й Ася почали створювати шовкову білизну, що нагадувала нічні сорочки. Але варто лише взути підбори та шкіряний піджак, як образ перестає бути домашнім – у ньому можна прямувати на романтичне побачення. А якщо додати елементи ділового стилю, наприклад, блейзер та лофери, можна організовувати зустріч з партнером. Інший приклад з колекції – це лляний халат, його можна носити вдома, зверху на сорочці, а також на вечірці та в офісі. Хіба не геніально?

ПРО ПРОЦЕС

Пошиття кожного наряду займає від восьми до дванадцяти годин ручної праці, а льон і шовк, які використовує компанія, суто натуральні, органічні матеріали. Засновниці організували робочий простір так, що відділ продажів і відділ виробництва розділяють скляна стіна: все повинні відчувати себе частинкою єдиного цілого, однієї команди. В команді – багато жінок і чоловіків різного віку. Хтось має стаж роботи 30 років, хтось прийшов інтерном після закінчення інституту. А найближчим часом бренд обіцяє впровадити постійну практику інтернатури!

SLEEPER ДИКТУЄ ТРЕНДИ

Світові дизайнери не могли не звернути увагу на бренд, тому відійшли від традиційного бачення піжами. Sleeper продиктував тренд, який підхопили Gucci, Alexander McQueen і Diane von Furstenberg. Пізніше в піжамах на червоних доріжках з’явилися відомі на весь світ селебриті на кшталт Кім Кардаш’ян і Ріанни. Єва Чен, Кеті Перрі, Брі Ларсон, Емма Робертс, Кортні Кардашіан, Аврора Джеймс – і це не весь список фанатів бренду.

САЙТ: the-sleeper.com

INSTAGRAM: @daily_sleeper

FACEBOOK: Sleeper

Матеріали за темою
Топ-3 публікації
Вибір редакції
ОПУБЛІКУЙТЕ КОМЕНТАР