«Pétale Intimates – це дещо більше, ніж просто історія про спідню білизну чи моду»

Складно переоцінити важливість зручної та красивої білизни для кожної жінки. Це про впевненість у собі, комфорт та внутрішню сексуальність. І обрати спідню білизну, аби вона відповідала всім цим критеріям одразу – не таке й просте завдання. Зізнайтеся, у кожної було те саме бра чи трусики, які натирали, залишали відчуття дискомфорту та займали почесне місце у смітнику чи закапелках шафи.

Однак українські виробники руйнують стереотипи про те, що красива білизна = незручна білизна. І бренд Pétale Intimates цьому підтвердження. У їхніх колекціях поєднана вишуканість, комфорт та сексуальність. Як створювати таку білизну, що задовольнить потреби кожної жінки, ми дізнавалися у засновниці бренду Pétale IntimatesВікторії Руденко.

 

Як ви опишете свій бренд тим, хто вперше з ним знайомиться?

Pétale Intimates – це дещо більше, ніж просто історія про спідню білизну чи моду. Ми щиро віримо, що гарна білизна може бути комфортною. Ми допомагаємо жінкам проявити свою неповторність та все справжнє, що так часто приховується від зовнішнього світу. Така білизна вимагає дуже високої якості, бо передусім жінка має розуміти, що варта більшого і отримує його. Тому ми багато часу приділяємо викрійкам та ретельно підбираємо матеріали, які використовуємо в пошиві, а кожна деталь колекції виконана з максимальною увагою.

 

Раніше ви були відомі під назвою «Bloom», чому вирішили провести ребрендинг?

Після повномасштабного вторгнення було складно відновити виробництво й зовсім не вдавалося досягти того рівня, який був раніше. Часи змінюються і це неможливо не відчути – кожен з нас знайшов себе в новій точці буття. Я розуміла, що наш продукт дуже високої якості, наша візуальна мова має цьому відповідати, тож повстало питання: «Як саме це донести, як стати ближчими та зрозумілішими для нашої аудиторії?». Я вважаю, що для росту потрібні зміни, це природний життєвий цикл. Рішення про ребрендинг було добре обдуманим, але складним, бо багато років усі знали нас, як Bloom. Ми готові розпочати новий розділ для нашого бренду – і нова назва Pétale Intimates краще його відображає. Зміни – це важко, але я щиро вірю, що вони на краще!

Розкажіть про запуск сайту. Це трапилося через запит покупців чи ви вирішили, що переросли продажі в соцмережах?

Більшість покупок українці здійснюють саме через Інстаграм, там же знайомляться з брендами, стежать за їхньою діяльністю. Та попри це, нас часто питали про сайт або каталог, де можна було б подивитись усі наявні моделі та отримати необхідну інформацію про склад і розміри відразу. Ми розуміли, що для зручності клієнтів сайт таки потрібен, тому працювали в цьому напрямку. Запустили його вже після ребрендингу й дуже сподіваємося, що тепер придбати гарну білизну буде ще простіше.

Чого чекати від нової колекції? Із чим ви її асоціюєте?

Колекція «Valentine’s» присвячена всім закоханим та включає багато ефектних образів. Один комплект – ніжний та романтичний, інший – пристрасний та відвертий. Колекція охоплює бестселери в червоному та чорному кольорах. Також спеціально до Дня закоханих ми розробили бюстьє у формі сердець. Ми хотіли створити колекцію, яку можна з легкістю носити в повсякденному житті, а не одягнути декілька разів та покласти в шафу. Білизна легко міксується між собою та створює різні образи під настрій. Можна додати пояс та панчохи й отримати звабливий образ для особливого випадку, або поміняти низ та одягнути в офіс. Загалом нам вдалося зробити колекцію вишуканою та сексуальною, але водночас дуже «носибельною».

Як ви опишете дизайн вашої білизни, яка риса йому притаманна у кожній колекції?

Мій внутрішній стан та розуміння краси поєднує творчість і ніжність. Вони вплетені у ДНК нашого бренду, при цьому зберігається його внутрішня індивідуальність, в яку ми вплітаємо актуальні тенденції.

Ми відтворюємо легкий і ніжний настрій через колірну гаму, дизайн, аксесуари, деталі тощо. Виключення трапляються: наприклад, остання новорічна колекція та колекція до Дня закоханих. Основний запит від клієнтів в цей період – звабливі комплекти для особливого випадку, тому ми додали більше соковитих кольорів, гартери та панчохи, щоб образ був завершеним.

Якщо говорити про конкретну рису в кожній колекції – це зручна посадка та крій, що підкреслює форми, а також деталі, завдяки яким білизна транслює ніжність. Наприклад, минулорічна весняна колекція – моя маленька мрія, яка здійснилась. Ми додали рюші, бантики та нові фактури і колекція дійсно створила фурор! У такі моменти ще більше розумієш, як важливо дотримуватися власного стилю, адже неможливо бути красивими для всіх та відповідати кожному запиту.

Які особливості роблять вашу білизну і зручною, і красивою водночас? Поділіться секретами пошиття.

Величезну роль в цьому відіграє якість матеріалів і правильно розроблені лекала. Ми використовуємо фабричні матеріали, які на порядок вище в ціні, але мають неймовірну якість. Звісно, я не можу розкривати всі карти, але скажу, що в нас класні конструктори-модельєри та команда в цілому. У нас був різний досвід співпраці, постійне вдосконалення лекал, пошук майстринь, які гарно виконують свою роботу. Це все складний процес, адже від таких факторів залежить результат. Відступ з похибкою у 2 мм – і посадка вже зовсім інакша. Тому я з впевненістю можу сказати, що ми маємо ідеальні лекала. Підтвердженням є численні відгуки клієнтів, які мали негативний досвід замовлення білизни за мірками, але після знайомства з нашим брендом були приємно здивовані, наскільки гарно білизна сидить на тілі.

Чи бували якісь колекції, які не відповідали вашому уявленню й задуму?

Таке трапляється. Особливо зараз, коли інші українські бренди демонструють настільки високий рівень продукту. Ми активно розвиваємося та стаємо більш вимогливими до себе. Але реальність диктує свої правила. Коли вимкнення світла змушують нашу команду працювати пізно ввечері, а тривоги – ховатися від неминучої загрози… Чи коли російські ракети руйнують відділення «Нової Пошти» з нашими матеріалами, у цих умовах іноді складно доводити ідеї до бажаного результату. Пригадую, що для одного із комплектів останньої новорічної колекції ми обрали дуже гарне мереживо, але, отримавши першу партію, зрозуміли, що воно неприємне на дотик. Довелося трохи міняти концепцію колекції, адже, певна річ, ми мали замінити цей матеріал.

Розуміючи все це, я неймовірно пишаюсь тими, хто створює продукт в Україні, має власне виробництво та продовжує будувати тут бізнес. А ще дуже вдячна нашим клієнтам, які завжди ставляться з розумінням до затримок та знаходять слова підтримки.

Чи погоджуєтесь ви з думкою, що білизна відіграє важливу роль у самооцінці кожної жінки?

Беззаперечно! Можу судити по собі: коли я вдягаю гарну білизну, то відчуваю себе зовсім інакше, ніж у звичайному спортивному топі. Одразу хочеться підкорювати світ! Я створила бренд багато років тому з тієї причини, що не могла знайти красиву білизну без кісточок. На ринку було багато варіантів із пуш-ап та незручними матеріалами, які натирають.

Знаєте те відчуття, коли хочеться скоріше прийти додому та зняти бра, щоб тіло відпочило? Ось так було в мене, доки я не створила Pétale Intimates. Тоді ми шили лише бра без кісточок і вони були дуже популярні, але разом із тим постійно надходили запити щодо бра з кісточками, які було б комфортно носити. З трусиками була схожа проблема. Для нас важлива конструкція та якість матеріалів, які не натиратимуть та будуть приємні на дотик.

Нам дуже часто пишуть дівчата, що це найзручніша білизна, яку вони носили, і що вони відчувають себе на висоті! Це найкращий комплімент для мене та доказ того, що необов’язково білизна має виглядати некрасиво, щоби бути комфортною. Я мрію, щоб кожна дівчина нашої прекрасної країни познайомилася з Pétale Intimates та проявила свою неповторність. Пишаюсь, що білизна створюється в Україні, і впевнена, що світ ще дізнається про нас. Тож stay tuned!

Instagram: @petale_intimates

Сайт: petaleintimates.com

МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:

Натхненна стихіями: бренд LINIYA представляє нову колекцію білизни

Sensual Silkiness: Fox Lingerie презентував нову колекцію білизни та домашнього одягу з шовку

Святкові комплекти білизни, сертифікати й абонементи на шопінг: що можна подарувати з асортименту brabrabra