Помітили, як почав змінюватися вигляд улюблених закладів, бутиків та магазинів? З початком зими, попри відсутність електроенергії, їхні вітрини вже наповнюють нас відчуттям майбутніх новорічних свят (звісно, під супровід звуків генератора). З’являються перші декорації, ілюмінації й відповідна музика. Все сприяє тому, аби зайти всередину і «помацати» нові колекції, новорічний асортимент та придивитися до знижок. Як на нас впливають новорічно-різдвяні вітрини – розберімося у матеріалі.
ДЖЕРЕЛО ГАРНОГО НАСТРОЮ ТА ЕСТЕТИЧНОЇ НАСОЛОДИ
Традиція прикрашання вітрин прийшла до України з країн Європи і вдало «прижилася». Наші заклади й магазини навчилися по-своєму інтерпретувати цей звичай, доповнюючи його українським колоритом. Тому період новорічно-різдвяної метушні починається ще наприкінці осені й навіює очікування свят. Але чи задумувалися ви про те, що всі ці декорації також є фантастичним маркетинговим інструментом бізнесу? Великі та малі компанії можуть отримати вигоду з прикрашання свої власності різноманітним оздобленням.
Однак варто визнати, що вся ця краса справді здатна підняти настрій навіть найбільш затятому «Грінчу», який не любить передсвяткової метушні. І подивившись на усі яскраві вогники та ялинкові прикраси вам неодмінно захочеться придбати бодай один подарунок.
Також святкові декорації сприяють покращенню настрою та підняттю морального духу працівників, адже для них передноворічний період є доволі напруженим зі складним графіком. Відтак, значно приємніше приходити на роботу і працювати в атмосфері свята.
ВІРУСНИЙ КОНТЕНТ
Присвятивши достатньо часу і зусиль для декорування власного бізнесу, ви забезпечите для себе додаткову впізнаваність. Подумайте, скільки разів взимку вам хотілося зробити фото для соцмереж у класному місці, яке справді має стильний та новорічний вигляд? У такий спосіб ваш заклад/магазин/офіс стане вірусним місцем, біля якого збиратиметься чимало людей, що бажають поповнити власну галерею приємними спогадами у відповідному місці. Вітрини в сучасному світі – це дієвий інструмент у маркетинговій комунікації. Класно виконані, з цікавою ідеєю і казковою емоцією вони миттєво набирають популярності в Instagram/Pinterest/Twitter.
ЩО ВАРТО ПАМ’ЯТАТИ ПІД ЧАС СТВОРЕННЯ СВЯТКОВОЇ КОМПОЗИЦІЇ?
- Добре продумайте єдину тематику, у якій буде виконаний декор вашої вітрини. Не варто наліплювати скрізь усього і відразу. Це може лише спантеличити покупців та більше асоціюватиметься з несмаком.
- Купуйте високоякісні декорації у перевірених постачальників. Використання високоякісних світлодіодних різдвяних вогників та прикрас є важливим моментом, оскільки деталі низької якості можуть призвести до марної втрати часу та грошей і не дати того вау-ефекту, на який ви очікуватимете.
- Зверніться до фахівців з декорування, які допоможуть досягнути єдиної концепції та вишуканої картинки. Якщо до цієї справи візьмуться люди, які професійно займаються оздобленням святкових вітрин, ви будете приємно здивовані тим, як зміниться трафік біля вашого бізнесу. Люди сповільнюватимуть хід або й взагалі зупинятимуться, аби роздивитися, сфотографуватися та помилуватися цією незабутньою атмосферою.
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:
Що подарувати на Новий рік та Різдво: стильні та актуальні ідеї
Замість чашки та блокнота: 3 небанальних подарунки на «Таємного Санту»