This is Katsurina: все про еволюцію бренду

Katsurina – це київський бренд ковдр-пуховиків, який належить рестораторам Даші та Михайлу Кацуріним. Керування рестораном китайської кухні, дизайнерська справа та батьківство – і це не всі сфери життя, де пара так вміло й майстерно демонструє себе.

Сам бренд виник у 2015 році. Сьогодні він сповідує концепт комфортного базового одягу. Розпочинали засновники зі створення ковдр-пуховиків, потім – вихід колекції Katsurina Workwear, що переосмислює робочий одяг.

Від розслаблених вояжних колекцій і до простих повсякденних нарядів з натуральних матеріалів. Нині Katsurina пропонує зручний одяг, який легко поєднувати між собою і комбінувати з іншими речами.

ЧИТАТИ ТАКОЖ: Історія українського бренду JUL

Історія українського бренду JUL

«ВОНА ЗАГОРНУЛАСЯ В КОВДРУ!»

Все розпочалося з пошуку пуховика для Дарини з колекції H&M, що створений спільно з Maison Margiela. Після того, як дівчина обшукала усі сайти, але не змогла обрати ідеальний варіант, вона завітала до магазину JUSK, придбала два покривала і самостійно втілила в життя модель, яку так хотіла відшукати. Чоловік Дарини був у захваті від результату і запропонував їй створювати такі ж, але з метою продажу. Дарина відреагувала доволі скептично, адже тоді такі моделі не викликали захвату у соціумі. Сама Дарина, гуляючи вулицями міста, часто чула у свою сторону: «Подивіться, вона просто загорнулася в ковдру!», «О боже, що вона на себе нап’яла?!», «Це дійсно ковдра?».

Недарма слоган бренду – «If someone asks, yes, it’s blanket», що в перекладі означає «Якщо хтось запитає, це справді ковдра».

Згодом Дарина завагітніла, а Михайло та друзі дівчини були переконані, що їй варто створювати ковдри-пуховики та продавати їх. У подружжя не було потужних технологій, професіональних спеціалістів та фабрики, а замовлення вони отримували через соцмережі. Нестабільний стан вагітної Дарини не дозволяв працювати багато, але продажі сягнули справді високих показників.

Згодом Дарина та Михайло взяли на роботу менеджера, завели окремі акаунти для продажу та створили стратегію роботи, що принесло результат, адже у сезон вони продавали по 20 одиниць за день. А потім був розіграш пуховика на Facebook, репост якого зробили п’ять тисяч людей. Потім трапився стрімкий розвиток – цех, технічний директор та ціла команда фахівців.

ЧИТАТИ ТАКОЖ: Smart, sexy, in love: дизайнерка бренду DARI CO Дар’я Авраменко про таємний проєкт, нову колекцію та 10 справ, які відновлюють внутрішній ресурс

Smart, sexy, in love: дизайнерка бренду DARI CO Дар’я Авраменко про таємний проєкт, нову колекцію та 10 справ, які відновлюють внутрішній ресурс

АСОРТИМЕНТ

Спочатку в асортименті була лише одна модель – blanket, яка повторювала лінії довгого покривала. Потім з’явилися моделі для міжсезоння та вкорочені зимові версії. Ідея з різноманіттям довжини з’явилася для комфорту різноманітних сегментів клієнтів, зокрема й для тих, хто має своє авто для пересування містом. Різні варіації з’явилися для того, щоб кожен клієнт міг обрати омріяний верхній одяг відповідно до своїх потреб.

Суспільний резонанс викликала і лімітована серія шерстяних пуховиків, які розібрали зі швидкістю світла. В одязі бренду Katsurina з’являлися відомі особистості, наприклад, Дар’я Астаф’єва, MONATIK та Віра Брежнєва, яка навіть знялася у ковдрі-пуховику для обкладинки журналу XXL.

Сьогодні на сайті Katsurina можна придбати не лише верхній одяг. Бренд презентує сукні, сорочки, брюки, широкий асортимент одягу для чоловіків та дітей.

У 2018 році дизайнери створили власний шоу-рум, в якому втілити інтер’єр 18 століття. Разом із відкриттям відбулася демонстрація нової лінійки Workwear, в яку увійшли комбінезони та сорочки в робочому стилі.

ЧИТАТИ ТАКОЖ: Walking sleepwear: історія українського бренду Sleeper

Walking sleepwear: історія українського бренду Sleeper

Придбати оригінальні речі можна на сайті або в шоу-румі за адресою: м. Київ, вул. Михайлівська, 24а.

Усі фото взяті з соцмереж бренду.

INSTAGRAM: @katsurina.online

FACEBOOK: @Katsurina

 

ОПУБЛІКУЙТЕ КОМЕНТАР