Як створити бренд, який вирізнятиметься з-поміж інших не лише за назвою чи дизайном, а й особливим та турботливим ставленням до своїх покупців? Як знайти «своїх» людей та донести їм, що піклування про себе – це не лише про фізичне здоров’я? А як пов’язати ці складові з виробництвом екологічних свічок? Відповіді на всі ці запитання ми дізналися у Тетяни Бойченко – засновниці бренду свічок «Лише. Тиша». Про те, як бажання відроджувати приємні спогади і турбуватися про кожного стали місією бренду, про особливості створення екологічних свічок та подальший розвиток – в інтерв’ю для Space mag.
Історія створення майстерні свічок та емоцій
Кожен українець та українка зараз витримує неймовірні емоційні навантаження. На момент зародження ідеї бренду (кінець 2022 року) я працювала на посаді директора з персоналу і була свідком багатьох історій сили людей, що переживали особисті трагедії. Віднайти баланс та жагу до життя їм допомагав певний «якір». У більшості випадків це був спогад про щось приємне, що надавало сил, створювало опору. Про сімейні обіди у супроводі дідусевих байок під неймовірні аромати бабусиних пирогів. Про безтурботне дитинство, коли летиш на велосипеді, вдихаєш аромати жасмину обабіч дороги і він здається тобі ароматом свободи. Про посиденьки з друзями біля багаття та мрії під зоряним небом. Такі спогади стають основою для відновлення, допомагають триматися. Ми хотіли сприяти цьому відновленню, створити щось, що швидко повертало би нас з вами у ті затишні моменти. Так і зародилася ідея створити майстерню свічок та емоцій «Лише. Тиша».
Філософія турботи про себе
Ми з війною забуваємо, що необхідно не лише триматись, виживати, працювати та донатити. Звісно, це надважливо, але й потрібно турбуватись про те, щоб нам стало сил надовго, щоб ми змогли вистояти, а після війни збудувати щасливе життя. А ще про те, що щастя – це мить, яку ми можемо створити самі. Тому наші свічки створені так, аби підтримувати ваш ментальний стан і дарувати позитивні емоції, створювати ті самі миті щастя.
Екологічний підхід до виробництва
Головною задачею перед стартом було знайти екологічні безпечні складники. І якщо з воском все було просто, жодних компромісів, лише 100% соєвий віск. З аромакомпозиціями історія була складнішою. Окрім безпечності, аромат мав виконувати свої терапевтичні функції та відповідати ідеї колекції. Наші 6 ароматів базової колекції ми з командою обрали з-поміж понад 300!
Ми дуже прискіпливі на кожному етапі виробництва, бо наш продукт має дарувати тільки позитивні емоції, має допомагати стати трішечки щасливішими, бути екологічним та безпечним.
Ми хотіли, щоб наші свічки продовжували бути функціональними після догоряння. Наші кашпо з-під свічки легко перетворити на підставку для канцелярії чи скриньку для дрібничок. А ще у кожну коробку з повнорозмірною свічкою ми кладемо дуже особливу річ – паперову бирочку, в якій «дрімають» насінинки квітів. З нашими свічками можна буквально створити нове життя, висадивши насіння у кашпо.
Наші клієнти – чуттєві та турботливі, але й сильні та дієві
Хто є нашими клієнтами? Це люди, які в першу чергу, мають абсолютно дорослу життєву позицію. Вони живуть тут і зараз, але беруть повну відповідальність за своє життя та побудову власного майбутнього. Вони мріють, але роблять багато для того, щоб їхні мрії втілилися в життя. І все це вони роблять тому, що їм це приносить задоволення, бо більшість часу вони дійсно кайфують від цього. А ще вони живі – чуттєві та турботливі, але й сильні та дієві.
Благодійний проєкт «Тиха турбота»
Для моментів, коли ти хочеш поділитися добротою з тими, хто її потребує, ми створили «Тиху турботу». Це особлива свічка, 100% прибутку від її продажу ми відправляємо на благодійність.
«Лише. Тиша» у 2024 році…
У цьому році ми плануємо розширюватися та випускати нову преміальну колекцію свічок у склі, а також аромадифузори та автомобільну лінійку парфумів. Ідея розумного споживання так само буде супроводжувати кожен наш продукт.
Крім цього, ще у грудні 2023 року ми почали реєстрацію торгової марки. І хоч цей процес досить довгий, бо займає до 22 місяців, ми вважаємо, що цей крок є правильним та дуже вагомим для нашого бренду, бо ми маємо яскраві та далекоглядні плани на його розвиток.
Робити людей щасливішими
Поки що основним напрямком все-таки залишається виробництво та продаж свічок, випуск нових колекцій, залучення нових партнерів та розвиток представленості на ринку України.
Ми багато співпрацюємо з компаніями, які хочуть дарувати тепло своїм співробітникам та обирають нас як партнера з корпоративних подарунків.
Втім, маємо декілька цікавих стратегій розвитку у майбутньому, зокрема через 2-3 роки. Це і вихід на міжнародний ринок, в першу чергу розглядатимемо Польщу та Румунію, але завжди відкриті до цікавих локацій. А ще – створення простору турботи на базі нашого виробництва. І що це буде поки що не можу відкрити, бо, по-перше, концепція може змінитися, хоч і не глобально, а по-друге, хочемо мати можливість повернутися ще раз до ваших читачів з цікавою новиною через певний час. Але можу сказати одне – цей простір буде виконувати нашу основну місію – робити людей трішечки щасливішими.
Instagram: @lyshe.tysha
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:
Прості радощі, які роблять життя кращим: практичні поради з позитивного мислення
Як домашні улюбленці сприяють ментальному здоров’ю?
Як створити будинок щастя: все про вчення Васту від Тетяни Максимюк
«Не можу дозволити собі»: чому нам важливо вміти радіти під час війни