«Мода – це лише підказка, а стиль – це особистий вибір!», – інтерв’ю зі стилісткою Маргаритою Мурадовою

Жінка, стиль якої можна годинами роздивлятись та аналізувати. Жінка, яка надихає легкістю, красою та позитивною енергетикою. Жінка, яка має дивовижний смак та все своє життя присвячує моді. Це все про Маргариту Мурадову – персональну стилістку з досвідом роботи понад 10 років, авторку популярного YouTube-каналу про моду та співзасновницю освітньої платформи MODEISME.

Більше про освітній проєкт MODEISME та його діяльність під час повномасштабного вторгнення, запуск курсу «Історія моди», про те, як зараз потрапити у сферу моди – читайте з перших уст.

Раніше ми детальніше писали про курс «Історія моди», прочитати більше можна ТУТ.

ПРО РОБОТУ

Які справи у своїй діяльності ви делегуєте? І які завдання ніколи не довірите іншій людині? 

Я завжди особисто працюю з клієнтами та студентами наших курсів MODEISME, цю частину роботи делегувати не буду ніколи. Також редакція тематик зйомок, прийняття рішень щодо нових напрямків нашого освітнього проєкту – на мені з чоловіком, що є співзасновником MODEISME.

Який перший великий бренд запропоновував співпрацю? Чи можете пригадати, хто це був та свої відчуття? 

Перший, що памʼятаю – Chanel і поїздка з ними до Греції. Коли побачила email від них, то перевіряла десять разів, бо була впевнена, що це якийсь жарт.

Скільки людей налічує ваша команда та якими якостями має бути наділена людина, аби працювати з вами? Яка Маргарита Мурадова керівниця? 

Нині у нашій команді 10 людей постійного складу. Найголовніший критерій для того, щоб з нами працювати, – це любов до моди, наснага та бажання віддаватися справі, а також почуття гумору. І, звичайно, коли ми беремо у команду людину, то очікуємо на сформованого спеціаліста, що зможе використати свої навички та знання, покращуючи проєкт. Зараз дуже багато кандидатів, що хочуть прийти на посаду, без цих критеріїв і навчатися всього у процесі. Проте, на жаль, з огляду на «бутиковість» нашого проєкту, ми просто не можемо собі дозволити таку розкіш, як ін-хаус трейнінг, бо потребуємо готового професіонала, аби не збавляти темпи росту. З усім тим мрію, що колись матимемо час і простір для стажування новачків.

Що найскладніше в роботі стиліста? Що вас надихає, а що дратує? 

Мені здається, що коли ти в професії вже стільки років, скільки я (понад 10) зі сталою базою клієнтів та напрацьованими методами, то дивно, коли тебе все ще щось дратує, а ти просто продовжуєш працювати та досі це питання не вирішив. Тому я відверто просто закохана у стайлінг, у клієнтів, з більшістю яких ми вже дружимо, та у процес створення іміджу, що відображає внутрішній світ людини. Обожнюю моду за таку можливість!

Як у час величезної конкуренції потрапити до сфери моди та стати стилістом? 

Бути собою, навчатися постійно, стежити за основними трендами у комунікації, розповідати про себе і не соромитися займатися самопіаром, надавати якісні послуги і все це разом дасть результат, якщо не здаватися і бути лабільним.

Які поради ви можете дати дівчатам й жінкам, які тільки хочуть розпочати власну справу, але бояться? 

Не помиляється лише той, хто не спробував. Не бійтеся помилятися, бо це невідворотно. Думайте одразу про те, як будете йти далі та вчитися на помилках, бо шлях довгий. А шлях власної справи – це 24 на 7 думки про розвиток, професію, справу, напрямки, масштабування. Хто б там що не казав про баланс життя і роботи – у власній справі такого просто не існує.

 

ПРО ВІЙНУ

Пригадаймо той день, коли наше життя поділилось на «до та після». Як ви відреагували на початок повномасштабного вторгнення? Якими були ваші перші думки та дії? 

Ми з чоловіком були на відпочинку у Португалії та прокинулися до тисячі пропущених дзвінків і повідомлень від рідних. Був шок, неприйняття, страшенна пустота всередині та нерозуміння, що робити далі. А далі… Далі зібралися і почали евакуювати дистанційно сім’ю, дізнаватися маршрути й інформацію про перетин кордонів. Саме це у перші дні війни стало початком мого онлайн-волонтерства, коли ми з іншими «радистками» публікували інформацію про прихисток, допомогу, безпечні дороги, кордони та все, що тільки можна було.

Коли освітня платформа та ви як стиліст відновили свою роботу? Як війна змінила вашу діяльність? 

Пройшло десь три тижні після початку війни. Я щодня сиділа у позі «зю» на одному і тому ж кріслі в орендованій квартирі у Порто, нічого не їла, пила каву літрами та публікувала без зупину оголошення допомоги українцям. І тоді, три тижні потому, чоловік підійшов до мене і сказав, що я маю заради себе і всіх інших продовжувати жити, як би болісно це не було. Я бачила, що як мені, так і нашим студентам потрібні були хоч якісь моменти відволіктися та перемикнутися.

І тоді ми з командою прийняли рішення продовжувати навчання студентів. Я не знала, звичайно, як відреагують люди, але, як виявилося, навіть у такі страшні часи людині потрібна людина, а людям – надія. І тому ми почали говорити про моду знову. Студенти робили домашні завдання в укриттях, ходили на шопінг у бутики міст, куди виїхали під час евакуації, стилізували луки. Це, хоч на мить, але повертало нас у своєрідну версію нормальності життя. А це і було нашою метою.

Також нещодавно я прийняла рішення вести YouTube-канал виключною українською мовою. Весь цей час я готувалась до того, аби почати розмовляти на каналі українською. Оскільки я народилася в Києві, я розуміла та розмовляла українською, проте говорити нею настільки професійно, щоб пояснювати специфічні терміни фешн-індустрії, для мене було доволі складним викликом. Тому я дала собі час для того, аби покращити свою мову, особливо розмовну з використанням професійної лексики.

 

ПРО ДІЯЛЬНІСТЬ

Що для вас є ваш YouTube-канал? 

Мої канали – це від початку і до кінця абсолютне хобі. Колись я хотіла дати можливість не лише моїм клієнтам, а і людям в усьому світі дізнаватися більше про свій стиль, моду, історію костюма тощо. І тому я досі продовжую з тією ж метою.

Розкажіть більше про платформу MODEISME. 

Цей проєкт – справа всього мого життя. Колись все починалося з клієнтів, що спонукали робити майстер-класи у Києві офлайн, далі були офлайн-курси. І лише після цього я зважилася запустити онлайн-школу стилю Stylist зі своїми курсами. А далі ми з чоловіком зрозуміли нашу місію – надавати якісну онлайн-освіту у моді (якої в офлайні майже немає, на жаль) від професіоналів індустрії. Ми вирішили рінеймити проєкт Stylist у MODEISME, де «mode» від французького – «мода», а далі є «is me», тобто «це я» – з англійської. Бо мода – це справді ми. Люди її створюють, люди її інтерпретують через призму себе, і в кожного є унікальне бачення моди. І всі ми маємо право бути повноцінною її часткою!

Тоді ми запросили перших лекторів і створили такі курси, як «Історія моди», «Фешн стайлінг», «Модна журналістика». Далі росли, додавали талановитих нових лекторів, теми, вебінари та продовжуємо у тому ж темпі. Навесні виходимо повноцінно на міжнародну авдиторію з англійською версією курсів, а також благодійним івентом у Нью-Йорку.

Розкажіть про новий курс лекцій «Історія моди». Кому буде корисно його прослухати? Як історія моди впливає на тренди сьогодення?

Історія моди – це відображення історії Всесвіту, його розвитку. Мода ніколи не була аполітичною та опосередкованою. Вона, навпаки, відтворювала, надихалася та зберігала світові події. Знання історії моди – це можливість глибоко зануритися в аналітику світу і його течій. Історія моди дає прекрасне розуміння законів трендів, силуетів, передбачення модного майбутнього для стилістів, фешн-блогерів, журналістів. Знавці історії моди можуть ідеально розбиратися у вінтажі, колекціонувати та аналізувати речі вікової давнини.

А особливо у такому масштабі, заглибленні та унікальній аналітиці, яка виникла у діалозі наших неймовірних лекторів, «Історія моди» – це можливість дати собі насолоду для очей, вух та внутрішнього естета.

БЛІЦ

Три дивних факти про Маргариту Мурадову. 

  1. Обожнюю їсти солодке у неймовірних масштабах.
  2. Відновлююсь лише наодинці з собою з музикою у вухах на прогулянці або з книжкою.
  3. До 20 років професійно танцювала контемп та соціальну латину.

Розбір гардероба онлайн чи офлайн?

Онлайн, якщо бути чесною щодо реалій нашого світу і того факту, що всі мої клієнти зараз розкидані по 11 країнам світу.

Моя улюблена країна для відпустки – це Італія.

Якби вас змусили залишити одну річ, то що це було б? Труси.

Що завжди є у вашій сумці?

Бальзам для губ, ключі, навушники та зарядка для телефону, бо я багато працюю в телефоні і він не витримує.

Через 5 років Маргарита Мурадова – це щаслива людина, що продовжує жити у задоволення, масштабує улюблену справу в оточенні найкращої команди, друзів і рідних.

Останнє мені було дуже страшно, коли… почалась війна.

Коли-небудь я обов’язково…не буду думати про роботу 24/7.

Я ніколи не…кажу «ніколи» стилям та речам, бо люблю експерименти.

Мода – це … лише підказка, а стиль – це особистий вибір!

Instagram: @modeis.me

@greenteanosugar

Сайт: modeis.me

МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:

MODEISME анонсував набір на вебінар Романа Тимофєєва «Як українці підкорювали світ»

Освітня онлайн-платформа MODEISME запрошує на курс «Історія моди»

Освітній проєкт Modeisme запрошує на вебінар про головні бʼюті-тренди сезону

ПОПУЛЯРНЕ
СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ
ПОПУЛЯРНІ МАТЕРІАЛИ
_MG_1976
How to sleep (6)1111111111
chernobyl-by-craig-mazinv
LE CHARMIE
1376fjdkd111111111111
kids st
433752755_402492882529120_7619119416570274353_nу
IMG_0539
gorn ceramics
2