Дизайн, подкасти та вино: 5 книг для засвоєння нових навичок

Якщо ви плануєте засвоїти нові навички типу створення подкастів, сторітелінгу чи дизайнерських макетів, то цей матеріал для вас.

Спільно з видавництвом бестселерів Vivat зробили добірку книг, які допоможуть вам у цьому.

 

ЕРІК НЮЗУМ «ГУЧНІШЕ! ЯК СТВОРЮВАТИ КРУТІ ПОДКАСТИ»

«Такий подкаст учора трапився – вогонь. 100 % підписка й донат». Хочете, щоб це стосувалося вас і ваших аудіоісторій? Тисячі фоловерів-слухачів, підтримка патронів та найголовніше – тебе слухають, роззявивши рота. Ветеран індустрії подкастів у цій книжці дає багато крутих дієвих порад та інсайтів. Ерік Нюзум знає, як зробити аудіоісторію унікальною, такою, що виділить ваш канал у бурхливому потоці інших подкаст-платформ. Яку розповідь вибрати та як її виразно подати, де шукати свою аудиторію, як навчитися мислити як підписники, як сприймати критику, забути про слова-паразити та нудні клішовані штампи. Автор достоту знає, як створити крутий подкаст. Тепер вашу аудіоісторію достоту захочеться ввімкнути гучніше!

 

 

 

 

РОБІН ВІЛЬЯМС «ДИЗАЙН. КНИГА ДЛЯ НЕДИЗАЙНЕРІВ»

Ось вона – незамінна книжка для кожного, хто потребує швидкої невідкладної допомоги у створенні будь-якої графічної продукції. Як зробити візитівку й оформити резюме, правильно розмістити текст на плакаті, дібрати відповідні шрифти і кольори – ці навички стануть вам у пригоді, навіть якщо не плануєте будувати кар’єру графічного дизайнера. Досвідчена авторка викладає засадничі професійні принципи, майстерно додаючи до фактажу знань численні наочні приклади, ілюстрації, вправи та безцінні поради. Завдяки цьому книжка цілком здатна замінити вступний курс із графічного дизайну. Ви здивуєтесь, як легко можна засвоїти рекомендації та секрети професіоналів, і тоді зумієте звичайне оголошення чи робочу презентацію перетворити на дієвий інструмент для досягнення вашої мети і втілення найсміливіших ідей.

 

 

 

ДОНАЛЬД МІЛЛЕР «СТВОРИ STORYBRAND. РОЗКАЖИ ІСТОРІЮ БРЕНДУ, І ТЕБЕ ПОЧУЮТЬ»

Дональд Міллер розробив дієвий спосіб просування бренду через використання сторітелінгу та власної унікальної методики під назвою сторібренд (StoryBrand). Цей революційний метод допомагає опанувати принципи спілкування з клієнтами, завдяки яким ви зможете переконати будь-кого в перевагах саме вашого продукту, ідеї чи послуги. Ідеться про цілий спектр кроків до розбудови історії бренду: які сім універсальних елементів оповіді здатні викликати реакцію в людей; якими насправді мотивами керуються люди під час здійснення покупок; як звернутися до клієнтів, щоб це спонукало до дії; як створити неповторний ефективний контент для сайтів і соцмереж. Хай ким ви є нині – чи то директор з маркетингу багатомільярдної компанії, чи то власник малого бізнесу, а чи політик або рок-музикант, – ця книжка допоможе знайти власну модель поведінки й досягти успіху.

 

 

МАРКУС БАКІНГЕМ І ЕШЛІ ҐУДОЛЛ «ПЛЕЧЕ ДО ПЛЕЧА. ЯК ПОРОЗУМІТИСЯ НА РОБОТІ»

Світ праці геть розпадається від завали хибних інструкцій, ідей і припущень, як полегшити роботу. Стратегії управління, що добре зарекомендували себе десь у 70-х, віджили своє. Що, як каскадування цілей більше не запорука ефективного робочого процесу, а зворотний зв’язок – не основа успішної комунікації? Маркус Бакінгем і Ешлі Ґудолл не з чуток знають, хто і що насправді тягне компанію на дно, як Атлантиду. Пандемічні реалії не залишають жодного шансу бути на плаву офісам старого зразка. Ця книжка не просто дає нове бачення робочого процесу, вона допомагає його ефективно оптимізувати, а також налаштувати плідну комунікацію між відділами й підтримувати дружню атмосферу в колективі, де важать на сильні сторони працівників!

 

 

 

ҐРАНТ РЕЙНОЛЬДС ТА КРІС СТЕНҐ «ЯК ПИТИ ВИНО. НАЙПРОСТІШИЙ СПОСІБ ДІЗНАТИСЯ, ЩО ВАМ СМАКУЄ»

Не розгубитися, побачивши винну карту в ресторані, вміло дібрати вино, яке смакує до певної страви, та розрізнити дорогий напій і дешеву підробку – для любителів вина такі навички просто обов’язкові. Але ж як цього навчитися, коли сомельє – найбільші знавці всіх винних мудрощів – оперують геть незрозумілими словами, а деякі запитання ніби й ніяково їм поставити: наприклад, як виробляють ігристе та що таке рожеве вино?

Ця книжка стане в пригоді гурманам, які хочуть дізнатися, вино з якого регіону їм може сподобатися та чому більшість людей неправильно його зберігає. І ви більше не розгубитеся в магазині, вибираючи між шенен блан і монтепульчано.

 

 

 

 

 

 

Сайт: vivat-book.com.ua

INSTAGRAM: @vivat_book

МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:

5 книг, які допоможуть почати новий рік з чистого аркуша

Тут і зараз: книги, які можна прочитати за один вечір

5 книг про здоров’я

Детективи, від яких неможливо відірватися

5 книг для сильних жінок

«Якщо він такий чудовий, чому мені так погано?»: 5 книг про психологію взаємин

Книжки, які тримають інтригу до останньої сторінки

ПОПУЛЯРНЕ
СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ
ПОПУЛЯРНІ МАТЕРІАЛИ
LE CHARMIE
1376fjdkd111111111111
kids st
433752755_402492882529120_7619119416570274353_nу
IMG_0539
gorn ceramics
2
F7ykwглв11111111
gattorre-jef-claesп
-сайт-new (2)11111111