THIS IS PINTEREST: як соціальна мережа для натхнення перетворилась на світовий маркетплейс?

Ця соціальна мережа завоювала популярність в рекордні терміни: журнал Time назвав її одним з найуспішніших проєктів 2011 року, а TechCrunch заявив про неї як про один із найбільш перспективних стартапів року. І до сьогодні цій соціальній мережі вдається зберігати позиції у своїй ніші. Розповідаємо у матеріалі, як соціальній мережі вдалося розвинутись від «майданчика для пошуку натхнення» до світового гіганта.

PINTEREST – ЦЕ..

Pinterest – це сервіс візуальних закладок з інтегрованими соціальними функціями. У ньому зручно зберігати і зображення, і відео, збирати рекомендації і розміщувати віш-листи. Тут же і соціальна складова: можна дивитися дошки друзів і показувати свої матеріали. Як і в будь-який іншій соціальній мережі, тут можна лайкати, шерити матеріал, додавати друзів. Сьогодні Pinterest працює як візуальна пошукова система і як соціальна мережа.

ЯК ВСЕ ПОЧИНАЛОСЬ?

У 2009 році, коли майбутній засновник мережі Бен Зільберман вигадав проєкт, у якому «кожен міг би відчути себе творцем», починається історія Pinterest. Чоловік раніше працював у відділі онлайн-реклами компанії Google, а згодом вигадав свій перший застосунок. У 2010 році Бен разом зі своїм товаришем Еваном Шарпом запустили бета-версію сервісу, основою якого стали фотографії. Головною ідеєю чоловіків було створити мережу, яка нагадувала б користувачам виставку з величезною кількістю фотографій, які вони можуть зберігати та створювати власні колекції. Це давало б змогу створювати більш персоналізований контент.

Лише рік роботи і журнал Time вніс Pinterest до рейтингу «50 найкращих додатків 2011 року». На той час сайт відвідувало приблизно 11 мільйонів користувачів. За наступні роки Pinterest отримав нові інвестиції. Завдяки цьому проєкт почав співпрацю з різними компаніями, які збільшували функціонал сервісу. Зокрема, користувачі Pinterest отримали можливість для рекламних розміщень, а потім – і відеореклами.

Стати повноцінним маркетплейсом соцмережі вдалося у 2015 році, на якому за допомогою кнопки Rich Pins користувачі отримали можливість купувати товари безпосередньо на сайті сервісу. Pinterest також додав інструменти для вибору кольору, розміру й навіть моніторингу. Завдяки цьому інструменту користувачі могли відстежувати зниження цін на товари, фото яких опублікували на сайті.

ЧИТАТИ ТАКОЖ: THIS IS TOTÉ: історія бренду

ОСНОВНІ ІНСТРУМЕНТИ PINTEREST

Пін (від англ. pin – кнопка) – це зображення, які користувачі завантажують у Pinterest.

Дошками називають колекції або альбоми, які користувачі створюють для систематизації пінів певної тематики. Вони можуть бути загальнодоступними або приватними.

Головна сторінка працює на алгоритмах і містить піни, які Pinterest пропонує вам на основі попередньо переглянутих та збережених зображень.

У панелі пошуку ви можете шукати нові піни за ключовими словами. Наприклад, якщо ви напишете слово «природа», Pinterest видасть найпопулярніші запити. Проте якщо ви натиснете на конкретний пін, що зацікавив вас, алгоритми надалі пропонуватимуть зображення природи, схожі саме на цей пін.

Також ви можете підписуватися на інших користувачів, спілкуватись з ними в особистих повідомленнях, залишати коментарі під пінами, зберігати зображення та ділитися ними в інших соцмережах.

ТРЕНДИ 2022 ВІД PINTEREST

Щороку на своєму сайті Pinterest публікує інформацію щодо візуальних трендів у певних галузях та загальні тренди на рік. За словами Pinterest, на 2021 рік вони прогнозували 100 трендів, і 80% з них здійснилися. «Люди використовують Pinterest для пошуку ідей завтрашнього дня. Це означає, що ми знаємо, що буде далі», – йдеться в блозі. Тому всі бренди та виробники з нетерпінням чекали прогнозів від  Pinterest на 2022 рік.

По-перше, Pinterest обіцяє, що наступного року ми частіше та сміливіше показуватимемо природну структуру волосся: кучеряві перестануть випрямляти волосся і навпаки. Пошукові запити «довгі натуральні стрижки» вже зросли на 165%, «короткі натуральні стрижки» – на 185%. Також користувачі продовжують шукати, як робити недбалі пучки активніше, ніж у 2021 році.

Головні тренди для дизайну нігтів – дорогоцінне каміння та природність. Покоління Z полюбило прикрашати тіло аксесуарами, тому каміння та кристали будуть важливою частиною нейл-арту у 2022 році.

Інший важливий тренд наступного року – «усвідомлена менструація». Pinterest зазначає, що у 2022 році ми продовжимо дізнаватися більше про жіноче здоров’я, цикли й те, як піклуватися про себе. Користувачі все частіше шукають календарі для менструації та вивчають, що відбувається з жіночим тілом у цей період.

Соцмережа зазначає, що у 2022 ми зосередимося на повільній та легкій фізичній активності. Все частіше користувачі шукають заняття з розтяжки, вибирають прогулянки на вулиці, вчать найпростіші танцювальні рухи. Так, запит «ліниве тренування у ліжку» виріс на 135%.

Нарешті, у 2022 році стане ще популярнішим тренд на духовний розвиток та турботу про ментальне здоров’я. Користувачі активно цікавляться, що таке «стадії духовного шляху», «колір аури», «частотне зцілення», а також у соцмережі шукають, як захистити свою енергію та підвищити «духовні вібрації».

МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:

Історія українського бренду JUL

This is Durex: історія бренду презервативів

This is Katsurina: все про еволюцію бренду

Walking sleepwear: історія українського бренду Sleeper

Katya Silchenko: історія бренду

ПОПУЛЯРНЕ
ПОПУЛЯРНІ МАТЕРІАЛИ
morandi
Fashionista_Pre-Fall_24_37
9a4d7d8333100d7fc53fc2af69999dbe
 меню
11амбітна1111
UFW_SS_25_ANDREAS-MOSKIN-ca (4)
mriya bride
majesta gol
-сайт-new-_2_
IMG_91601111111111