Український бренд жіночого одягу SHYPELYK презентував новий осінній дроп. Але важливою метою було не лише показати нову капсулу, а і розповісти про цінність місць, де ми живемо. Натхненням для цього сезону стали зупинки з мозаїкою. Бренд хотів нагадати, що ми з вами на них чекали когось та проводжали, запізнювались і приймали важливі рішення.
ЧИТАТИ ТАКОЖ: Зелена куфайка та перешитий одяг для Дорофєєвої: засновниця бренду SHYPELYK про натхнення, декор та Осадчу на «плюсах»
Зняли кампейн на автобусних зупинках з мозаїкою у Волинській області, де розташоване виробництво та офіс бренду. Головна місія кампейну – показати цінність цих малих архітектурних форм. Помічати їх та стояти на варті їхнього збереження (бо вони є в кожному регіоні України).
Капсула складається з лакових та вінілових речей, які захищають від вітру та дощу. Це панамки з широкими полями (як альтернатива парасолі), водовідштовхувальні штани, вітрівки та світшоти-боді. А також декілька комплектів для дому, щоб підсилити враження осіннього затишку та відчуття тепла, коли ми повертаємось із вулиці додому.
SHYPELYK запросили до співпраці компанію KARHER, щоб відмити зупинки й показати, що за оголошеннями і дорожнім брудом ховаються справжні мистецькі скарби. Бренд KARCHER відгукнувся на ініціативу в рамках свого проєкту «Керхер прибирає Україну».
Також наш бренд збирає фото зупинок із мозаїкою, їхні геолокації, щоб розказати про них та зібрати всі вцілілі на одному ресурсі. І, хтозна, а раптом через декілька років вони стануть одним із туристичних маршрутів Україною?
Колекція вже доступна на сайті.
Instagram: @shypelyk
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:
ЖНИВА DROP: бренд одягу Shypelyk презентував нову капсулу одягу
Український бренд OMELIA презентував новий дроп редизайн-сорочок «ЕТНО»
O.TAJE представляє виразний дроп, приурочений до Дня Незалежності України
Новий дроп бренду BLAST OUT для ідеального базового гардероба